متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

بازگشت روبن به تمرینات بایرن


ابرستاره تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان پس از سپری شدن دوران نقاهت بار دیگر به تمرینات تیمش بازگشت.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان بدون روبن هم باشکوه ظاهر شده اما بسیاری از هواداران و کارشناسان براین باورند که با ورود روبن به ترکیب اصلی بایرن مونیخ این تیم به معنای واقعی دست نیافتنی خواهد شد.
 
آرین روبن از روز گذشته به صورت کامل و فشرده وارد تمرینات اصلی تیم بایرن مونیخ شد و همراه با سایر بازیکنان تمرین کرد. این هافبک 31 ساله در این تمرین که زیر بارش شدید باران برگزار شد، هیچ مشکلی نداشت و نشان داد پپ گواردیولا می‌تواند برای بازی هفدهم اکتبر مقابل وردربرمن به حضور او در ترکیب اصلی فکر کند.


ویدیو مرتبط :
بازگشت روبن به تمرینات بایرن مونیخ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان بازگشت روبن به ترکیب بایرن مونیخ


در حالی که مدت خانه‌نشینی بال فرانسوی تیم فوتبال بایرن مونیخ تمدید شده است، هم‌تیمی هلندی او آماده بازگشت به میادین است.

خبرگزاری تسنیم: در حالی که مدت خانه‌نشینی بال فرانسوی تیم فوتبال بایرن مونیخ تمدید شده است، هم‌تیمی هلندی او آماده بازگشت به میادین است.

آرین روبن اعلام کرد آماده است در بازی شنبه هفته آینده باواریایی‌ها به میدان برود. روبن 31 ساله که ماه مارس به دلیل پاره شدن عضلات شکمش خانه‌نشین شده بود، ماه گذشته در بدو بازگشتش به میادین بار دیگر از ناحیه کشاله ران آسیب دید. او اما اکنون آماده است که شنبه هفته آینته بایرن مونیخ را در پذیرایی از تیم کلن در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا همراهی کند.

او در این خصوص به نشریه کیکر گفت: احساس بسیار خوبی دارم. من با تیم زیر 23 ساله‌های باشگاه تمرین کرده‌ام. به نظر می‌رسد که وضعیتم برای حضور در بازی شنبه خوب است. اگر اوضاع به همین منوال ادامه داشته باشم، شنبه به میدان بازخواهم گشت.

علاوه بر روبن، هم‌تیمی او مهدی بن‌عطیه هم که دچار مصدومیتی عضلانی شده بود، آماده بازگشت به ترکیب باواریایی‌هاست. این در حالی است که گفته می‌شود فرانک ریبری به مصدومیتی جدید دچار شده و مدت خانه‌نشینی او تمدید خواهد شد.

به گزارش نشریه بیلد آلمان، ریبری 32 ساله که از اواسط ماه مارس به خاطر مصدومیت قوزک پا برای بایرن مونیخ بازی نکرده است، در تمرینات روز گذشته (چهارشنبه) شرکت کرده بود، اما تنها 17 دقیقه دوام آورد، چرا که مصدومیت قوزکش تشدید شد.

در همین حال هولگر بداشتوبر، مدافع باواریایی‌ها نیز به زمین تمرینی سابنر استراسه بایرن مونیخ برگشته است تا روند ریکاوری خود را در کنار سایر اعضای تیم پیگیری کند. این بازیکن 26 ساله که ماه دسامبر سال 2012 دچار پارگی رباط صلیبی شد، هنوز به مرز آمادگی کامل نرسیده است، اگرچه او فصل گذشته در مقطعی کوتاه برای بایرن مونیخ بازی کرد.

طبق گزارش نشریه اشتوتگارتر زیتونگ، دفاع وسط باواریایی‌ها ممکن است در پنجره نقل‌و‌انتقالات ماه ژانویه بایرن مونیخ را ترک و برای شش ماه به طور قرضی به اشتوتگارت ملحق شود تا از این طریق به روند بازگشت خود به ترکیب اصلی غول‌های مونیخ سرعت بدهد.