متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

ارتباط با ما - برنامه اندروید مشاغل برترینها


سفارش آگهی : 23050 (021) بخش فنی: 23051511 (021)

آدرس: تهران، خیابان شریعتی ، پایین تر از میرداماد، بن بست هدیه، پلاک 3، طبقه اول

سفارش آگهی : 23051130 (021)

بخش فنی: 23051511 (021)

لطفا هر گونه نظر و پیشنهاد در مورد برنامه را به ایمیل زیر ارسال نمایید:

[email protected]



ویدیو مرتبط :
‫برنامه نویسی اندروید - 02 - نصب IDE اندروید استودیو و ملزومات برنامه نویسی اندروید‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درباره ما - برنامه اندروید مشاغل برترینها


بانک اطلاعات تجاری شهر تهران در قالب پایگاه اینترنتی صبح بخیر در سال 86 آغاز به کار کرد ، هدف از ایجاد این پایگاه ، دسترسی بازدید کنندگان به یک بانک جامع اطلاعاتی از آگهی های در شهر تهران می باشد .

بانک اطلاعات تجاری شهر تهران در قالب پایگاه اینترنتی صبح بخیر در سال 86 آغاز به کارکرد، هدف از ایجاد این پایگاه، دسترسی بازدید کنندگان به یک بانک جامع اطلاعاتی از آگهی های در شهر تهران می باشد.

استقبال کاربران از نخستین بانک اطلاعات تجاری شهر تهران ، ما را بر آن داشت که در پنج فاز مجزا در سالهای 87 تا 94 ، سایت و اپلیکیشن صبح بخیر را توسعه دهد و امکانات متنوعی جهت بهینه شدن نتایج جستجو، تخفیف، اطراف من، افزایش رکوردهای بانک اطلاعاتی و طراحی ظاهر کاربر پسند به این برنامه اضافه نماید.

امکان جستجو در محدوده ی خاص، جستجو بر حسب نوع فعالیت و یا نام آگهی و نمایش نتایج به صورت تصویری و متنی با اطلاعات کامل در بین هزاران رکورد اطلاعاتی از مزایای اصلی سایت صبح بخیر می باشد.