متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

بازی بیلیارد با حالت هیجانی


بازی راحت است ولی بسیار اعتیاد‌آور. وقتی منتظر اتوبوس هستید، استراحت می‌کنید یا حوصله‌تان سر رفته واقعاً لذت‌بخش خواهد بود.





صبح بخیر : 
بازی راحت است ولی بسیار اعتیاد‌آور.
وقتی منتظر اتوبوس هستید، استراحت می‌کنید یا حوصله‌تان سر رفته واقعاً لذت‌بخش خواهد بود.

نحوه بازی:
۱. بکشید تا زاویه را درست کنید.
۲. از دکمه‌ها برای تنظیم دقیقتر استفاده کنید.
۳. بکشید تا قدرت را تنظیم کنید.

بازی بیلیارد با حالت هیجانی بازی بیلیارد با حالت هیجانی
بازی بیلیارد با حالت هیجانی بازی بیلیارد با حالت هیجانی


برای دریافت برنامه کلیک کنید

Photo Editor نرم افزار ساده و آسان برای ویرایش عکس






ویدیو مرتبط :
باخت بسیار فجیح کامپیوتر در بیلیارد روی حالت VERY HARD

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرقت از دختران جوان به دلیل شکست در بازی بیلیارد



سرقت از دختران جوان به دلیل شکست در بازی بیلیارد

پسر جوانی که به دلیل شکست بردارش در قماربازی بیلیارد اقدام به سرقت از دختران جوان در شرق پایتخت کرده بود توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ چند روز گذشته دختر جوانی به کلانتری 147 گلبرگ مراجعه کرد و به ماموران اظهار داشت در حال گذر از خیابان تیر انداز بودم که ناگهان پسری به سمتم حمله ور شد و با گرفتن کیف و موبایلم سوار برموتورسیکلت سریعا از محل متواری گردید.
 
به دنبال این موضوع و حساسیت اتفاق رخ داده ماموران اطلاعات و تجسس کلانتری اقدامات خود را آغاز کرده و توانستند با راهنمایی شاکی چهره متهم را به دست آورده و هویت وی را آشکار کنند.
 
پلیس توانست موتورسیکلت متهم را در یکی از خیابان‌های شرق تهران ردیابی و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را که یونس نام دارد، دستگیر کند.
 
رئیس کلانتری 147 گلبرگ سرگرد نورآبادی درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران؛ گفت: متهم در کلانتری پس از رویارویی با مالباخته به ماموران بیان داشت: به همراه دوستم به نام بهنام که بچه محل ما است اقدام به کیف‌قاپی و موبایل قاپی می‌کنیم و تنها این کار را به دلیل دادن قرض برادرم که مبلغ زیادی در شرط بندی بازی بیلیارد باخته است، انجام می‌دهم.
 
به گفته این مقام انتظامی متهم پس از اعتراف به چندین مورد سرقت و کیف قاپی جهت تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. /باشگاه خبرنگاران