متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود بازی اعتیاد آور Ant Smasher برای اندروید


آیا می خواهید با دانلود بازی بسیار زیبا و مهیج نابود سازی مورچه ها مدت ها سرگرم شوید و کورس امتیاز با دوستان خودتان بذارید؟

 
 
 
 
  صبح بخیر: آیا می خواهید با دانلود بازی بسیار زیبا و مهیج نابود سازی مورچه ها مدت ها سرگرم شوید و کورس امتیاز با دوستان خودتان بذارید؟ در این مطلب قصد داریم شما کاربران عزیز را با یکی از پر طرفدارترین بازی های تاریخ آندروید آشنا کنیم !



۶۵ میلیون دانلود از مارکت آندروید برای Ant Smasher یک افتخار بزرگ به حساب می آید! در این بازی محبوب و پر طرفدار، بایست مورچه هایی که بر روی صفحه نمایش شما ظاهر می شوند را با انگشتان خود نابود کنید! یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده برای کودکان! سرعت خود را در کشتن مورچه ها افزایش دهید ، مهم نیست شخص بازی کننده دختر یا پسر باشد ، رقابت جالبی شکل خواهد گرفت، مراقب باشید! تنها مورچه ها نیستند! نباید زنبورهای عسل را لمس کنید، این بازی محبوب مناسب برای تمامی افراد، بدون هیچگونه محدودیت سنی! امیدواریم از گذران اوقات بیکاری خود با Ant Smasher لذت ببرید.




برای دریافت برنامه کلیک کنید


ویدیو مرتبط :
بازی اندروید Ant Smasher Cool Top Best Kids

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود بازی فکری اعتیاد آور Flow!


یک بازی فکری اعتیاد آور و بسیار پرطرفدار برای کسانی که روزانه وقت زیادی را با گوشی های خود می گذرانند.

 
 
 
 
  صبح بخیر: یک بازی فکری اعتیاد آور و بسیار پرطرفدار برای کسانی که روزانه وقت زیادی را با گوشی های خود می گذرانند. نسخه رایگان بازی Flow آماده دانلود روی گچت های اندرویدی و iOS شماست!

 

رنگ‌های یکسان با لوله‌ها را متصل کنید تا یک جریان شکل بگیرد. تمام رنگ‌ها را جفت کنید در کل صفحه بازی تا مرحله رد شود. ولی مراقب باشید، لوله اگر از روی یکدیگر رد شوند یا دور خود بپیچند می‌شکنند!