متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

بازی موتور ۳‌بعدی با جلوه‌های گرافیکی بالا!


بازی مسابقه‌ای موتور با کنترل راحت و جلوه‌های گرافیکی زیبا. کافی است گوشی خود را کج کنید تا موتور را کنترل کنید. صفحه را لمس کنید تا موتور شتاب بگیرد. مجله اینترنتی صبح بخیر





صبح بخیر : 
ازی مسابقه‌ای موتور با کنترل راحت و جلوه‌های گرافیکی زیبا.
کافی است گوشی خود را کج کنید تا موتور را کنترل کنید.
صفحه را لمس کنید تا موتور شتاب بگیرد.
دارای نقشه‌های بسیار برای بازی.

بازی موتور ۳‌بعدی با جلوه‌های گرافیکی بالا! بازی موتور ۳‌بعدی با جلوه‌های گرافیکی بالا! بازی موتور ۳‌بعدی با جلوه‌های گرافیکی بالا! بازی موتور ۳‌بعدی با جلوه‌های گرافیکی بالا! بازی موتور ۳‌بعدی با جلوه‌های گرافیکی بالا!

برای دریافت برنامه کلیک کنید

بولینگ سه بعدی برای اندروید


ویدیو مرتبط :
آموزش ایجاد اهداف جلوه های گرافیکی در موتور آنریل انجین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کواچ:درباره بازی های بعدی نپرسید،فعلا می خواهم از شکست دادن روسیه لذت ببرم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی والیبال ایران می گوید خوشحال است از اینکه تیم ملی توانسته حریف خوب خودش را شکست بدهد.

سایت رسمی فدراسیون والیبال نوشت: اسلوبودان کواچ بعد از دیدار دوم دو تیم ایران و روسیه در هفته پنجم لیگ جهانی که سه بر صفر به سود ایران به پایان رسید، افزود: فکر می‌کنم شاید با تغییر ترکیب روسیه تیم جدید و قویتری به میدان آید.

وی در پاسخ به این سوال که برای دیدارهای بعدی چه برنامه ای دارید، گفت: بهتر است امروز درباره این موضوع صحبت نکنم، در حال حاضر می‌خواهم از پیروزی امشب لذت ببرم. فردا به بازی‌های بعدی ایران فکر می‌کنم.

سرمربی تیم ملی والیبال تاکید کرد: امشب جای بسی خوشحالی دارد که ایران توانسته تیم خوب روسیه را شکست دهد. البته تمام سعی من این است که این احساس خوشایند در بازی‌های بعدی نیز تکرار شود.

تیم ملی والیبال ایران در دو مسابقه متوالی در هفته پنجم لیگ جهانی موفق به شکست روسیه شد و شش امتیاز از این تیم به دست آورد.

 

اخبار ورزشی- خبرآنلاین