متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

«جولیا رابرتز» جایزه گرفت


در مراسمی که ماه اکتبر برگزار می‌شود باب گرین‌بلت و درک هیو در كنار جولیا رابرتز و دنی مادر جوایزی دریافت خواهند کرد.

خبرگزاری مهر: در مراسمی که ماه اکتبر برگزار می‌شود باب گرین‌بلت و درک هیو در كنار جولیا رابرتز و دنی مادر جوایزی دریافت خواهند کرد.

سازمان گلسن به دنی مادِر فیلمبردار و همسرش جولیا رابرتز جایزه بشردوستانه خود را به خاطر همکاری با سازمان‌های انسان‌دوستانه متعدد اهدا می‌کند. مراسم اهدای این جوایز روز هفدهم ماه اکتبر در هتل بورلی ویلشر برگزار می‌شود.

سازمان گلسن از هنگام تاسیس‌اش در سال 1990 تبدیل به سازمان برتر تعلیم شده که روی فراهم‌کردن امنیت در مدارس برای تمامی دانش‌آموزان و آگاهی از مسایل مختلف تمرکز می‌کند. برنامه‌های ملی این سازمان از جمله روز سکوت در کلاس‌های درس سراسر آمریكا تاكنون تجربه شده‌است.

رابرتز برای حمایت از این سازمان، سال گذشته یک برنامه «ناهار با جولیا رابرتز» ترتیب داد که در بخش حراجی آنلاین سالانه سازمان بلیت های آن به فروش رفت. او از این طریق موفق به جمع‌آوری 40 هزار دلار برای سازمان شد. نکته‌ای که شاید حتی مهم‌تر از کارهای خیریه این زوج باشد، برمبنای گفته‌های الایزا بایرد مدیر اجرایی این است که دنی و جولیا نقش بسیار مهمی در فیلم «قلب معمولی» بازی کردند. در حال حاضر هم مادِر و هم رابرتز برای کارشان در این فیلم شبکه اچ‌بی‌او نامزد دریافت جایزه امی شده‌اند؛ مادِر برای بهترین فیلمبرداری و رابرتز برای بهترین بازیگر نقش مکمل در یک مینی سریال یا فیلم.

رابرت گرین‌بلت مدیر شبکه ان‌بی‌سی انترتینمنت برای مجموعه مسیر حرفه‌ای کاری‌اش به عنوان یک تهیه‌کننده و مدیر اجرایی برای بیش از دو دهه، جایزه مدیریت گلسن را دریافت خواهد کرد. بایرد سریال مشهور «شش پا پایین تر» را یك مجموعه متفاوت توسط گرین‌بلت نامید و درباره او گفت: باب گرین‌بلت الگویی مثال‌زدنی است که سال‌های بسیاری است که از گلسن حمایت کرده است.

و در نهایت دریافت کننده جایزه الهام‌بخشی این سازمان درک هیو است؛ فردی كه پنج بار برنده جایزه شده و نویسنده کتاب «درس‌هایی از زندگی در حال حرکت» است هم هست. بایرد درباره او گفت: هیو قهرمان جدید مبارزه برای پایان بخشیدن به زورگویی است.  فکر می‌کنم کتاب جدید او واقعا نشان دهنده چالش‌های مختلفی است که او مجبور بوده در طی زندگی‌اش با آن‌ها دست و پنجه نرم کند و نیز کارهایی که قصد دارد برای بهتر ساختن شرایط برای نسل‌های بعد انجام دهد.


ویدیو مرتبط :
این سگ از جولیا رابرتز بدش میاد!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مریل استریپ مادر جولیا رابرتز می‌شود!



اخبار,خبر,هنر,اخبار ایران

 

مریل استریپ در نسخه سینمایی نمایش موفق صحنه‌ای «آگست: حومه اوساجه» در نقش مادر جولیا رابرتز ایفای نقش می‌کند. این اولین بار است که این دو بازیگر سرشناس در یک فیلم سینمایی با یکدیگر هم‌بازی می‌شوند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، استریپ که این روزها پروژه‌های جدیدی سینمایی خود را با دقت بیشتری انتخاب می‌کند، در شش ماه اخیر مشغول مطالعه فیلم‌نامه‌های متعددی بود که برای بازی دریافت کرده است.

 

شرکت مستقل فیلم‌سازی وینستن تهیه کننده نسخه سینمایی این نمایش بسیار موفق تئاتر برادوی است. کلید فیلم‌برداری فیلم فصل پائیز آینده زده می‌شود.

 

نمایش صحنه‌ای «آگست: حومه اوساجه» براساس قصه تریسی لتز نوشته شده که موفق به دریافت جایزه ادبی پولیتزر شده است.

 

خط اصلی قصه درباره خانواده‌های اهل اوکلاهاما است که اعضای آن پس از مرگ مرموز بزرگ خانواده، دوباره دور هم جمع می‌شوند.

 

مریل استریپ در فیلم در نقش خانم بزرگ خانواده ظاهر می‌شود که با دختر بزرگ خود مشکلاتی دارد و نمی‌تواند ارتباطی منطقی با وی برقرار کند.

 

جان ولز که کارگردان تعدادی از اپیزودهای مجموعه موفق پزشکی ER (با بازی جرج کلونی) بوده، برای کارگردانی «آگست: حومه اوساجه» انتخاب شده است.

 

رابرتز در رابطه با هم بازی شدن با استریپ می‌گوید: پس از دیدن بازی او در «بانوی آهنین» باید بگویم بسیار هیجان زده‌ام که در یک فیلم سینمایی با وی هم بازی می‌شوم. بازی در کنار او یکی از افتخارات بزرگ کارنامه هنری‌ام است.

 

دینا دوناگان در نمایش صحنه‌ای «آگست: حومه اوساجه" همان نقشی را بازی کرد که استریپ در نسخه سینمایی بازی خواهد کرد. وی برای این نقش جایزه بهترین بازیگر زن مراسم تونی (اسکار تئاتری) را گرفت.

 

به همین دلیل تحلیل‌گران سینمایی می‌گویند استریپ به خاطر این نقش حتما برای هجدهمین بار نامزد دریافت جایزه اسکار می‌شود.این باریگر برای بانوی اهنین نامزد دزیافت چایزه اسکار شده است.... /    farsnews.com