متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

بیانیه جمعیت زنان مسلمان نو اندیش در اعتراض به برهم زدن سخنرانی آذر منصوری



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 جمعیت زنان مسلمان نواندیش خواستار برخورد با برهم‌زنندگان سخنرانی آذر منصوری شد

جمعیت زنان مسلمان نواندیش از وزیر کشور خواست با برخورد جدی و قانونی با برهم زنندگان مراسم‌های سیاسی، زمینه را برای فعالیت سالم فعالان سیاسی کشور فراهم آورد.

به گزارش ایلنا جمعیت زنان مسلمان نو اندیش در اعتراض به برهم زدن سخنرانی آذر منصوری بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَتَوَاصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
رفتارهای غیر قانونی و منافی اصول انسانی و اسلامی گروه های خودسر و غیرقانونی فشار با اجتماعات قانونی، معنایی جز ترس عمیق آنان از گفت و گو و تعامل منطقی در سپهر سیاسی کشور برای تشکیل مجلس کارآمد ندارد. این قبیل رفتارها لطمهای بنیادین  به فضای گفت و گو، هم دلی و مدارا در جامعه ایران وارد می سازد. نظام جمهوری اسلامی سال هاست هزینه بی تفاوتی در قبال رفتارهای ضد قانونی این گروه های خودسر را می پردازد.

جمعیت زنان مسلمان نواندیش ایران به عنوان حزبی که در چارچوب اصول اسلامی و قانون اساسی فعالیت می کند، با محکوم کردن برخوردهای خشونت بار عده ای افراط گرا در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج برای برهم زدن برنامه سخنرانی خواهر اندیشمند و ارزشمندمان سرکار خانم مهندس آذر منصوری عضو شورای مرکزی جمعیت زنان مسلمان نواندیش، از وزیر محترم کشور و مسئولان انتظامی در دولت تدبیر و امید، که وظیفه صیانت از حقوق سیاسی و امنیت اجتماعات قانونی را بر عهده دارند ، قویاٌ انتظار دارد با برخورد جدی و قانونی با این عناصر زمینه را برای فعالیّت سالم فعّالان سیاسی کشور فراهم آورند.
جمعیت زنان مسلمان نو اندیش
8 آذرماه 94

اخبار انتخابات - ایلنا

 


ویدیو مرتبط :
برهم زدن سخنرانی لاریجانی در قم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بیانیه جمعیت زنان جمهوری اسلامی به دبیرکلی زهرا مصطفوی(دختر امام خمینی) در حمایت از روحانی



جمعیت زنان جمهوری اسلامی ایران,بیانیه جمعیت زنان جمهوری اسلامی ایران در حمایت از روحانی

بیانیه شماره یک جمعیت زنان جمهوری اسلامی ایران، به دبیرکلی سرکار خانم دکتر زهرا مصطفوی، دختر گرامی حضرت امام خمینی (قدس سره) پیرامون یازدهمین دوره ی انتخابات ریاست جمهوری

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات، یکی از اساسی ترین نمادهای مردم سالاری دینی و مهم ترین محل برای حل منازعات سیاسی و رقابت برای دست یابی به برآیند نظرات مردم در حوزه های مختلف است.

از همین روست که همه کسانی که به سرنوشت مردم علاقمند بوده و مشارکت مردم را به عنوان جزء جدایی ناپذیر جمهوری اسلامی می دانند، تمامی تلاش خود را به کار می گیرند تا این یادگار ارزشمند انقلاب، همواره در بهترین شکل و به بهترین شیوه، برگزار شود و برآیندی از گرایش سیاسی، اجتماعی و اقتصادی جامعه باشد. بنابراین، مشارکت در این امر می تواند تغییرات بسیاری در سرنوشت مردم را باعث شود.

جمعیت زنان جمهوری اسلامی ایران نیز با چنین باوری، بر ضرورت مشارکت همه گروه ها و فعالان سیاسی، اجتماعی و مدنی در شرایطی که کشور به دلیل تحریم های خارجی و فشارهای بین المللی و نیز مشکلات اقتصادی ناشی از ناکارآمدی مدیریتی، در تنگنا قرار گرفته، تاکید دارد.

اعضای این نهاد مدنی، ضمن آن که خود را موظف به مشارکت فعال در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری می دانند، از میان همه نامزدهای محترم، جناب آقای دکتر حسن روحانی را نامزد اصلح دانسته، معتقدند در شرایط دشوار فعلی، ایشان، به دلایل متعدد، از جمله سوابق درخشان در حوزه دیپلماسی، سیاست گذاری امور اجرایی، منطقی و کارآمد و نیز منش اعتدالی در رفتار با جناح ها و گروه های مختلف سیاسی، که ناشی از تدبیر، درایت و تعهد وی به اعتلای ارزش های انقلاب؛ آزادی، استقلال ملی است، می تواند کشور را از ادامه روند نامناسب فعلی بازداشته، به سوی فردایی بهتر برای همه مردم ایران هدایت کند.

دکتر روحانی در کنار پیشینه مثبت، در دوران دفاع مقدس، در کسوت نمایندگی مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای عالی امنیت ملی، همواره با ثبات قدم و کلام در خدمت نظام بوده اند.

جمعیت زنان جمهوری اسلامی ایران با در نظر گرفتن چنین ویژگی هایی است که از همه مردم ایران دعوت می کند تا در 24 خرداد، با خلق حماسه ای دیگر، با رای به دکتر حسن روحانی، سرنوشت خود را به سوی اعتدال، توسعه پایدار، اقتصادی توانمند، رفاه، عزت و سربلندی ملی و اسلامی، به دست گرفته و رقم بزنند.

روابط عمومی جمعیت زنان جمهوری اسلامی ایران

منبع:khordadnews.ir