متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

تعبیر خواب آب دهان



تعبیر خواب آب دهان,آب دهان,تعبیر خواب تف کردن

 

 تعبیر خواب آب دهان( تف کردن)

 

تعبیر خواب آب دهان (تف کردن) به روایت ابن سیرین

 اگر کسی ببیند که تف انداخت سخنی می گوید که جایز و مشروع نیست و اگر ببیند در مسجد تف انداخت در امور دینی سخن می گوید ، و نیز در هر جا که تف بیاندازد در موضوعی که از نظر تعبیر مربوط به آن محل است  سخن می گوید و اگر دید به دیوار تف انداخت مالی در راه رضای خدا خرج می کند و اگر ببیند بر زمین تف انداخت مزرعه و باغ و ملک می خرد و نیز برخی می گویند اگر ببیند که به دیوار تف انداخت عهد شکنی می کند یا قسم دروغ می خورد .
تعبیر خواب آب دهان (تف کردن) به روایت کرمانی
 اگر ببیند تف او گرم است عمرش طولانی می باشد ، و تف سرد دلیل بر مرگ است ، و تف سیاه غم و اندوه ، و تف زرد بیماری است ، و تف خشک در دهن بر فقر و بی چیزی دلالت دارد ، و اگر ببیند آب دهان از دهانش بیرون آمد ولی لباسش را کثیف نکرد ، علمی را بیان می کند و اگر آب دهانش خونی بود ، علم باطل و نادرستی را بیان می کند . چنانچه شخص بیماری را در خواب دید که آب از دهان به زمین انداخت شفا پیدا خواهد کرد و اگر ببیند خلط از گلو بیرون آورد و با آستین آن را گرفت مال خود را برای خانواده و همسرش خرج می کند .
 تعبیر خواب آب دهان (تف کردن) به روایت جابر مغربی
 اگر کسی ببیند که به روی او تف کردند به خاندان او طعنه می زنند ، و اگر ببیند که تفش خون آلود است مال حرام می خورد و دروغ می گوید .


ویدیو مرتبط :
‫تعبیر خواب‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تعبیر خواب آب بینی



تعبیر خواب آب بینی,آب بینی,تعبیر خواب خلط بینی

 تعبیر خواب آب بینی ( خلط)
 

تعبیر خواب آب بینی (خلط) به روایت ابن سیرین

 در خواب دیدن خلط بینی دلالت بر فرزند دارد. اگر ببیند خلط به لباس او افتاده است، صاحب پسری می شود و اگر دید خلط از بینی او به زمین افتاد صاحب دختری می شود. اگر ببیند که خلط روی زن خود انداخت، زنش آبستن می شود ولی فرزندش سقط می شود و اگر دید زنش خلط بر وی انداخت صاحب پسری می شود. اگر دید که خلط را در خانۀ همسایه انداخت، با زن همسایه به فساد مشغول می شود و اگر ببیند که خلط را روی بستر مردی انداخت با زن او خیانت و فساد می کند. اگر ببیند آب بینی خود را می خورد، مال خود را بر عائله خود می بخشد، اگر ببیند آب بینی زن خود را می خورد فرزند دار می شود، اگر ببیند آب بینی او تیره و سیاه است به فرزندش اندوه و مصیبت می رسد، اگر ببیند آب بینی او زرد است فرزندش بیمار می شود.
تعبیر خواب آب بینی (خلط) به روایت دانیال (ع)
 آب بینی بر فرزند دلالت دارد. اگر ببیند آب از بینی او می آید ، برایش فرزندی بوجود می آید و اگر ببیند از بینی او خلطی بیرون آمد نیز تعبیرش همین است.
 تعبیر خواب آب بینی (خلط) به روایت کرمانی
 اگر ببیند از بینی او آب فرو می ریزد، وامش پرداخت می شود و از غم و رنج و سختی نجات پیدا می کند ، و اگر بیمار باشد شفا می یابد.