متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود بازی Allies In War برای اندروید


یکی از بهترین بازی‌های استراتژی را از دست ندهید! ارتش مدرن خود را بسازید و دشمنان را نابود کنید. وارد مبارزات هیجان‌انگیز شوید. استراتژی خوبی در پیش گیرید و ارتش دشمن را نابود نمایید.





صبح بخیر :
یکی از بهترین بازی‌های استراتژی را از دست ندهید! ارتش مدرن خود را بسازید و دشمنان را نابود کنید. وارد مبارزات هیجان‌انگیز شوید. استراتژی خوبی در پیش گیرید و ارتش دشمن را نابود نمایید. سعی کنید قفل ساختمان‌های خاص را باز نموده و به دوستان خود کمک کنید. در مسابقات هفتگی شرکت کنید و قهرمان بازی شوید.

دانلود بازی Allies In War برای اندروید دانلود بازی Allies In War برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید




ویدیو مرتبط :
معرفی بازی اندروید Allies in War

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود بازی Zombie War برای اندروید


Zombie War بازی پرطرفدار جنگ میان زامبی ها و انسان ها در سبک بازی های استراتژیک برای اندروید می باشد که دارای امتیاز ۴.۶ در پلی استوری است و تا به امروز میلیون ها دانلود را دارا بوده است.





صبح بخیر :
Zombie War بازی پرطرفدار جنگ میان زامبی ها و انسان ها در سبک بازی های استراتژیک برای اندروید می باشد که دارای امتیاز ۴.۶ در پلی استوری است و تا به امروز میلیون ها دانلود را دارا بوده است. آیا شما هم به کشتن زامبی ها علاقه مندید؟ این بازی با پیام "پایان جهان در حال آمدن است و این آخرین جنگ جهانی بین انسان و زامبی است!" در مارکت منتشر شده است و در آن می بایستی که شما در هر مرحله زامبی هایی که در مسیرهایی در حال حرکت هستند را نابود کنید و با جمع اوری امتیاز های موجود اقدام به خرید سلاح های قدرتمندتر نمایید و هیجان بازی را دوچندان کنید.

در این بازی زامبی ها بسیاری از مردم بی گناه را به قتل رسانده اند، هم اکنون مردمی که شانس زنده ماندن داشته اند، شهر خود را ترک کرده و به آخرین پناهگاه خود مهاجرت می کنند و اکنون ماموریت شما ساختن برج در کنار جاده ها برای محافظت از این مردم و همچنین کشتن همه ی زامبی ها است؛ پس وقت را از دست ندهید و با سلاح های ویرانگر خود به جنگ با زامبی ها بروید!

بازی هیجان انگیز Zombie War به صورت کاملا رایگان عرضه شده است و نسبت به حجم بسیار کم خود دارای گرافیک و گیم پلی مطلوبی است و آن را به تمام دوستداران بازی های زامبی پیشنهاد می دهیم!

ویژگی ها:
* دارا بودن افکت هایی خیره کننده تصاویر با وضوح بالا و اثرات شگفت انگیز صدا
* لذت کشتن صدها زامبی با امکان از بین بردن صدها زامبی به صورت یک باره توسط بازیکن
* نبرد با انواع زامبی ها در بیش از ۱۰۰ شهر از سراسر جهان
* در دسترس بودن ۹ نوع مختلف از برج ها از جمله ژنراتور شوک
* طیف گسترده ای از زامبی از جمله زامبی سگ، زامبی بمب و …
* دارا بودن ۲ حالت دفاع و ۳ سطح دشواری
* ۳ مهارت خاص لیزر فضایی، بمب شوک و بمب افکن های B2
* سیستم رتبه بندی نظامی



دانلود بازی Zombie War برای اندروید دانلود بازی Zombie War برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید