متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

خودسرها سخنرانی موسوی لاری را ناتمام گذاشتند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 ادامه سریال حمله خودسرها؛
خودسرها سخنرانی موسوی لاری را ناتمام گذاشتند

جلسه سخنرانی وزیر کشور دولت اصلاحات در دانشگاه یزد به دلیل حمله افراد خودسر ناتمام ماند.

گروهی از نیروهای خودسر عصر امروز به قصد برهم‌زدن نظم جلسه سخنرانی حجت‌الاسلام عبدالواحد موسوی لاری وارد سالن دانشگاه یزد شدند که به دلیل بی‌توجهی وزیرکشور اصلاحات به این اقدامات، آنها به سمت جایگاه یورش بردند که در این زمان مسئولان انتظامات، موسوی لاری را از سالن خارج کردند.

گفته می‌شود از چند روز پیش گروه‌های تندرو نسبت به حضور وزیر کشور دولت اصلاحات در دانشگاه یزد اعتراض و تهدید کرده بودند که در صورت برگزاری جلسه سخنرانی، آن را برهم‌خواهند زد.

اخبار انتخابات - ایلنا

 


ویدیو مرتبط :
نطق ناتمام علی مطهری درباره ی حصر موسوی و کروبی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش به تشنج در سخنرانی موسوی لاری


سخنگو و قائم مقام وزارت کشور گفت:‌ با هر کسی که بخواهد خلاف قانون عمل کند حتما برخورد می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: سخنگو و قائم مقام وزارت کشور گفت:‌ با هر کسی که بخواهد خلاف قانون عمل کند حتما برخورد می‌شود.

حسینعلی امیری درباره تجمع روز پنج‌شنبه عده‌ای برای برهم زدن جلسه سخنرانی اصلاح‌طلبان در ورامین اظهار کرد: مهندس مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور این مسأله را پیگیری کرده و گزارش داد که در محل برگزاری این مراسم تجمع انجام شده و این عده مزاحمت‌هایی ایجاد کرده اما این مراسم انجام شده و سخنرانان توانستند سخنرانی خود را انجام دهند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مجوزهای لازم برای این جلسه از قبل تهیه شده بود؟ گفت: برای برگزاری مراسم‌ها استانداری مجوز می‌دهد، نه وزارت کشور و مجوز این مراسم از سوی استانداری صادر شده بود.

امیری در پایان در پاسخ به این پرسش که چه نهادی مسئول برخورد با تجمع کنندگان است؟ گفت:‌ استانداری تهران باید وارد موضوع شود.

عصر پنجشنبه جلسه سخنرانی اصلاح‌طلبان قرار بود در ورامین برگزارشود اما عده‌ای با تجمع در محل برگزاری این مراسم مزاحمت‌هایی ایجاد کردند. با این وجود این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی لاری برگزار شد.