متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

اپلیکیشن ساخت Ringtone برای اندروید


آیا تا به حال برایتان پیش آمده که از بخشی از یک آهنگ بسیار لذت ببرید و بخواهید آن‌را به عنوان آلارم و یا زنگ گوشی خود قرار دهید؟!

 
 
 
 
  صبح بخیر: آیا تا به حال برایتان پیش آمده که از بخشی از یک آهنگ بسیار لذت ببرید و بخواهید آن‌را به عنوان آلارم و یا زنگ گوشی خود قرار دهید؟!

این برنامه به شما این امکان را می‌دهد تا قسمت‌های مورد علاقه موسیقی‌های خود را جدا کنید و آ‌ن‌ها را به عنوان زنگ اعلان و یا زنگ گوشی خود قرار دهید.

اپلیکیشن ساخت Ringtone برای اندروید

اپلیکیشن ساخت Ringtone برای اندروید

برای دریافت برنامه کلیک کنید



ویدیو مرتبط :
‫ساخت اپلیکیشن fake sms در اندروید استودیو - آموزش برنامه نویسی اندروید‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برترین اپلیکیشن های اندروید برای کودکان



 

 

برترین اپلیکیشن های اندروید برای کودکان

 

امروزه تلفن های هوشمند به جنبه های بسیاری از زندگیمان وارد شده اند. در کنار تمام ویژگی هایی که این تلفن ها دارند؛ کمکشان به امر یادگیری را نمی توان نادیده گرفت. تلفن های هوشمند می توانند ابزار های آموزشی و یا کمک آموزشی قوی و خلاقانه ای برای کودک شما باشند. در ادامه مطلب به طور مختصر و مفید به معرفی 10 اپلیکیشنی می پردازیم که می توانند برای کودک شما مفید باشند.

 

0-10 Numbers

آموزش اعداد انگلیسی از یک تا ده، آن هم به کمک عدد های مهربانی که صحبت می کنند.

 

AniWorld

AniWorld اپلیکیشنی است که کودک شما را با حیوانات مختلف آشنا خواهد کرد. یک برنامه تعاملی که در آن می توانید به حیوانات غذا دهید و رشدشان را شاهد باشید.

 

Kid Mode

این برنامه تلفن شما را به دنیای رنگارنگ و زیبایی برای کودکان تبدیل می کند. محیطی جذاب و پر از بازی ها و امکانات مختلف برای سرگرم کردن کودک شما.

 

Kids Piano

اپلیکیشنی برای یادگیری مقدماتی پیانو و نت های موسیقی. از دیگر امکانات آن می توان به امکان ضبط و پخش موسیقی نواخته شده اشاره کرد.

 

MagicMarker

لمس کردن صفحه لمسی گوشی های هوشمند، به خودی خود برای کودکان جذاب هست. این اپلیکیشن امکان ایجاد خطوطی نورانی و براق را به کودک شما می دهد.

 

Math Attack

دوست داری ریاضی را برای کودکان جذاب تر کنید؟ Math Attack می تواند گزینه خوبی برایتان باشد. با بازی های ریاضی و محاسبات ساده، کودک خود را سرگرم کنید.

 

Pop Math

این یکی هم اپلیکیشن پولی مربوط به ریاضیات است که در آن کودک می تواند با ترکاندن بادکنک ها محاسبات ریاضی را هم انجام دهد.

 

Shape Builder Preschool Puzzle

ساختن پازل هم یکی دیگر از سرگرمی های کودکان است. این اپلیکیشن به کمک افکت های صوتی بسیار جذاب، کودک شما را به ساخت پازل ترقیب می کند.

 

Steamy Window

نظرتان درباره نقاشی روی شیشه های بخار گرفته چیست؟ Steamy Window اینجاست تا کار را برای کودکتان ساده کند. این بار بخار گرفتن شیشه، فقط به سادگی یک فوت است.

 

Talking Tom Cat

یک گربه با مزه و بازی گوش که هر چه می شنود را تکرار می کند. با تام بازی کنید، به او غذا دهید و حسابی سرگرم شوید.

منبع:narenji.ir