متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

تعبیر خواب آب بازی



تعبیر خواب آب بازی,آب بازی,تعبیر دیدن آب بازی در خواب

 

 تعبیر خواب آب بازی

 

تعبیر خواب آب بازی به روایت آنلی بیتون

۱- اگر در خواب خود را مشغول آب بازى با دیگران ببینید، به معنى آن است که ناگهان به مسائل عاشقانه علاقمند خواهید شد.

۲- اگر خواب ببینید کسی آب بر سر شما می پاشد ، نشانه آن است که به معشوق خود خواهید رسید.


ویدیو مرتبط :
‫تعبیر خواب‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تعبیر خواب آب بینی



تعبیر خواب آب بینی,آب بینی,تعبیر خواب خلط بینی

 تعبیر خواب آب بینی ( خلط)
 

تعبیر خواب آب بینی (خلط) به روایت ابن سیرین

 در خواب دیدن خلط بینی دلالت بر فرزند دارد. اگر ببیند خلط به لباس او افتاده است، صاحب پسری می شود و اگر دید خلط از بینی او به زمین افتاد صاحب دختری می شود. اگر ببیند که خلط روی زن خود انداخت، زنش آبستن می شود ولی فرزندش سقط می شود و اگر دید زنش خلط بر وی انداخت صاحب پسری می شود. اگر دید که خلط را در خانۀ همسایه انداخت، با زن همسایه به فساد مشغول می شود و اگر ببیند که خلط را روی بستر مردی انداخت با زن او خیانت و فساد می کند. اگر ببیند آب بینی خود را می خورد، مال خود را بر عائله خود می بخشد، اگر ببیند آب بینی زن خود را می خورد فرزند دار می شود، اگر ببیند آب بینی او تیره و سیاه است به فرزندش اندوه و مصیبت می رسد، اگر ببیند آب بینی او زرد است فرزندش بیمار می شود.
تعبیر خواب آب بینی (خلط) به روایت دانیال (ع)
 آب بینی بر فرزند دلالت دارد. اگر ببیند آب از بینی او می آید ، برایش فرزندی بوجود می آید و اگر ببیند از بینی او خلطی بیرون آمد نیز تعبیرش همین است.
 تعبیر خواب آب بینی (خلط) به روایت کرمانی
 اگر ببیند از بینی او آب فرو می ریزد، وامش پرداخت می شود و از غم و رنج و سختی نجات پیدا می کند ، و اگر بیمار باشد شفا می یابد.