متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

استاندار خراسان رضوی: امکان دارد انتخابات به مرحله دوم کشیده شود



 اخبارانتخابات  ,خبرهای  انتخابات ,انتخابات  مجلس

استاندار خراسان رضوی گفت: امکان دارد انتخابات به مرحله دوم کشیده شود.

به گزارش ایسنا ، علیرضا رشیدیان در بازدید از ستاد انتخابات فرمانداری مشهد در جمع خبرنگاران با بیان این‌که عملکرد هیات‌های اجرایی، نظارت، اعضای شعب، نیروی انتظامی و... قابل اعتماد بوده، عنوان کرد: مشارکت حداکثری مردم به ویژه در مشهد نشان دهنده این موضوع بود که آنان به عملکرد کارگزاران در دستگاه‌های مختلف اعتماد داشتند.

وی در خصوص اعلام نتایج انتخابات تصریح کرد: با توجه به تعرفه‌های استفاده شده که در شعب ثابت وابسته به سامانه استفاده شده در مشهد یک میلیون و دویست هزار نفر در انتخابات شرکت کردند که با توجه به آمار صندوق‌های سیار احتمال افزایش آمار آرا وجود دارد.

استاندار خراسان رضوی با اعلام این‌که در استان 2 میلیون و 700 هزار نفر در انتخابات شرکت کردند، اظهار کرد: البته این آمار با توجه به شعب ثابتی که با سامانه ارتباط دارند بوده و احتمال افزایش آن وجود دارد.

رشیدیان با اشاره به آمار تخلفات انتخاباتی گفت: خوشبختانه هیچ تخلف تاثیرگذاری نداشتیم و مردم، کاندیداها، جناح‌های سیاسی و کارگزاران انتخابات با توجه به اعتمادی که وجود داشته بر اساس قانون عمل کردند.

وی در خصوص کشیده شدن انتخابات به دور دوم گفت: در طی صحبت‌هایی که داشتیم این احتمال با توجه به شکسته شدن آرا وجود دارد اما تا قطعی شدن آمار نمی‌توان نظری داد.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: بعد از اعلام نتایج افرادی که نسبت به آرای اعلامی اعتراضی داشته باشند می‌توانند از مجاری قانونی اعلام شکایت کنند.

رشیدیان ادامه داد: در برخی از مناطق افرادی مدعی شدند که بعد از اتمام تعرفه هیچ گونه برگه رایی برای آنان ارسال نشده است که ما در حال بررسی این موضوع هستیم، زیرا دو برابر کل تعداد افراد واجد شرایط تعرفه رای چاپ شده بود.


 اخبارانتخابات  -  ایسنا 


ویدیو مرتبط :
حضور پرشکوه مردم مشهد و استاندار خراسان رضوی برای استقبال از خانواده شهید محسن حججی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معرفی اسماعیل نجار(صاحب جملات طلایی در وصف احمدی نژاد) به عنوان استاندار خراسان رضوی منتفی شد



اخبار,اخبارسیاسی,استاندار جدید خراسان رضوی


اخبار سیاسی - لابی تندروها نتیجه نداد؛
معرفی اسماعیل نجار به عنوان استاندار خراسان رضوی منتفی شد

یک منبع مطلع  از حدف اسماعیل نجار از میان گزینه های استانداری خراسان رضوی خبر داد.

این درحالیست که تلاش بسیار گسترده ای برای معرفی اسماعیل نجار استاندار دولت احمدی نژاد به عنوان استاندار خراسان رضوی وجود داشت.

براساس این گزارش،‌ محمد حسین فروزان مهر استاندار فعلی خراسان رضوی است.

وزیر کشور سه شنبه گذشته در حاشیه اجلاس شورای عالی استان ها در پاسخ به سوالی مبنی بر این که استاندارخراسان رضوی چه زمانی منصوب می شود؟ گفت که گزینه ها را به دولت اعلام کرده است.

گفتنی ست، نجار از حامیان دو آتشه ی احمدی نژاد و صاحب جملات طلایی در حمایت از رییس جمهور وقت بوده است. او همان کسی است که گفته بود در زلزله کرمان، فقط دیواری که عکس محمود احمدی نژاد (رییس جمهور وقت) روی آن بوده فرونریخته است!

اخبار سیاسی - انتخاب