متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

اسکوچیچ: از نتایج فولاد راضی نیستم


سرمربی تیم فولاد گفت: از نتایج تیم‌مان راضی نیستم اما همیشه دیدگاهم به گونه‌ای بوده که هر روز بهتر کار کنیم و برای فردایی بهتر تلاش کنیم.

خبرگزاری ایسنا: دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان اظهار کرد: در مقابل تیمی بازی داریم که چه در داخل و چه در خارج زمین از بهترین تیم‌های ایران است که هم باشگاه و هم تیمی سازمان‌یافته دارد اما ما به امید نتیجه‌ای مثبت به اصفهان آمده‌ایم.

وی با بیان اینکه نام سپاهان انگیزه دهنده به تیم‌هاست ادامه داد: همان گونه که فرکی شناخت خوبی از فولاد دارد من هم از سپاهان شناخت خوبی دارم که امیدوارم این شناخت فردا خودش را نشان دهد.

اسکوچیچ با بیان اینکه به لحاظ فنی به خوبی سپاهان را آنالیز کرده‌ایم اضافه کرد: از نتایج تیم‌مان راضی نیستم. اما به هر حال هدف ما این است که هر روز بهتر از قبل کار کنیم و خودمان را موظف می‌دانیم تا برای پیشرفت فوتبال قدم برداریم تا فردایی بهتر داشته باشیم اما به لحاظ حرفه‌ای بودن نیاز داریم که نتایج خوبی هم کسب کنیم که البته در برخی محیط‌ها این کار ساده‌تر است.

سرمربی فولاد درباره جماعتی بازیکن تیمش افزود: این بازیکن سه چهار ماه مصدوم بوده و هنوز به شرایط بازی نرسیده است.

وی در واکنش به ضعف در ضربات ایستگاهی تیمش افزود: هر تیمی نقاط ضعف و قوتی دارد. حتی بارسلونا هم بعد از 5 سال هنوز نتوانسته مشکل ضربات ایستگاهی‌اش را حل کند.

اسکوچیچ در ادامه با اشاره به آکادمی باشگاه فولاد ادامه داد: غیر منطقی است که از آکادمی، سالانه 10 بازیکن بگیریم. فکر نمی‌کنم که در ایران تیمی باشد که سالانه این تعداد از محصولات آکادمی‌اش استفاده کند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد با بیان اینکه بازیکنان زیادی را به دلیل مشکل سربازی از دست دادیم افزود: سه نفر از بازیکنان ملی‌پوش ما در تیم‌های دیگر هستند و فیکس ملوان و تراکتور هستند اما چه اشکالی داشت که این بازیکنان بتوانند در همه تیم‌ها بازی کنند.

اسکوچیچ در پاسخ به این سوال که آیا جوانمردانه‌ است که فولاد بازیکنانی که خودش پرورش داده‌ است را با قیمتی ناچیز در اختیار تیم‌های دیگر قرار داده‌اند افزود: طبیعی است که رقابتی اقتصادی و بازرگانی تیم‌ها یکسان نیست ولی به هر حال چنین مسئله‌ای جوانمردانه هم به حساب نمی‌آید. اما در حالت کلی چنین مسائلی به من ربطی ندارد.


ویدیو مرتبط :
مصاحبه با مظلومی و اسکوچیچ پس از دیدار استقلال - فولاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ویسی: فولاد جوانمردانه بازی نکرد/ اسکوچیچ: هنوز از تیمم راضی نیستم/ منصوریان: به آینده امیدواریم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی استقلال خوزستان می‌گوید در روزی که به فولاد موقعیت نداده بودند توسط یک شوت نه چندان محکم شکست خوردند.

عبدالله ویسی پس از شکست تیمش در شهرآورد اهواز، اظها‌ر کرد: هر دو تیم نشان دادند که برای پیروزی به میدان آمد‌ه‌اند و همین موضوع موجب افزایش کیفیت بازی شده بود. موقعیت‌های خوبی را به وجود آوردیم؛ اما نتوانستیم به گل برسیم و در نتیجه‌ در روزی که به حریف موقعیت خطرناکی نداده بودیم توسط شوت نه چندان قدرتمند بازیکن فولاد شکست خوردیم.

وی عنوان کرد: گله‌ای از تیم فولاد دارم که بازی جوانمردانه را رعایت نکردند. ما در صحنه‌ای به خاطر مصدوم شدن بازیکنان آنها توپ را به بیرون هدایت کردیم، ولی آنها زمانی که بازیکن ما مصدوم شده بود و 10 نفره به بازی ادامه می داد توپ را به بیرون نزدند و همان توپ تبدیل به گل شد. شاید آنها به برد نیاز داشتند و این کار را کردند. در هر صورت به آنها تبریک می گویم.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل استقلال خوزستان گفت: این بازی هر دو سرش به نفع فو‌تبا‌ل خوزستان بود. از این که فولاد برد و می‌تواند وضعیتش را سر و سامان ببخشد خوشحالم. چون نماینده خوزستان است، ولی از طرف دیگر چون ما نتوانستیم امتیاز بگیریم ناراحت هستم.
وی در خصوص این که از سه بازی یک امتیاز کسب کرده‌اند و ارزیابی او از این مساله چیست؟ اظها‌ر کرد: حرف‌های منفی برای ما مهم نیست. اگر بتوانیم روندمان را ادامه بدهیم و مردم را خوشحال کنیم ما نیز خوشحال خواهیم شد. اگر هم به هر دلیلی نتوانستیم باز هم تمام تلاشمان را می‌کنیم تا شرمنده نباشیم.

ویسی در پایان بیا‌ن‌ کرد: در مجموع این شکست ایرادی ندارد و امیدوارم که این بازی را فراموش کنیم و به بازی‌های بعد فکر کنیم.

همچنین سرمربی فولاد خوزستان پس از پیروزی تیمش در شهرآورد اهواز، گفت: هنوز فولاد واقعی نشده‌ایم و نباید به این پیروزی بسنده کنیم.

دراگان اسکوچیچ پس از پیروزی تیمش در شهرآورد اهواز در نشست خبری، اظها‌رکرد: برای آغاز صحبت‌هایم از تجزیه و تحلیل بازیکنانم می‌گویم. در خط دفاعی چند بازیکن ما با مصدومیت مواجه شدند که اکثر آنها از ناحیه مچ پا رنج می برند که دلیل آن هم سفتی زمین تمرین فولاد است. این بازی مانند تمام شهرآوردها انگیزه و احساسات خاص خودش را داشت و همه بازیکنان به دنبال پیروزی بودند. این فولاد عملکرد بهتری داشت، اما هنوز به تیم مورد علاقه من نرسیده است.

سرمربی فولاد خوزستان ا‌ضافه‌ کرد‌: اگر خدا بخواهد در ادامه فصل با نمایش خوبمان به جایگاه واقعی‌مان دست می یابیم و نباید این پیروزی باعث سرخوشی ما و هو‌اد‌ا‌ران شود. ما به وضعیتمان آگاه هستیم و به پیشرفت‌مان ادامه می‌دهیم. امیدوارم که مصدومان ما هر‌ چه‌ ز‌و‌د‌تر بهبود یابند تا با حضور آنها نمایش بهتری داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار است تا این بردها برای فولاد تداوم داشته باشد، خاطر‌نشان کرد: ما نسخه خاصی برای ادامه کار نداریم،‌ بلکه برای هر بازی به تناسب آن بر‌نامه‌ریزی می‌کنیم. این بازی برای ما تمام شده است و از الان بر‌نامه‌ریزی مان را متناسب با تیم سپاهان انجام خواهیم داد.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در ادامه عنوان کرد : هنوز با تیم ایده آل‌مان فاصله داریم، چرا که آسیب‌دیدگی‌ های متعدد، ترکیب تیم را بر هم زده است و متاسفانه در این مدت در زمینی که سفت بود تمرین می کردیم. چرا که آب و هوا باعث سفتی زمین شده بود و دلیل مصدومیت‌ها نیز همین مساله بود.

اسکوچیچ در مورد خریدهای جدید این تیم نیز، توضیح داد: از مهرداد بایرامی در تمرینات و بازی‌ها انتظارات بیشتری داریم. کوئماها هم به لحاظ بدنی هنوز آنقدر آماده نیست که از ابتدا بازی کند. در بازی امروز حسین ابراهیمی با مصدومیت بازی کرد. ضمن این که دلیل بازی نکردن شریفات از ابتدا این بود که او 20 روز مصدوم بود و از آمادگی لازم برخوردار نبود.
وی خاطر‌ نشان کرد: در مجموع امیدوارم که روزهای خوش به تیم ما برگردد و انتظار این است که جو منفی اطراف تیم را نیز به نحوی بیرون بیاندازیم تا تمام ارکان فولاد از مدیریت گرفته تا کادرفنی و بازیکنان در جوی آرام و با نشاط به کار ادامه دهند.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل فولاد خوزستان در پایان نیز خاطر‌ نشان کرد: همان طور که قبل از کنفرانس پیش از بازی گفتم این فصل، فصل سختی است، ولی مطمئن هستم با تکیه بر بازیکنانم می‌توانیم در ادامه راه این موفقیت‌ها را تکرار کنیم.

سرمربی راه‌آهن نیز می‌گوید تیمش هنوز در پست مهاجم مشکلاتی دارد ولی امیدوار است که در آینده بازیکنان بهتری را در این پست جذب کند.

مهدی تارتار در نشست خبری راه‌آهن و تراکتورسازی، گفت: تیم ما شروع خوبی داشت. تراکتورسازی نیز خوب بازی کرد. در دفاع تراکتور خوب عمل کرد. متاسفانه ما نتوانستیم بازیکنان خوبی را بگیریم و هنوز در پست مهاجم با مشکلاتی روبرو هستیم.

او ا‌دا‌مه‌ داد: امیدوارم در ادامه با تغییراتی که به وجود خواهد آمد شرایطمان بهتر شود. ما و تراکتورسازی بازی پایاپایی داشتیم. تیم تراکتورسازی مربی بسیار خوبی دارد. امیدوارم ما در آینده در برابر تیم پر قدرت صبای قم که یکی از مدعیان لیگ است بتوانیم سه امتیاز بازی را بگیریم.

سرمربی راه‌آهن در پاسخ به سوالی مبنی بر این که چرا سرپرست تیم روی نیمکت نبود، گفت: من فقط در مورد سوالات فنی پاسخ می‌دهم. می‌توانید در این مورد از مدیریت سوال کنید.

سرمربی نفت تهران می‌گوید هر چند که مالک بازی بودیم، ولی نتوانستیم برنده این میدان باشیم. او هم‌چنین از ارسلان مطهری دفاع کرد و گفت که به بیرانوند نیز کمک خواهند کرد که به فوتبال بازگردد.

علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از بازی نفت تهران برابر سیاه‌جامگان مشهد، گفت: به این دلیل از نتیجه‌ بازی امروز ناراحت هستم که یک اصل در فو‌تبا‌ل است که می‌گوید هر تیمی که مالک بازی است حتما پیروز میدان می‌شود. ما مالک بازی بودیم، اما نتوانستیم برنده شویم. ما با جوانانی که در اختیار داریم به آینده امیدواریم.


وی افزود: در مورد نتیجه‌ بازی باید بگویم که روی یک حادثه امتیاز را از دست دادیم. درست است که ارسلان مطهری امروز گل به خودی زد، اما ما سال قبل روزهای خوبی را با او سپری کردیم و گل‌های حساسی را برای ما به ثمر رساند. اتفاقی رخ داد و توپ به پای این بازیکن خورد و به گل تبدیل شد. من از عملکرد این بازیکن بسیار رضایت دارم. باید حر‌فه‌ای‌تر عمل کنیم تا صرفا خوشحال نباشیم که فقط مالک میدان هستیم و باید تلاش کنیم گلزنی کنیم. من از عملکرد بازیکنانم بسیار راضی هستم، ولی نباید فراموش کنید که ما بیستم باید از اعتبار فو‌تبا‌ل ایران دفاع کنیم. قبل از آن بازی هم باید به مصاف ملوان انزلی برویم.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل نفت تهران درباره فرصت‌هایی که تیمش در این بازی از دست داد، گفت: ما نیم فصل سختی را پیش‌رو خواهیم داشت چون با جوانانمان داریم کار می‌کنیم. اعتقاد دارم زمان زیادی در اختیار نداریم، اما می‌توانیم در همین زمان کم جوانان تیم‌مان را با تجربه کنیم. باید بیشتر کار کنیم تا با تجربه‌تر شوند، چون تلاش و ممارست کمک می‌کند که پیشرفت کنیم. قطعا تیم ما در خط حمله عملکرد بسیار خوبی دارد. باید سعی کنیم که حر‌فه‌ای‌تر عمل کنیم.

منصوریان در پاسخ به سوالی درباره وضعیت علیرضا بیرانوند هم گفت: همیشه این سوال در نشست‌های خبری وجود دارد. اگر یک روز این سوال پرسیده نشود، من نگران کنفرانس خبری می‌شوم. بیرانوند در مجموعه ما حضور دارد. او در یک فضای بسته بود و همین موضوع برایش حاشیه‌هایی را درست کرد. بیرانوند در یک مسیر ترانسفر قرار گرفت که این ترانسفر به سرانجام نرسید. بنا‌بر‌این ما باید به بیرانوند کمک کنیم تا به تیم برگردد.

وی ادامه داد: وقتی صحبت‌هایش را در یکی از رسانه‌ها خواندم دیدم که هنوز ابراز علاقه دارد که به تیم برگردد. من نگاه نمی‌کنم که او در این مدت چه ادبیات و چه کارهایی را انجام داده است،‌ بلکه به دنبال حفظ سرمایه باشگاه هستم. فراموش نکنید که این سرمایه باشگاه ما یکی از دو د‌ر‌وازه‌بان بزرگ فو‌تبا‌ل ایران است. ما باید هم منافع بیرانوند را ببینیم و هم منافع باشگاه را در نظر داشته باشیم. قطعا روزهای خیلی خوبی را با بیرانوند داشته‌ایم و در آینده هم روزهای خوبی را خواهیم داشت. قبل از این که این اتفاق برای بیرانوند رخ دهد ما سه امتیاز شیرین را با او مقابل صبای قم گرفتیم. قطعا به روزهای اوجش خواهد رسید. ما در کنار بیرانوند، وحید شیخ ویسی را داریم که کاملا آماده است. امیدواریم که هر دوی آنها در بازی‌های آینده آماده باشند.


سرمربی تیم فو‌تبا‌ل نفت تهران درباره توهینی که یکی از تماشاگران به ارسلان مطهری داشت که منجر به درگیری پدر این بازیکن با آن تماشاگر شد نیز، توضیح داد: یادم است زمانی پدر من سال 74 به ورزشگاه می‌آمد و بازی‌های من را می دید. او یک استقلالی دو آتیشه و از قدیم به ورزشگاه می‌رفت تا استقلال را تشویق کند. بعد از این که من بازیکن استقلال شدم، به من گفت "چه گل بزنی و چه گل نزنی، چه خوب بازی کنی و یا چه خوب بازی نکنی عده ای همیشه وجود دارند که به تو توهین ‌کنند" امروز هم پدر ارسلان مطهری در ورزشگاه بود و یک هو‌اد‌ا‌ر به این بازیکن حرف بدی زد. نمی‌خواهم بگویم که این هو‌اد‌ا‌ر احساسی حرف زده است،‌ بلکه از روی منظور جمله ای را مطرح کرده است که روحیه بازیکن ما بر هم بخورد.
وی ادامه داد: یقینا ارسلان مطهری مراحل رشدش را طی کرده است و به تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل امید رسیده است. در میان 85 میلیون ایرانی فقط 23 نفر هستند که عضو تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل امید می‌شوند که یکی از آنها ارسلان مطهری بوده است. در آینده ثابت می‌شود که مطهری یکی از استثنا‌های خط حمله فو‌تبا‌ل ایران می‌شود. باید سعی کنیم به ادبیاتمان بیشتر دقت کنیم تا بازیکنان خراب نشوند. مطهری در دیدار رفت و برگشت مقابل الشباب گلزنی کرد و امتیازات شیرینی را برای تیم ما به دست آورد.

او در پایان درباره این که در باشگاه‌های اروپایی وقتی بازیکنی با باشگاهی قرارداد دارد، با آن بازیکن برای حضور در باشگاهی دیگر مذاکره نمی‌کنند، خاطر‌ نشان کرد: ما در حفظ اصول حر‌فه‌ای در فو‌تبا‌لمان خیلی عقب هستیم. ما می‌توانیم با بازیکنی که پنج سال با یک باشگاه قرارداد دارد، به راحتی در جایی قرار بگذاریم و مذاکره کنیم. هیچ وقت این مسائل در فو‌تبا‌ل ایران رعایت نمی‌شود.

سرمربی سیاه‌جامگان می‌گوید تیمش به مصاف یک تیم گردن کلفت رفته است و از عملکرد داوری نیز راضی است. او عملکرد امیدها را نیز در بازی‌های قطر ستود.
فرهاد کاظمی در نشست خبری پس از بازی سیاه‌جامگان مشهد برابر نفت تهران، گفت: با یک تیم گردن کلفت بازی داشتیم. هدفمان این بود که بازی را ببریم. من از عملکرد داوری در این بازی راضی هستم.

کاظمی در پاسخ به این سوال که چندمین تیمی است که در لیگ برتر نگه می دارد، گفت: فکر می‌کنم چهار یا پنجمین تیمی است که در لیگ برتر نگه می دارم. البته ما هیچ وقت به سقوط فکر نمی‌کنیم. الان هم همین طور است. با این بازیکنان خوبی که جذب کرده‌ایم به عملکرد خوب در لیگ برتر فو‌تبا‌ل ایران فکر می‌کنیم.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل سیاه‌جامگان در پاسخ به این سوال که آیا به گرفتن سهمیه آسیا فکر می‌کند، گفت: سهمیه آسیا را نمی توانیم بگیریم، اما اگر بتوانیم سهمیه استان را حفظ کنیم کار بزرگی کرده‌ایم. سعی می‌کنیم در نیم فصل دوم نتایج خوبی بگیریم، اما باید بگویم که در فو‌تبا‌ل ایران فرقی نمی‌کند که شما در چه رتبه‌ای قرار بگیرید. اگر قهرمان نشوید و در رتبه دوم قرار نگیرید فرقی نمی‌کند که دیگر در کجا قرار داشته باشید، چون دیگر سهمیه آسیا را هم نگرفته‌اید.

وی در ادامه درباره عملکرد بازیکنان خارجی تیمش نیز ا‌ضافه‌ کرد‌: هنوز مهاجمان به روزهای خوب خود باز نگشته و باید بیشتر با رضا عنایتی هماهنگ‌تر باشد. امروز محمد ناصری که د‌ر‌وازه‌بان جوان ما است، در درون دروازه قرار گرفت و عملکرد خوبی را از خود نشان داد و بدون استرس بازی کرد.

وی در پایان درباره عملکرد تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل امید در مسابقات انتخابی 2016 ریو نیز خاطر‌ نشان کرد: تیم فو‌تبا‌ل امید خوب کار کرد، اما شانس نیاورد که به دور بعد صعود کند. اگر در دیدار مقابل ژاپن در دقایق ابتدایی توپ‌هایمان به گل تبدیل می‌شد الان این همه انتقادات وجود نداشت و همه تقدیر و تشکر می‌کرد‌ند. به نظر من تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل امید خوب کار کرد و فقط نامردی فو‌تبا‌ل گریبانگیر ما شد.

او ادامه داد: خیلی از تیم‌های بزرگ در جا‌م جها‌نی با مشکل مواجه می‌شوند. من فکر می‌کنم المپیک نرفتن ما طلسم شده است، اما به لحاظ فنی مقابل ژاپن خوب ظاهر شدیم و آنها چیزی برای گفتن نداشتند. دو گل از ژاپن خوردیم که نباید این گل‌ها را دریافت می کردیم. من به همه اعضای تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل امید خسته نباشید می گویم.


کاظمی افزود: قبل از اعزام تیم به قطر هم گفته بودم که هر اتفاقی که رخ می‌دهد باید پای آن بایستیم. خیلی‌ها می‌گویند که باید از فردا شروع کنیم، اما به نظر من ما فردایی در فو‌تبا‌ل ایران نداریم که بخواهیم شروع کنیم. کادرفنی بسیار خوب کار کرد. مدیریت بسیار عالی بود و اردوهای خوبی هم برگزار شد. همه رسانه‌ها هم از تیم حمایت کردند، اما فقط بدشانسی آوردیم که صعود نکردیم.

 

اخبار ورزشی - ایسنا