متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود اپلیکیشن چیدانه برای اندروید


شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید تغییر کوچکی در منزل یا محل کار خود ایجاد کنید. یا برای بازسازی یا ساخت ویلا و خانه رویایی خود به دنبال شرکت حرفه ای و قابل اعتماد بگردید.





صبح بخیر :
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید تغییر کوچکی در منزل یا محل کار خود ایجاد کنید. یا برای بازسازی یا ساخت ویلا و خانه رویایی خود به دنبال شرکت حرفه ای و قابل اعتماد بگردید. یا ندانید که صندلی اوپن مورد علاقه تان برای گوشه آشپزخانه را کجا می توانید پیدا کنید!

چیدانه محلی برای دیدن عکس پروژه های دکوراسیون و معماری شرکت های مختلف ایرانی، مشاهده محصولات متنوع موجود در بازار و ارتباط با سازندگان وفروشندگان آن ها است. جایی برای پیدا کردن طراحی های مورد علاقه تان و انتخاب مناسب ترین افراد برای پروژه شما

از طریق اپلیکیشن چیدانه می توانید:
✓ اطلاعات مربوط به پروژه های شرکت های ایرانی و ایده های کوچک و بزرگ برای بازسازی و طراحی دکوراسیون داخلی را ببینید، ایده بگیرید، طراحان و سازندگان ایرانی را بشناسید و با آنها ارتباط برقرار کنید.
✓ عکس های پروژه های برجسته اهالی فن و شرکت های ایرانی را ببینید، از آنها ایده بگیرید و با طراحان و سازندگان آنها ارتباط برقرار کنید.
✓ مجموعه ای از اهالی فن و  شرکت های فعال در حوزه معماری و دکوراسیون، ساختمانی، تاسیساتی و فروشندگان کالا و اثاثیه در سراسر ایران را با نمونه کارها، شرح فعالیت ها و تجارب و اطلاعات تماس آنها مشاهده و از خدمات و محصولات آنها استفاده کنید.
✓ کالاهای مورد علاقه خود را از بین کالاهای متنوع با اطلاعات دقیق ببینید و برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر با فروشندگان رسمی آنها تماس بگیرید.

چیدانه چیدانه


برای دریافت برنامه کلیک کنید




ویدیو مرتبط :
‫ساخت اپلیکیشن fake sms در اندروید استودیو - آموزش برنامه نویسی اندروید‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود اپلیکیشن برترین ها برای موبایل های اندروید


*دانلود نرم افزار موبایل صبح بخیر برای سیستم عامل اندروید:



دریافت از بازار

دریافت از مایکت


دریافت از کندو



جدیدترین اخبار و جذاب ترین مطالب از سایت صبح بخیر

در حوزه های: اخبار روز، سبک زندگی، گردشگری، چهره ها، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، تکنولوژی، کودک و سرگرمی

با دانلود این برنامه می توانید علاوه بر استفاده از آخرین اخبار و مطالب، از بانک اطلاعات تجاری شهر تهران نیز بهره ببرید.

امکانات برنامه

1- دسته بندی موضوعی اخبار و مطالب
2- امکان ذخیره و مرور بصورت آفلاین
3- امکان افزودن به لیست خواندنی ها
4- امکان ایجاد لیست مورد علاقه ها
5- دارای حالت تمام صفحه (Full screen)
6- دسترسی و جابجایی راحت بین اخبار و مطالب و بانک اطلاعات تجاری
7- نمایش کامل متن و تصاویر اخبار و مطالب
8- امکان ورق زدن اخبار بدون بازگشت به لیست
9- امکان شخصی سازی پیشخوان اخبار و مطالب
10- دارای حالت مطالعه در شب
11- امکان به اشتراک گذاری اخبار و مطالب
12- امکان تماس مستقیم و ارسال پیامک به آگهی ها