متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

بازی اتومبلیرانی Real Racing 3 برای iOS


بی شک Real Racing 3 گرافیکی ترین ، محبوب ترین و هیجان برانگیزترین بازی سبک اتومبلیرانی و Racing طراحی شده توسط کمپانی مشهور EA Mobile برای انواع سیستم عامل می باشد که تجربه ی بهترین بازی ماشین مسابقه ای را برای شما به ارمغان می آورد.

 
 
 
 
  صبح بخیر: بی شک Real Racing 3 گرافیکی ترین ، محبوب ترین و هیجان برانگیزترین بازی سبک اتومبلیرانی و Racing طراحی شده توسط کمپانی مشهور EA Mobile برای انواع سیستم عامل می باشد که تجربه ی بهترین بازی ماشین مسابقه ای را برای شما به ارمغان می آورد.



این کمپانی با عرضه ی نسخه های اول و دوم بازی فوق برای سیستم عامل های ویندوز ، آیفون و آندروید با استقبال بی نظیری روبرو شد و در نهایت نسخه ی سوم را منتشر کرد تا به همه بگوید که همیشه پیشتاز ، برنده و بهترین است!

نسخه ی سوم بازی Real Racing 3 تمام اتومبیل های کمپانی های مشهور  پورشه ، لامبورگینی ، آئودی و بوگاتی را شامل می شود و این قابلیت را دارد که با دوستان خود به صورت آنلاین و در مسابقه ای هیجان آور به رقابت بپردازید و نهایت هیجان را احساس کنید ! ماشین ها و جاده ها در بالاترین کیفیت ممکن و به صورت واقعی طراحی شده اند و این بازی به طور کلی هیچ جایی را برای صحبت باقی نگذاشته و همه را میخکوب خود کرده است !



برخی از ویژگی های بازی Real Racing 3:

* بیش از ۹۰۰ رویداد مانند مسابقات جام و رقابت های یک نفری

* در اختیار قرار دادن ۴۵ اتومبیل خارق العاده و شگفت انگیز

* امکان بازی با دوستان در سراسر دنیا به صورت مولتی پلیر

* دارا بودن کیفیت اچ دی


لینک دانلود مستقیم از iTunes


ویدیو مرتبط :
بازی جدید Real Racing 3، امکان بازی گروهی برای IOS

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود بازی High Speed Racing برای iOS


این بازی اکشن ماشین سواری تجربه جدیدی را برای شما در ژانر بازی های ماشین سواری رقم می زند. با سرعت دیوانه کننده در بزرگ راه ها رانندگی کنید.



صبح بخیر :

این بازی اکشن ماشین سواری تجربه جدیدی را برای شما در ژانر بازی های ماشین سواری رقم می زند. با سرعت دیوانه کننده در بزرگ راه ها رانندگی کنید.

ویژگی ها:
- بازی ماشین سواری با طرح بازی خوب
- گرافیک پروضوح و سه بعدی برنامه
- انیمیشن های واقعی
- صدای واقعی برگرفته شده از صدای ماشین واقعی

دانلود بازی High Speed Racing برای iOS دانلود بازی High Speed Racing برای iOS