متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

جانباز بی‌دست را با «پابند» به دادسرا بردند!



اخبار,اخبار اجتماعی ,دفاع‌مقدس

 

اخبار اجتماعی - جانباز بی‌دست را با «پابند» به دادسرا بردند!

مأموران یک کلانتری در خرم‌آباد، یکی از جانبازان قطع‌دست هشت سال دفاع‌مقدس را با پابند به دادسرا منتقل کردند.

همسر یکی از جانبازان دفاع‌مقدس که نخواست نامش فاش شود،در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره توضیح داد: دو روز بعد از عید فطر گذشته، مأمورن، این جانباز 60 درصد را که یکی از دست‌هایش در جنگ تحمیلی قطع شده است، پس از بازداشت، با پابند به بازداشتگاه منتقل کرده‌اند؛ این در حالی است که جانباز یاد شده به دلیل عوارض ناشی از جنگ، دارای محدودیت‌های جسمی و حرکتی بوده و انتقال وی با پابند به دادسرا، علاوه بر حرمت‌شکنی مقام جانبازان که قهرمان ملی شناخته می‌شوند، آسیب‌های روحی نیز به او وارد کرده است.
 
وی همچنین به برخورد مشابه دیگری در هشت ماه پیش با یکی دیگر از جانبازان دوران جنگ تحمیلی که یکی از پاهایش از قسمت «ران» قطع بوده است اشاره کرد و گفت: تا هنگام رسیدگی به پرونده این جانباز و انتقال وی به دادسرا، وی به همراه فرزندش که به بیماری‌ «ام اس» مبتلاست،به مدت هشت روز در بازداشتگاه نیروی انتظامی به سر برده‌اند.
 
ظاهرا دلیل این دو بازداشت،درگیری خانوادگی بوده است.
اخبار اجتماعی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
قرارهای نهایی دادسرا و مواد قانونی مرتبط با آن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صدیقی: برخی مقابل آمریکا دست بالا بردند


حجت الاسلام والمسلمین صدیقی اقتصاد مقاومتی را عرصه‌ جهاد خواند و اذعان داشت: عده‌ای مزه‌ جهاد و شهادت را نمی دانستند که دستشان در مقابل آمریکا بالا رفت، امروز نسل جوان به مانند دوران جنگ وارد عرصه جهاد اقتصادی شوند و با ایمان به خدا اقتصاد کشور را سامان دهند.

پایگاه خبری انتخاب: حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با بیان این‌که اگر دولت خود را با برجام و مذاکره مشغول نمی کرد، فتوحات و موفقیت های منطقه ای و اقتصادی فراوانی به دست می‌آورد، گفت: برخی از مدیران، ده‌ها شرکت اقتصادی داشته و فرصت و حوصله اجرای اقتصاد مقاومتی را ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی امام جمعه موقت تهران، در مسجد کریمخان تبریز با بیان اینکه عزت ما ریشه در جریان عاشورا دارد، اظهار داشت: ما از کربلا و مکتب حسین عزت و اقتدار خود را کسب کرده ایم.
 
وی با اشاره به به ذکر مکرر وصف عزیز در شأن خداوند متعال، عزت را طبق قرآن کریم مخصوص خدا، پیامبر و مومنان دانست و اذعان داشت: عزیز ماندن مؤلفه ها و شرایطی دارد که باید رعایت شود، این مؤلفه ها اگر حفظ شود عزت و اقتدار کشور تضمین می شود.
 
امام جمعه موقت تهرات با بیان اینکه ولایت فقیه از جمله مؤلفه های عزت و اقتدار کشور است، خاطرنشان کرد: خداوند متعال به برکت خون شهدا و ولایت فقیه به ما عزت بخشید و ما به وسیله نهضت و فرهنگ حسینی عزت پیدا کردیم، علت اینکه مشروطیت سر از رضاخان درآورد اینست که ولایت در متن آن نبود.
 
وی ولایت فقیه را مانند ریسمانی که تمام دانه های انقلابی در جهان را به هم متصل کرده دانست و تصریح کرد: شوروی با تمام قدرتش نتوانست در مقابل انقلاب مخملی قد علم کند اما ولایت فقیه، فتنه  مخوف و خطرناک 88 را که به مراتب سنگین تر از فروپاشی شوروی بود، خنثی کرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین صدیقی عربستان را به جهت نبود ظرفیت های درونی، ذلیل ابدی خواند و ادامه داد: اگر امروز یک دولت حماسی داشتیم و خود را با برجام و مذاکره مشغول نمی کردیم، فتوحات و موفقیت های منطقه ای و اقتصادی انقلاب به مراتب بیشتر از وضعیت فعلی بود.
 
وی با بیان اینکه دشمن به دنبال از میان بردن مؤلفه های قدرت کشور است، تأکید کرد: اگر در گذشته در دانشگاه‌ها به ولایت فقیه اهانت می شد، امروز به جهت خوشبینی مسؤولان دولتی به آمریکا، به همه دین و اهل بیت(ع) جسارت می شود، دولت ما دولت بی دینی نیست اما از دولت راضی نیستیم.
 
امام جمعه موقت تهران با اشاره به ظرفیت عظیم جوانان، خاطرنشان کرد: دشمن برای نسل جوان دام خاصی تدارک دیده و به دنبال بی تفاوت کردن نسل جوان نسبت به دین و علم هستند، هیچ‌کس غیر از جوانان توان اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی را ندارد زیرا که برخی از مدیران، ده‌ها شرکت اقتصادی داشته و فرصت و حوصله اقتصاد مقاومتی ندارند.
 
وی اقتصاد مقاومتی را عرصه‌ جهاد خواند و اذعان داشت: عده‌ای مزه‌ جهاد و شهادت را نمی دانستند که دستشان در مقابل آمریکا بالا رفت، امروز نسل جوان به مانند دوران جنگ وارد عرصه جهاد اقتصادی شوند و با ایمان به خدا اقتصاد کشور را سامان دهند.