متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

با فروت‌کرفت هنرمندانه با میوه‌ها بجنگید!


هیجان، سرگرم شدن، همکاری گروهی، هوشمندی، اینها چیزهایی است که از یک بازی آنلاین انتظار داریم.

یک پزشک: ما بازی‌های آنلاین زیادی را سراغ داریم، اما شما چند بازی رایگان معتبر با توسعه‌دهندگان ایرانی می‌شناسید؟

فروت‌کرفت
یک بازی برای دارندگان گوشی‌های هوشمند و تبلت (هم اندروید و هم iOS) است که توسعه‌دهندگانش گروهی از دانشجویان امیرکبیر بوده‌اند.



فروت‌کرفت
یک کارت‌بازی آنلاین اجتماعی است. به نوعی می‌توان آن را با بازی‌هایی همچون Clash of Clans مقایسه کرد با این تفاوت که در آن نیروها و عوامل بازی به شکل کارت و جنگجوهای میوه‌ای هستند. کاربران این بازی می‌توانند بیش از ۲۰۰ جنگجوی میوه‌ای را به کلکسیون کارت‌های خودشان اضافه کنند، آنها را تقویت کنند و دسته‌ی کارتشان را طوری بچینند که حریفان را شکست بدهند. همچنین بعد اجتماعی این بازی این امکان را به کاربران می‌دهد تا با همدیگر یک قبیله را تشکیل داده و از امتیازات بازی گروهی بهره ببرند.

ایده‌ی بازی بسیار سنتی و کلاسیک است. زمان کودکی خود را به خاطر بیاورید. آن وقت‌ها تعداد زیادی بازی‌های کارتی مانند مشاهیر، و یا ماشین وجود داشت. که در زمان‌های طولانی و داغ تابستان همگی با آن سرگرم می‌شدیم. و بازی‌هایی را به خاطر بیاورید که پول مجازی لذت‌بخش ترین بخش تجارت و ریسک کردن در آن بود.

حوالی زمستان قبلی، این بچه‌ها و دوستانشون دور هم جمع شدند تا اولین کارت‌بازی دیجیتال خودشون را درست کنند. در نهایت ایده‌ بازی فروت‌کرفت شکل گرفت. آنها ایده‌ اولیه بازی رو بعد از یه سری جلسات گپ و گفت، نهایی کردند و برای آزمایش این ایده، یه نسخه‌ی خیلی ابتدایی و نمونه، حوالی اواخر زمستان ۹۱ منتشر کردند. این بازی در ایران منتشر شده است و قصد دارند که آن را روی بازارهای جهانی هم منتشر کنند.



یکی از مهم‌ترین ویژگی این بازی فارسی بودن بازی است. شما در تمام مراحل به راحتی در جریان اتفاق‌های مختلف بازی قرار میگیرید و در هر بخش راهنمای فارسی بازی به شما کمک می‌کند تا بخش‌های جدید بازی آشنا بشوید.

گرافیک بازی قابل تحسین است، هم از لحاظ رابط کاربری، فونت‌ها و آیکون‌ها و منوهای خوانا و گویا و هم از نظر خلاقیت در طراحی شخصیت‌های میوه‌های جنگجو.



دومین ویژگی مهم بازی جهانی بودن بازی است. این بازی به ۲ زبان فارسی و انگلیسی ساخته شده تا رویکردی جهانی داشته باشد، پس شما در یک بازی بین المللی هستید.

نکته قابل ذکر دیگر در مورد بازی نیاز پایین به اینترنت است به طوری که شما به راحتی با استفاده از اینترنت های ارایه شده توسط GPRS هم می‌توانید این بازی آنلاین راانجام بدهید و حجم دیتای تبادل شده تقریبا کمترین حد ممکن است تا در هزینه شما هم صرفه‌جویی شود.



تا الان حدود ۱۰۰ هزار کاربر برای بازی تبت‌نام کرده‌اند و به طور متوسط حدود ۶۰۰ نفر به صورت همزمان در این بازی آنلاین می‌شوند.. حدود ۱۷ هزار کاربر فعال دارد و جزو پرفروشترین های فصل و هفته کافه بازار است و رتبه یکم را از این لحاظ داره. در صفحه این بازی در  دو ماهی که منتشر شده هم حدود ۱۶۰۰ نظر فرستاده شده و میانگین نظرات ۴.۱ هست. و بیش از ۳۰ هزار دانلود نسخه اندروید در هفته اول انجام شده است.



فروت‌کرفت صاحب مقام اول در دومین جشنواره‌ی دانشجوی بازی‌ساز در مهر ماه ۱۳۹۲در دانشگاه مازندران و نیز مقام اول در گروه بازی و سرگرمی جشنواره سالیانه پردیس در آذر ماه ۱۳۹۲در دانشگاه صنعتی شریف شده است.



لینک دانلود برای iOS از سیبچه


ویدیو مرتبط :
جنگ واقعی میوه های فروت کرفت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گریپ فروت میوه‌ای از بهشت با خواص فراوان



 

 

ایسنا: گریپ فروت از مرکبات بسیار مفید برای سلامتی است و به همین خاطر در آمریکای لاتین آن را میوه‌ای از بهشت نامیده‌اند.

یکی از معروف‌ترین رژیم‌های غذایی برای کاهش وزن، رژیم گریپ فروت است. در این رژیم غذایی توصیه می‌شود که روزانه حداقل ۳ لیوان آب گریپ فروت مصرف شود چون این نوشیدنی می‌تواند در بدن کالری بسوزاند.

گریپ فروت میوه‌ای شبیه به پرتقال اما کمی بزرگ‌تر از آن و متعلق به خانواده مرکبات است. طعم گریپ فروت ترش و تلخ است اما برای سلامت مزایای بسیاری دارد.

به گزارش شبکه خبری تورنتو نیوز، برخی از خواص این میوه که ممکن است تاکنون از آن‌ها اطلاع نداشته باشید، عبارتند از؛

-هرچند این میوه طعم ترش و اسیدی دارد اما می‌تواند پس از هضم غذا یک واکنش آلکالین تولید کند که برای درمان حالت اسیدیته در دستگاه گوارش مفید است.

-مصرف منظم این میوه با برنامه مشخص به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند.

-گریپ فروت منبع غنی از ویتامین C است که به حفظ حالت انعطاف پذیری سرخرگ‌ها کمک می‌کند و هم‌چنین موجب تقویت آن‌ها می‌شود. بعلاوه این میوه به دلیل داشتن ترکیبی موسوم به پکتین از تجمع ذرات مضر داخل سرخرگ‌ها می‌کاهد.

-این میوه برای افراد دیابتی نیز بسیار مفید است چون به طرز چشمگیری قند خون را پایین می‌آورد.

-مصرف گریپ فروت قبل از خواب کمک می‌کند خواب بهتری داشته باشید و در نتیجه این کاهش علائم بی‌خوابی موثر است.

-زنان باردار می‌توانند با مصرف گریپ فروت از تورم پاهای خود بکاهند.

-گریپ فروت در عین حال آنزیم‌های چربی سوز است که به کاهش وزن کمک می‌کنند. این آنزیم‌ها در واقع از ذخیره شدن قند و نشاسته در بدن جلوگیری می‌کنند.

-نوشیدن آب گریپ فروت تازه گلودرد را درمان می‌کند.

-این میوه بعلاوه حاوی خواص آنتی اکسیدانی فوق‌العاده است که از بروز سرطان جلوگیری می‌کند..... / تحلیل : عصر ایران