متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

بازی جنگی جذاب فرمانده کوچک در اندروید


آیا از بازی های سبک دفاعی دشوار خسته شده اید!؟ امروز قصد معرفی بازی جدید و بسیارزیبای Little Commander – WWII TD با استایلی کارتونی و هیجان انگیز را داریم که در آن جنگ جهانی دوم شدت یافته است و تانک ها وارد شهر شده و خطوط دفاعی هم در هم شکسته شده اند.

 
 
 
 
  صبح بخیر: آیا از بازی های سبک دفاعی دشوار خسته شده اید!؟ امروز قصد معرفی بازی جدید و بسیارزیبای Little Commander – WWII TD با استایلی کارتونی و هیجان انگیز را داریم که در آن جنگ جهانی دوم شدت یافته است و تانک ها وارد شهر شده و خطوط دفاعی هم در هم شکسته شده اند؛ آیا شما به عنوان یک فرمانده ی کوچک می توانید از پس این موقعیت بحرانی برآیید؟! شما باید تمام تلاش خود را برای پیروزی در جنگ ها به کار بگیرید و با مدیریت کلی و رهبری ارتش پیروزی را برای خود، هم رزمان و مردمانتان به ارمغان آورید!



شما در این بازی با امواجی از حملات دشمنان روبرو خواهید شد و می بایستی که خطوط دفاعیتان را در برابر دشمن تشکیل دهید و حمله های چندگانه ای را که به سمت شما صورت می گیرد را با استراتژی خاص خنثی کنید و با بهبود استراتژی خود تمامی آنها را از بین ببرید و ساعت ها خود را سرگرم سازید.

برخی از ویژگی های بازی Little Commander – WWII TD اندروید :

* بودن ۶ نوع برج مختلف برای استفاده در در مسیر دشمنان برای مسدود کردن مسیر

* در دسترس بودن سلاح واقعی جنگ جهانی دوم از جمله کانن، بمب افکن B-29 و ..

* دارا بودن بیش از ۷۵ مرحله ی متنوع و چالش برانگیز

* ۱۰ نوع از واحد های دشمن برای نبرد

* دارا بودن سه حالت بازی (Normal, Endless, Single Life)

* نبرد در مکان هایی هیجان انگیز مسکو، لهستان، برلین و …

* دارا بودن گرافیک عالی خیره کننده نسبت به حجم بسیار کم خود

بازی Little Commander – WWII TD با دارا بودن امتیاز ۴.۷ در پلی استوری از پرطرفدارترین بازی های اندروید به شمار می رود که ما امروز جدیدترین نسخه ی آن را برای شما قرار داده ایم .



برای دریافت برنامه کلیک کنید


ویدیو مرتبط :
بازی اندروید جت جنگی ایرانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازی جذاب Angry Birds Go برای اندروید


حس حمله را با پرنده‌های آزاد و خوک‌هایی با سرعت وحشتناک و کلی حلیهٔ مختلف به سوی خط پایان سرازیر هستند، تجربه کنید!

 
 
 
 
  صبح بخیر: به مسابقه روی دامنه کوه‌های جزیرهٔ خوکی خوش آمدید!

حس حمله را با پرنده‌های آزاد و خوک‌هایی با سرعت وحشتناک و کلی حلیهٔ مختلف به سوی خط پایان سرازیر هستند، تجربه کنید! مراقب جاده‌های خطرناک و رقیبان بد‌جنس باشید و از قدرت‌های خاص خود استفاده کنید تا نفر اول مسابقه را هم پشت سر بگذارید. خود‌رو‌های خود را نیز می‌توانید ارتقا دهید!

توجه: این بازی برای اجرا به دانلود مقداری اطلاعات در اجرای اولیه نیاز دارد.





برای دریافت برنامه کلیک کنید