متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

امتیازآورترین بازیکن نبرد ایران و آمریکا


اندرسون، بازیکن تیم ملی والیبال آمریکا عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار تیمش برابر ایران را کسب کرد

خبرگزاری فارس: تیم‌های ملی والیبال ایران و آمریکا دومین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی جهان را امروز در شهر کراکوف برگزار کردند که این دیدار با نتیجه 3 بر 2 ( 25 - 23، 25 - 19، 19 - 25، 18 - 25، 17 - 15) به سود ایران خاتمه پیدا کرد.

در پایان این مسابقه متی اندرسون، بازیکن شماره یک با کسب 26 امتیاز عنوان امتیازآورترین بازیکن این بازی لقب گرفت، اما امتیازهایی که وی برای تیمش کسب کرد نتوانست مانع شکست تیمش شود. بعد از وی تیلور ساندر، بازیکن شماره سه آمریکا 25 امتیاز کسب کرد.

در تیم ایران هم امیر غفور به تنهایی 21 امتیاز برای ایران کسب کرد و توانست امتیازآورترین بازیکن تیمش معرفی شود.


ویدیو مرتبط :
پنالتی عجیب بازیکن آمریکا برابر ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امتیازآورترین بازیکن نبرد ایران و پورتوریکو


پشت‌خط زن تیم ملی والیبال ایران عنوان امتیازآورترین بازیکن نبرد تیمش برابر پورتوریکو را کسب کرد.

خبرگزاری فارس: تیم ملی والیبال ایران در پنجمین و آخرین دیدار خود از سری بازی‌های مرحله اول رقابت‌های قهرمانی جهان در شهر کراکوف لهستان به مصاف پورتوریکو رفت و با حساب ۳ بر صفر از سد حریف گذشت. شاگردان کواچ در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۲ ، ۲۵ بر ۱۴ پورتوریکو را مغلوب کردند و جمع امتیازهای خود را به عدد ۱۱ رساندند.

در پایان این مسابقه شهرام محمودی، پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران با کسب ۱۳ امتیاز عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان لقب گرفت. در طرف مقابل هم مآوریس تورس از پورتوریکو ۱۰ امتیاز برای تیمش کسب کرد.

تیم ملی والیبال ایران با این پیروزی به عنوان تیم دوم گروه چهارم به دور دوم مسابقات قهرمانی جهان صعود کرد.