متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

بازی فوق العاده گرافیکی Infinity Blade II V1.31 برای iOS


در ادامه داستان بازی Infinity Blade و در نسخه دوم آن، پادشاه بزرگ شکست خورده است. بعید است که قهرمان خود را ظاهر کند و در حال حاضر شما باید حقیقت های اسرار آمیز تیغ ابدی را کشف کنید.



صبح بخیر :

در ادامه داستان بازی Infinity Blade و در نسخه دوم آن، پادشاه بزرگ شکست خورده است. بعید است که قهرمان خود را ظاهر کند و در حال حاضر شما باید حقیقت های اسرار آمیز تیغ ابدی را کشف کنید. سفر ادامه دارد و شما باید جهان را برای کشتن افراد ظالم، عمیقتر حفر کنید. آیا شما می توانید تمامی اسرار را کشف کنید و با به کار بردن قدرت تیغه ابدی به مبارزه با اشرار پایان دهید؟

بازی فوق العاده گرافیکی Infinity Blade II V1.31 برای iOS بازی فوق العاده گرافیکی Infinity Blade II V1.31 برای iOS
بازی فوق العاده گرافیکی Infinity Blade II V1.31 برای iOS بازی فوق العاده گرافیکی Infinity Blade II V1.31 برای iOS


ویدیو مرتبط :
Infinity Blade II - www.isib.ir

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود بازی فوق العاده جذاب NSS برای iOS


New Star Soccer بازی زیبای فوتبال که با انگشت خود بازی می کنید این بازی یکی از محبوب ترین بازی های گجتی سال 2013 انتخاب شده است.

 
 
 
 
  صبح بخیر: New Star Soccer بازی زیبای فوتبال که با انگشت خود بازی می کنید این بازی یکی از محبوب ترین بازی های گجتی سال 2013 انتخاب شده است.



کار خود را در لیگ های دسته پایین شروع کنید و با سخت کوشی و گرفتن نتیجه های خوب ، تیم خود را به بالاترین رتبه ها برسانید .  New Star Soccer بازی ای است که انجام آن آسان اما ژرفای غیرقابل تصوری دارد که شما را بسیار سرگرم خواهد کرد.

ویژگی ها:

- بیش از ۸۰ لیگ مختلف برای بازی
- مذاکره و بستن قرارداد برای تراسنفر کردن
- مهارت های شما نظیر قدرت ، تکنیک ، ضربات آزاد و .. بهبودی خواهد یافت
- ۲۰ جفت کفش مختلف که هر یک می تواند در بالابردن مهارت شما کمک کند .
- نوشیدن مواد انرژی زا قبل از مسابقه
- خریدن گجت ها مختلف ، اتومبیل و … برای بالابردن رتبه زندگی تان



لینک iTunes برای دانلود