متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

اعلام نتایج نهایی بررسی صلاحیت داوطلبان خبرگان



 اخبار انتخابات  ,خبرهای انتخابات  , انتخابات  خبرگان

نتایج نهایی بررسی صلاحیت داوطلبان پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری اعلام شد.

به گزارش ایسنا  سه‌شنبه‌شب بررسی شکایات از داوطلبان مجلس خبرگان در شورای نگهبان به پایان رسید و امروز نتیجه نهایی به داوطلبان اعلام شد. در بررسی نهایی صلاحیت ها تعدادی از داوطلبانی که قبلاً تایید صلاحیت شده بودند رد شدند. همچنین برخی داوطلبان که پیش از این صلاحیت آن ها رد شده بود مورد تایید فقهای شورای نگهبان قانون اساسی قرار گرفتند.


 اخبار انتخابات  خبرگان  -  ایسنا 


ویدیو مرتبط :
اعلام اسامی نهایی داوطلبان مجلس نهم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان مجلس خبرگان رهبری/زمان مهلت اعتراض



اخبار,اخبارانتخابات  , انتخابات  خبر گان

طبق تقویم برگزاری انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، داوطلبان در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (ششم و هفتم بهمن‌ماه) از نتایج آزمون و وضعیت‌شان از حیث رد، تأیید و عدم‌احراز صلاحیت مطلع می‌شوند.

 داوطلبان پنجمین دوره شرکت در مجلس خبرگان رهبری در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (ششم و هفتم بهمن‌ماه) از نتایج آزمون و وضعیت‌شان از حیث رد، تأیید و عدم‌احراز صلاحیت مطلع خواهد شد.

به گزارش تسنیم،  آزمون شفاهی داوطلبان نمایندگی پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از روز پنجشنبه گذشته اول بهمن‌ماه آغاز شده و فردا دوشنبه پنجم بهمن‌ پایان می‌یابد.

با پایان یافتن آزمون شفاهی فقهای شورای نگهبان از داوطلبان نمایندگی پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، از روز سه‌شنبه ششم بهمن‌ماه، اسامی تأیید، رد و عدم‌احراز صلاحیت‌شدگان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری از سوی شورای نگهبان به وزارت کشور اعلام می‌شود و وزارت کشور هم این اسامی را برای اطلاع داوطلبان در اختیار استانداری‌ها و فرمانداری‌ها قرار می‌دهد.

طبق تقویم برگزاری انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، داوطلبان در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (ششم و هفتم بهمن‌ماه) از نتایج آزمون و وضعیت‌شان از حیث رد، تأیید و عدم‌احراز صلاحیت مطلع می‌شوند.

داوطلبانی که به هر دلیل صلاحیت‌شان برای نمایندگی در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری احراز نشده، طی روزهای پنجشنبه و جمعه (هشتم و نهم بهمن‌ماه) فرصت دارند تا مراتب شکایت خود را به شورای نگهبان ارسال کنند که بر همین اساس فقهای شورای نگهبان نیز طبق آئین‌نامه قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری از روز شنبه؛ دهم بهمن به‌مدت 5 روز کاری فرصت دارند تا به شکایات داوطلبان رد و یا عدم‌احراز صلاحیت‌ شده رسیدگی و نتایج را به وزارت کشور اعلام کنند که این زمان در تاریخ 15 بهمن‌ماه به پایان می‌رسد و تقریباً می‌توان گفت که نتایج بررسی‌ صلاحیت‌ داوطلبان نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری 15 بهمن نهایی می‌شود.

طبق قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری داوطلبانی که صلاحیت‌شان برای نمایندگی در مجلس خبرگان تأیید شده باشد، می‌توانند از روز 22 بهمن‌ماه تا 24 ساعت پیش از برگزاری انتخابات 7 اسفند تبلیغات قانونی داشته باشند


 اخبار انتخابات -  تسنیم