متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

بازی پنگوئن قاتل!


شما یک پنگوئن قاتل هستید که باید با اسلحه تمامی دشمنان خود را از بین ببرید تا خود شما را از بین نبرده اند! یک بازی جذاب و پر هیجان که نیازمند مهارت و سرعت بالای شماست.

 
 
 
 
  صبح بخیر: شما یک پنگوئن قاتل هستید که باید با اسلحه تمامی دشمنان خود را از بین ببرید تا خود شما را از بین نبرده اند! یک بازی جذاب و پر هیجان که نیازمند مهارت و سرعت بالای شماست.

برای انجام بازی باید هم از ماوس استفاده کنید و هم صفحه کلید به طوری که حرکت و جابه جایی پنگوئن با دکمه های جهت گر صفحه کلیک انجام می شود و نشانه گیری و شلیک گلوله نیز با ماوس انجام میگیرد.

برای شروع بازی بر روی عکس زیر کلیک کنید.

بازی پنگوئن قاتل!


ویدیو مرتبط :
بازی پنگوئن ها با آیپد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پنگوئن‌هایی که فوتبال بازی می‌کنند



 

پنگوین

 

این عکس ها پنگوئن هایی را نشان می دهد که لباس تیم ملی فوتبال کره جنوبی بر تنشان پوشانده شده و فوتبال بازی می کنند.

 

این فعالیت در یکی از پارک های تفریحی شهر یونگین کره جنوبی به هدف تدارک مقدمات برای تشویق تیم ملی این کشور در بازی های جام جهانی سال ۲۰۱۰ انجام شد.

خبر آنلاین (www.khabaronline.ir)