متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

تعبیر خواب آتش سوزی



تعبیر خواب آتش سوزی,تعبیر خواب آتش گرفتن خانه,آتش سوزی

 

 تعبیر خواب آتش سوزی

 

تعبیر خواب آتش سوزی

 اگر خواب ببینید جایی آتش گرفته اما در آتش سوزی کسی جان خود را از دست نداده است ، نشانة آن است که با وقوع حادثهای شادمانی و نشاط خاطر شما فراهم خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
‫تعبیر خواب‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

٤ مصدوم در آتش‌سوزی محل تجمع کارتن‌خواب‌ها




 اخبار حوادث  - ٤ مصدوم در آتش‌سوزی محل تجمع کارتن‌خواب‌هاکارتن‌خواب‌ها

 آتش‌سوزی در باسکول صنعتی متروکه که به محل تجمع کارتن‌خواب‌ها تبدیل شده بود چهارمصدوم بر جا گذاشت.  این باسکول صنعتی واقع در عبدل‌آباد، خیابان لقمان‌جنوبی گودالی به وسعت ٢٠مترمربع است که از سال‌ها قبل متروکه مانده بود به همین دلیل عده‌ای از کارتن‌خواب‌ها شب‌ها را در آنجا سپری می‌کردند تا اینکه شامگاه پنجشنبه حریقی در آنجا رخ داد و آتش‌نشانان به محل اعزام شدند.

سیدجلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران در این‌باره گفت: «این حادثه ساعت ٢٠:٢٠ پنجشنبه به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و ماموران دوایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.» وی ادامه داد: «با حضور ماموران آتش‌نشانی مشاهده شد محل حادثه گودالی است که قبلا باسکول بوده و به محلی برای تجمع افراد بی‌خانمان و معتادان تبدیل شده است. مردم به‌دنبال آتش‌سوزی ضایعات در این گودال با سامانه١٢٥ آتش‌نشانی تماس گرفته بودند.» 

 

ملکی بیان کرد: «آتش‌نشانان بلافاصله چهارنفر را که در آتش گرفتار و دچار دودگرفتگی شده بودند از محل خارج کردند و تحویل عوامل دادند.» مصدومان این حادثه زنی حدودا ١٨ساله و سه‌مرد ٢٥تا ٣٠ساله هستند که تحت‌درمان قرار گرفتند. همچنین شعله‌های آتش ساعت٢١ خاموش شد. 

 

ملکی درباره این حادثه و حوادث مشابه توضیح داد: «مکان‌هایی که ایمنی‌سازی لازم نشده‌اند و مالکان آنجا را رها کرده‌اند در صورتی که حادثه‌ای رخ دهد مسوولیت آن با مالک زمین یا خانه است. متاسفانه در شهر تهران زمین و خانه‌های متروکه‌ای وجود دارد که محل تجمع کارتن‌خواب‌ها و معتادان شده است و در صورتی که حادثه‌ای رخ دهد تمامی مسوولیت‌ با مالک آن است.»


اخبار حوادث  - شرق