متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

با زخم های زندگی چه کنیم؟


در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد.

صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات تان فرصت صحبت با یک مشاور یا درمانگر را نداشته باشید. در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. دکتر شیری طبیب، آموزش دیده روانشناسی عمقی دانشگاه آکسفورد و مدرس دانشکده روانشناسی، کارشناس تلویزیون، رادیو و مطبوعات است. امیدواریم با این مطالب معنای زندگی را بیشتر از همیشه دریابید و به خودتان و عزیزانتان کمک کنید تا از این مسیر پرپیچ وخم به بهترین شکل عبور کنید.

با زخم های زندگی چه کنیم؟

گوش نیوش (5): با مرد دروغگو، امیدی هست؟

گوش نیوش (6): خواستگارم اصرار به اشتغالم دارد! چه کار کنم؟

گوش نیوش (7): پس از طلاق...


ویدیو مرتبط :
«زخم روی زخم» با صدای محسن توسلی به مناسبت حادثه منا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صحبت‌های دردناک نوجوان 14 ساله پس از 10 سال شکنجه/ زندگی در میان مدفوع حیوانات و زخم‌هایی که رویش نمک پاشیده‌اند + تصاویر



نوجوان 14 ساله پس از تحمل 10 سال شکنجه و آزار و اذیت از سوی زوج پرستار نجات پیدا کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،پسری که سرانجام پس از 10 سال شکنجه و آزار و اذیت توسط پلیس نجات پیدا کرد.

این نوجوان سیزده ساله که نامش برده نشد اهل یونیون واقع در شمال کارولینا است،متحمل شکنجه و اذیت و آزار های وحشتنناک توسط پرستاری بود که از او مرافبت میکرد.

بر اساس گزارش پلیس این نوجوان وقتی کودک بود بدلیل حضور مادرش در یک شهر دیگر، عمه‌اش از او مراقبت میکرد اما پس از مدتی عمه اش برای مراقبت بهتر او را به پرستاری سپرد.

اخبار,اخبارحوادث,کودک  آزاری


مادر این قربانی بعد از فهمیدن این موضوع خواستار پس گرفتن  فرزندش شد اما دریافت در پی یک تعهد نامه خانم لارسون پرستار بچه در واقع قیم فرزندش شده و تا پایان قرار داد باید نزد آنها بماند.

 

اخبار,اخبارحوادث,کودک  آزاری


پلیس که در گزارشی در نوامبر 2013 مبنی بر گم شدن یک حیوان به خانه جنایت کار رفته جایی که مملو از مدفوع حیوانات بود و بوی تعفن داشت،پلیس در جستجوی حیوان چیز دیگری میابد،4 بچه 7  تا 14 ساله که یکی از انها  جلوی ایوان خانه با زنجیر بسته شد ه بود.

پلیس در ادامه افزود خانم "لارسون" و همسرش آقای "هارپر" به جرم کودک آزاری دستگیر و باز داشت شدند.

این زوج که سرپرستی بچه ها را قبول میکردند آنها را شکنجه داده و در کارهای ناشایست از آنها استفاده میکردند.

قربانی در گزارش خود گفت که جنایت کاران دست و پای او را بسته و به دستگیره در زنجیر میکردند  او شبها در همان حال  روی زمین میخوابید،و تنها وقتی او را باز میکردند که مجبور به تمیز کردن خانه و پاک کردن مدفوع حیوانات بود.

او که از سوختگی صورتش توسط سیم برق و شکستگی انگشتش با انبر رنج می‌برد افزود:شبهای زیادی اجازه استفاده از توالت را نداشته و به او گرسنگی میدادند،بعضی وقتها بچه های  دیگر از ته مانده غذا دزدیده و از طریق شکاف دیوار به او میدادند.هنوز اثر جراحتی که اقای "هارپر "بر روی بازوی او ایجاد و روی آن نمک پاشیده،قابل مشاهده است.

چند روز قبل از خلاصی او ،"هارپر" او را مقصر مرگ یکی از مرغ ها دانسته و او را مجبور کرد تا آنرا به گردنش آویزان کند حتی شب در هنگام خواب.

اخبار,اخبارحوادث,کودک  آزاری


این قربانی در ادامه افزود؛وقتی مادرم به دیدن من می‌آمد در حضور این دو جنایت کار جرات گفتن رفتار وحشیانه اآنها را نداشتم.

این زوج پس از بازداشت در دادگاه محاکمه شدند و آقای "هارپر" 58 ساله به 10 سال زندانی و خانم "لارسون" 58 ساله به 18  ماه زندانی محکوم شدند.

خانم "لارسون" با پرداخت مبلغ نقدی در ماه اپریل آزاد شد و در همان شهرستانی است که قربانی با مادر خود زندگی می‌کند.

این نوجوان که در حال حاضر در حال گذرندان دوره روان درمانی  است به دلیل وحشت روبرو شده با این جنایت کار خواستار ادامه مجازات اودر زندان شد و در ادامه گفت که این پرستار نه تنها از شکنجه خبر داشت که آن را تشویق نیز می‌کرد و به اندازه همسرش مقصر است.

 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران