متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود بازی اکشن Zombie Highway اندروید


Zombie Highway یک بازی زیبا و اکشن و می باشد که به تازگی برای اندروید منتشر شده است! در این بازی زیبا باید به هر طریقی که میتوانید از شر زامبی ها خلاص شوید!

 
 
 
 
  صبح بخیر: Zombie Highway یک بازی زیبا و اکشن و می باشد که به تازگی برای اندروید منتشر شده است! در این بازی زیبا باید به هر طریقی که میتوانید از شر زامبی ها خلاص شوید!

در هر مرحله از بازی ماشین های مختلفی به شما داده می شود که باید از جاده های مختلف عبور کنید و زامبی ها را زیر بگیرید!

دانلود بازی اکشن Zombie Highway اندروید

شما می توانید با انجام ماموریت های خواسته شده تفنگ های مختلفی را آزاد کنید که بسیار جذاب می باشند.

دانلود بازی اکشن Zombie Highway اندروید

برای دریافت برنامه کلیک کنید


ویدیو مرتبط :
دانلود تریلر بازی Dead-Target-Zombie برای اندروید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود بازی Zombie Tsunami برای اندروید


ارتش بسیار عظیمی از زامبی ها به دنبال شما افتاده است. در این بازی، شما برای فرار از زامبی ها باید وارد ماجراجویی خطرناک و بزرگ با ۳۰۰ ماموریت چالش انگیز شوید.





صبح بخیر :
ارتش بسیار عظیمی از زامبی ها به دنبال شما افتاده است. شهر شما مورد هجوم زامبی های گرسنه و وحشی قرار گرفته است و لحظه به لحظه بر تعداد زامبی ها اضافه می شود. بازماندگان اندکی در شهر وجود دارد که هرکدام از آنها در قسمتی از شهر پناه گرفته است. در این بازی، شما برای فرار از زامبی ها باید وارد ماجراجویی خطرناک و بزرگ با ۳۰۰ ماموریت چالش انگیز شوید. از ویژگی های این بازی می توان به دارا بودن ۹ مکان مختلف شبیه سازی شده در سرتاسر جهان، امکان کسب ۸ قدرت و پاداش متفاوت و استفاده از وسایل نقلیه مختلف مثل اتومبیل سواری و اتوبوس اشاره کرد.



برای دریافت برنامه کلیک کنید