متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

بهترین بازی تست سطح IQ برای اندروید


چقدر باهوش هستید؟! قدرت ذهن خود را به کار گیرید و پازل‌های هوش و ریاضی را حل کنید و قدرت استدلال خود را به نمایش بگذارید!

 
 
 
 
  صبح بخیر: چقدر باهوش هستید؟! قدرت ذهن خود را به کار گیرید و پازل‌های هوش و ریاضی را حل کنید و قدرت استدلال خود را به نمایش بگذارید!

راه‌حل را پیدا کنید٬ رمزنگار را باز کنید و ببینید در مرحله‌ی بعد چه چیزی انتظار شما را می‌کشد!

بهترین بازی تست سطح IQ برای اندروید

برای دریافت برنامه کلیک کنید



ویدیو مرتبط :
IQ Test: 10 Questions تست هوش به زبان انگلیسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود برنامه تست IQ برای اندروید


شما باید به ۳۹ سؤال در ۴۰ دقیقه پاسخ دهید. اگر راجع به جواب سؤالی مطمئن نیستید، آن را رد کنید و وقتی به اطمینان رسیدید به سراغ آن‌ها بروید.





صبح بخیر :
این برنامه برای سنجش IQ طراحی شده است. بیشتر سؤالات از نوع منطقی و گرافیکی هستند که اثر تفاوت‌های فرهنگی را به حداقل می‌رساند. شما باید به ۳۹ سؤال در ۴۰ دقیقه پاسخ دهید. اگر راجع به جواب سؤالی مطمئن نیستید، آن را رد کنید و وقتی به اطمینان رسیدید به سراغ آن‌ها بروید. معمولاً افرادی که IQ آن‌ها بین ۸۰ و ۱۲۰ است نرمال هستند، و افراد با IQ بیشتر از ۱۲۰ جزء انسان‌های فوق‌العاده از لحاظ ذهنی به حساب می‌آیند.



برای دریافت برنامه کلیک کنید