متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

تبلیغ جالب شهرداری مشهد /کروش و ملی پوشان در ایستگاه اتوبوس



  شهرداری مشهد دست به ابتکار جالبی زده است.

 شهرداری مشهد برای ترویج فرهنگ استفاده از وسایل نقلیه عمومی دست به ابتکار جالبی زده است.

آنها با استفاده از تصویر کروش و ملی پوشان که درایستکاه اتوبوس نشسته اند مردم را به استفاده از وسایل نقلیه عمومی دعوت کرده اند.

اخبار,اخبار اجتماعی , فرهنگ استفاده از وسایل نقلیه عمومی

 اخباراجتماعی  -  خبر انلاین 


ویدیو مرتبط :
دعوت کروش از هواداران تیم ملی به داخل اتوبوس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مایلی کهن دوباره در صف منتقدان کروش: در موزامبیک هم تیم ها بدون ملی پوشان شان بازی نمی کنند!



محمد مایلی,انتقاد محمد مایلی ازکروش,حرف های جدید کروش

مایلی کهن دوباره در صف منتقدان کروش: در موزامبیک هم تیم ها بدون ملی پوشان شان بازی نمی کنند!

محمد مایلی کهن هم به صف منتقدان از حرف های جدید کروش پیوست.

به گزارش خبرآنلاین ؛ محمد مایلی کهن قبل از بازی با نفت بار دیگر از برنامه های کارلوس کروش انتقاد کرد. سرمربی صبا که پیش تر هم به دلیل تعویق بازی های لیگ به کروش ایراد گرفته بود این بار هم او را برای درخواست برگزاری جام حذفی بدون ملی پوشان که بیشتر فرصتی است برای تیم های کم هزینه مثل صبا ، به کروش ایراد گرفت و به او یادآوری کرد که در زادگاهش موزامبیک هم چنین تصمیماتی نمی گیرند.


او از بازی با نفت آغاز کرد و گفت بازی اول تیم یحیی گل محمدی را حسابی آنالیز کرده و می داند چه تصمیمی برای این بازی آنالیز کند. او به برد هر دو تیم در هفته اول اشاره داشته و اینکه این بازی متفاوت از مسابقه نخست شان خواهد بود. او در ادامه گفت:«هر دو تیم به زمین می ایند که برنده باشند. ما تمرینات خوبی داشتیم و امید بالایی برای گرفتن تمام امتیازات بازی داریم. از برد اول مان خوشنودم اما از این بازی هم امتیاز کامل را می خواهم. راستش لیگ تازه شروع شده و مدتی زمان نیاز داریم تا به سطح ایده آل آمادگی برسیم.

 

البته به شرطی اسیر مصدومیت و محرومیت بازیکنان مان نشویم.ما بازیکنان جوان و خبی داریم که از تک تک آنها در این دو ماهی که از حضورم در کنارشان می گذرد ، رضایت دارم.»
مایلی کهن درباره اینکه شیث رضایی با تیمش تمرین می کند هم گفت:« شیث هم یکی از بچه های این فوتبال است که نباید طردش کنیم.متاسفانه عده ای اشتباهات بچه ها را بزرگ نمایی می کنند. همه ما اشتباهاتی داریم و مهم این است که نادم باشیم و برای جبرانش تلاش کنیم.

فکر می کنم شیث هم قربانی بزرگنمایی بعضی از اشتباهاتش شده. وقتی هم که در پرسپولیس محرومش کرده بودند با من در ارتباط بود. به عنوان برادر بزرگتر از او خواستم فعلا با ما تمرین کند تا شرایطش درست شود. راستش تیم ما در پست شیث به اندازه کافی بازیکن خوب دارد. او فعلا کنار ماست تا مشکل محرومیتش برطرف شود و بعد از آن هم بعید است که با ما بماند.»


او با اشاره به حرف های کارلوس کروش هم گفت:« وقتی از فوتبال بین المللی حرف می زنیم باید همان کاری را بکنیم که همه دنیا انجامش می دهند. مگر می شود بازیکن ملی پوش را از تیمش بگیری و به تیم بگویی برو مسابقه بده؟ این کار عملی نیست . حتی در موزامبیک هم این کار را نمی کنند.»/خبرآنلاین