متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

بازی چهره نگاری!


یک بازی بسیار جالب و جذاب که شما را در موقعیت یک چهره نگار دایره جنایی قرار میدهد!

 
 


صبح بخیر: یک بازی بسیار جالب و جذاب که شما را در موقعیت یک چهره نگار دایره جنایی قرار میدهد!

این بازی مرحله ایست و در هر مرحله باید چهره فرد مورد نظر که عکسش موجود است، را با استفاده از ابزار لازم و حاضر در بازی ،خلق کنید و پس از تائید آن توسط بازی، به مرحله بعد و چهره شخص بعد بروید.

شیوه بازی به گونه ایست که در ابتدا یک فضای تست بیرون از رقابت (Free Mode) برای تمرین وجود دارد که بعد از یافتن مهارت لازم روی قسمت Level 1 کلیک کنید و پس از زدن start چهره مشخص شده را خلق کنید.

نحوه خلق چهره نیز بسیار آسان است.انواع و گونه های متفاوت از قسمت مختلف چهره اعم از حالت کلی صورت، چشم چپ و راست، بینی و دهان  به صورت آماده موجود است که به راحتی قابل انتخابند، مورد قابل توجه زمان و سرعت عمل شماست که صعود شما به مرحله بعدی را تعیین می کند، پس دقیق و سریع باشید! پس از پایان چهره نگاری Submit را بزنید و به مرحله بعد بروید.


 حجم بازی نسبتاً بالاست (2 Mb) پس هنگام لود کردن صبور باشید و بر روی Play game های تبلیغاتی که در هنگام لود شدن در وسط تصویر ظاهر می شوند کلیک نکنید و تنها بر روی Play game موجود سمت راست پایین به رنگ قرمز قرار دارد، کلیک و وارد بازی شوید.

برای شروع بازی ابتدا بر روی عکس زیر کلیک کنید.
 


ویدیو مرتبط :
چهره نگاری با موبایل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پشت پرده چهره اخموی کی روش در بازی ایران قطر



کی روش  , مسئولان فدراسیون فوتبال , کارلوس کی روش

 

عدم توانایی در هماهنگ کردن یک اتوبوس، موجب دلخوری جدید کی روش از مسئولان فدراسیون فوتبال شده است.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از خبرآنلاین، دلخوری های کارلوس کی روش از مسئولان تیم ملی تمامی ندارد.

کارلوس کی روش که چند روز پیش گفتگوی تندی را علیه مسئولان فدراسیون فوتبال انجام داد این روزها دلخوری هایش بیشتر شده و این از رفتارش کاملا پیداست. کی روش بر این عقیده است که در فوتبال ایران یک عده ای به فکر نیستند و برای فوتبال دل نمی سوزانند.

ماجرا از این قرار است که پس از بازگشت تیم ملی از امارات وقتی ملی پوشان به فردوگاه امام خمینی (ره) می رسند اتوبوسی هماهنگ نشده بوده تا آنها را به شهر بیاورد! این اتفاق در حالی افتاد که پس از پیگیری های متعدد مشخص شد که به دلیل ناهمانگی های به وجود آمده اتوبوسی که قرار بوده دنبال ملی پوشان یک روز زودتر به فرودگاه رفته بوده است. حاشیه های این اتفاق با گرفتن آژانس برای ملی پوشان ختم به خیر شد اما به نظر می رسد، کارلوس کی روش دیگر آن کی روش همیشگی نیست.

او تا قبل از بازی با قطر به اردوی تیم ملی نرفته است و حتی محل اقامتش هم با آنها در یک هتل نبوده است. کی روش تنها به محل تمرینات می رفته و پس از زیر نظر گرفتن تمرینات بلافاصله به محل اقامتش بر می گشته است و نسبت به اتفاقات درون تیمش بی تفاوت بوده است.

او در واقع می خواسته با این حرکت به آنهایی که بی تفاوت خطابشان کرده است بفهماند فقط مربی است مثل سابق پیگیر کارهای حاشیه ای را نمی کند.