متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود آخرین نسخه اینترنت دانلود منیجر


Internet Download Manager یكی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلود منیجر یكی از بی رغیب ترین ها میباشد. كه با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنكردی از اینترنت دانلود كنید.

آسان دانلود: Internet Download Manager یكی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلود منیجر یكی از بی رغیب ترین ها میباشد. كه با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنكردی از اینترنت دانلود كنید. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری كامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود كنید. این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %500 افزایش می دهد.

بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلودها و ... اشاره کرد.برنامه های مدیریت دانلود یكی از ابزار مهم اینترنتی برای ما كاریران ایرانی میباشد بیشتر قریب به اتفاق ما كاربران اینترنت از اینترنت دیال آپ برای اتصال شدن به اینترنت استفاده میكنیم و برای دانلود فایلهای حجیم یه یك دانلود منیجر خوب احتیاج داریم كه فایلهای دانلود ما را تكه تكه كرده و به بخشهای كوچك تقسیم كرده تا سرعت دانلود فایلها بیشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فایل اینترنت شما قطع گردد و یا مشكلی برای دانلود فایل بوجود آید. این امكان را دارید كه ادامه دانلود را انجام دهید. و فایل دانلود شده شما از میان نمی رود اگر شما بدون یك برنامه مدیریت دانلود این كار را انجام دهید مجبور خواهید شد فایل را از ابتدا دانلود كنید. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید به راحتی سرعت دانلود فایل و مقدار دانلود شده و زمان باقی مانده خود را مشاهده نمایید. با بهینه سازی سرعت دانلود شما میتوانید در هنگام دانلود كردن فایل به مشاهده سایتهای اینترنتی خود بپردازید و این نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود كاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فایل میپردازد تا شما بتوانید از گشت و گذار در اینترنت لذت كافی را درهنگام دانلود ببرید.

دانلود نرم افزار IDM v6.17 Build 9

قابلیت های کلیدی نرم افزار Internet Download Manager:

-سازگاری با انواع مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، اپرا MSN Explorer,AOL,Mozilla, Mozilla Firefox, Mozill Firebird, Avant Browser, MyIE2 و دیگر مرورگر های محبوب برای اجرا نمودن خودکار برنامه به منظور مدیریت دانلود فایلها

- قابلیت ادامه دانلود های نیمه تمام از جایی که ارتباط اینترنتی شما بنا به دلایلی قطع شده است

- دانلود فایل های ویدیویی FLV از سایت های YouTube, Google Video, و MySpaceTV

- پشتیبانی از انواع پروکسی سرورها مانند Microsoft ISA, FTP proxy servers

- نصب سریع و آسان نرم افزار

- ویژگی Speed Limiter برای محدود کردن سرعت دانلود یک فایل مشخص

- توانایی دسته بندی فایل ها با توجه به سلیقه شخصی

- بهبود رابط کاربری نگارش جدید برنامه

- ویروس یابی انواع و اقسام فایل های دانلود شده

- قابلیت کشیدن و رها کردن - Drag & Drop لینک ها

- پشتیبانی از فایل های ZIP و اجرای آنها بعد از دانلود

- پشتیبانی از پروتکل های HTTP, FTP, MMS و HTTPS

- جلوگیری از دانلود فایل های تکراری که قبلا دانلود شده اند

- افزایش پنج برابری سرعت دانلود بر اساس جدیدترین تکنیک ها

- پشتیبانی از اکثر زبان های زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی

- سازگاری كامل با تمامی مرورگرهای وب

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7 و 8

- و ...

برای دانلود نرم افزار با لینک مستقیم کلیک کنید - 5.5 مگابایت

راهنمای دانلود

• دانلود کلیه فایل ها کاملاً رایگان بوده و قیمت های درج شده صرفاً به منظور آگاهی می باشد.
• پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً IDM استفاده کنید.
• فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.
• چنانچه قادر به دانلود از سرور آسان دانلود ، نیستید لطفا از لینک های کمکی استفاده کنید.
• در صورت دانلود نشدن فایل شما میتوانید برای رفع این مشكل در آخر فایل دانلود خود علامت سوال ؟ قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.
( لینک کمکی چیست؟ لینک کمکی، یک کپی مشابه از فایل است که بر روی یک سایت دیگر جهت دانلود قرار داده می شود و در مواقعی که یک سرور قادر به سرویس دهی نباشد شما می توانید فایل مورد نظر خود را از یک سرور دیگر دانلود نمائید)
• فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.
• فایل های بسیار حجیم برای سهولت دریافت به چند بخش تقسیم بندی شده اند. پس از دانلود تمامی بخش ها همگی را درون یک پوشه قرار داده و اقدام به بازگشایی آنها از اولین فایل نمائید.
• چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. در فایل های بسیار حجیم که به چند بخش تقسیم شده اند دقت کنید در هنگام بازگشایی بر روی کدام یک از قسمت ها پیغام خطای CRC داده می شود سپس برای دانلود مجدد فقط همان قسمتی که خراب دانلود شده است را دانلود نمائید.
• فایل هایی که پس از خارج شدن از حالت فشرده به فرمت iso. هستند می بایستی ابتدا با استفاده از نرم افزار Nero و یا UltraIso بر روی سی رایت شوند و سپس مورد استفاده قرار گیرند.
سئوالات و مشکلات خود را فقط در انجمن های سایت www.asanforum.com مطرح کنید و از ارسال ایمیل خودداری کنید.

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.asandownload.com می باشد.


ویدیو مرتبط :
نحوه دانلود فایل با اینترنت دانلود منیجر (IDM)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پایان دانلود مجانی ایرانیان و دیگران در اینترنت


اگر چهارشنبه تلاش کردید از بخش انگلیسی دایره‌المعارف اینترنتی ویکی‌پدیا موضوعی را مورد تحقیق قرار دهید، با صفحه سیاه رنگی مواجه شده‌اید که برای اعتراض به پیگیری دو مصوبه در مجلس نمایندگان و سنای آمریکا تهیه شده بود.

صبح بخیر: اگر چهارشنبه تلاش کردید از بخش انگلیسی دایره‌المعارف اینترنتی ویکی‌پدیا موضوعی را مورد تحقیق قرار دهید، با صفحه سیاه رنگی مواجه شده‌اید که برای اعتراض به پیگیری دو مصوبه در مجلس نمایندگان و سنای آمریکا تهیه شده بود.

قوانین در دست بررسی در کنگره آمریکا برای مقابله با دزدی اینترنتی و عدم رعایت حقوق مولفین، راه را برای تعطیل کردن بسیاری از سایت‌های اشتراک محتوای اینترنت هموار خواهدکرد. ویکی‌پدیا و مگاآپلود اولین معترضین و قربانیان بودند، اما محدودیت و مبارزه بزرگتر در راه است...

قوانین جدید آمریکا (SOPA و PIPA ) به دنبال چه هستند؟

قانون توقف راهزنی آنلاین (Stop Online Piracy Act) در حال بررسی در مجلس نمایندگان است و در عین حال قانون مشابهی با نام قانون حمایت از مالکیت معنوی (Protect IP Act) در سنای آمریکا در حال بررسی است.

ادعا می‌شود که هر دو قانون علیه وب‌سایتهایی است که محتوای تولید آمریکا را به صورت غیرقانونی در اختیار کاربران خود می‌گذارند.

این قوانین بر پایه این ادعا مطرح شده‌اند که حدود 17.5 درصد پهنای باند آمریکا صرف دانلود غیرقانونی می‌شود.

بر اساس قانون سوپا شرکت های سرویس دهنده اینترنت و ثبت‌کنندگان اسامی دامنه در صورت صدور حکم از سوی وزارت دادگستری آمریکا ملزم به بلوکه کردن اسامی دامنه وب سایت‌های خارجی ناقض کپی رایت هستند ولی بسیاری از فعالان اینترنتی این طرح را بهانه‌ای برای خفه کردن صدای مخالفان دولت آمریکا در اینترنت می‌دانند.

سوپا افراد، شرکت‌ها و حتی موتورهای جستجو را ملزم می‌کند که اگر سایتی قوانین کپی‌رایت را رعایت نکرده بود آن را از لیست سرویس‌ها حذف کنند.

مثلاً اگر شرکت مورد بحث گوگل است، آن سایت را در فهرست نتایج نیاورد، اگر ISP است، آن سایت را باز نکند. اگر فیس‌بوک است آن سایت یا صفحه را پاک کند.

چه کسانی مخالفند؟

وینتون سرف (Vinton Cerf) دانشمند نام‌آور آمریکایی و یکی از بنیانگذاران اینترنت، با موضع‌گیری در برابر قانون موسوم به سوپا، از آن خرده گرفته و گفته این قانون ممکن است به سانسور گسترده و بی‌سابقه اینترنت منجر شود.

سرف در نامه‌ای به لامار اسمیت، نماینده جمهوری‌خواه و سرپرست کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا نوشت: الزام موتورهای جست‌وجو به حذف نام‌های دامنه، یک مسابقه تسلیحاتی بی‌سابقه برای سانسور وب در جهان به راه می‌اندازد.

تصویب این قانون اعتراضات بسیار زیادی را در آمریکا و اروپا بر انگیخته است. اعتراض به سوپا منحصر به آمریکایی ها نیست و پارلمان اروپا هم اخیرا به مخالفان آن پیوسته است.

اعضای این پارلمان جمعه گذشته با اکثریت قاطع بر ضرورت حفاظت از یکپارچگی اینترنت در سطح جهان و دفاع از آزادی ارتباطات از طریق عدم توسل به اقدامات یکجانبه در جهت ابطال و لغو به کارگیری آدرس‌های IP یا دی‌ان‌اس تاکید کردند.

این قانون فقط در آمریکا اجرا می‌شود. به همین علت خیلی از آمریکایی‌ها معتقدند این قانون باعث می‌شود بسیاری از آمریکایی‌ها برای فرار از این قانون اطلاعاتشان را در کشورهای اروپایی و آسیایی میزبانی کنند که این موضوع خود به خود باعث کاهش امنیت اطلاعات آمریکا خواهد شد.

همچنین این نگرانی از سوی شرکت های امنیت آی‌تی مطرح شده که کاربران آمریکایی برای دسترسی به محتوای سانسور شده به استفاده از انواع فیلترشکن روی می‌آورند که ممکن است برای سرقت اطلاعات شخصی کاربران یا حتی از سوی دولت‌های متخاصم با آمریکا طراحی شده باشند و در این صورت این قانون بیشتر بر ضد امنیت ملی آمریکا خواهد بود تا به نفع آن. بر اساس یک نظرسنجی ۸۰ درصد از شرکت‌های امنیت آی‌تی در آمریکا چنین عقیده ای دارند.

صاحبان مشاغل کوچک از جمله دیگر گروه‌هایی هستند که به شدت به این قانون اعتراض کرده و در مورد تصویب آن اظهار نگرانی می کنند. استدلال آنها این است که در این صورت باید فرایندهای پرداخت و شبکه تهیه و توزیع کالایشان را بارها و بارها کنترل کنند تا از عدم نقض حقوق دیگران مطمئن شوند.

واکنش‌ها و اولین قربانیان

علی‌رغم همه اعتراضات، کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا می گوید جلسات رسیدگی خود به قانون جنجالی SOPA را که بین فعالان اینترنتی در امریکا به قانون سانسور اینترنت مشهور شده، ادامه می دهد.

ویکی‌پدیا در اعتراض به این قانون تنها نبوده است. گوگل، یاهو و فیس‌بوک هم مخالفت خود با این قانون را ابراز داشته‌اند.

 هکرهایی که در قالب گروه "ناشناس" (Anonymous)، فعالیت می‌کنند حملاتی را علیه وب‌سایتهای کاخ سفید، FBI، وزارت دادگستری و گروه‌های رسانه‌ای  Universal Music Group، RIAA و Motion Picture Association of America انحام داده‌اند. این حملات پس از آن صورت گرفت که FBI، سایت اشتراک MegaUpload را مسدود کرد و جندین نفر از مرتبطین با این سایت در زلاندنو دستگیر شدند.

پس از تهدیدی که گروه Anonymous انجام داد، Sony از قانون SOPA کناره‌گیری کرد. به دنبال این حرکت، کمپانی هایی مانند Nintendo و EA نیز این قانون را ترک کردند.


منبع: تابناک