متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

آنتی‌ویروس Norton Security برای اندروید


آنتی‌ویروس Norton Security از موبایل و تبلت اندرویدی شما در مقابل سرقت اطلاعات، کرم‌ها و ویروس‌ها محافظت می‌کند.

 
 
 
 
  صبح بخیر: آنتی‌ویروس Norton Security از موبایل و تبلت اندرویدی شما در مقابل سرقت اطلاعات، کرم‌ها و ویروس‌ها محافظت می‌کند.

امکاناتی نظیر مشخص کردن مکان دستگاه گم شده و همچنین اسکن تمامی اپلیکیشن‌های شما جهت اطمینان از نبود ریسک امنیتی از قابلیت‌های دیگر این برنامه هستند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.



برای دریافت برنامه کلیک کنید


ویدیو مرتبط :
آنتی ویروس نورتون اینترنت سکیوریتی Norton Internet Security

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود آنتی ویروس Kaspersky Internet Security برای اندروید


از ویژگی های آنتی ویروس کسپرسکای که برای هر کاربری حیاتی است حفظ حریم خصوصی شما هنگام دزدیده شدن و یا گم شدن گوشی شماست که امکان دسترسی به اطلاعاتتان را به هیچ شخصی نخواهد داد و از جهت حفظ حریم خصوصی خیالتان راحت خواهد بود.





صبح بخیر :
Kaspersky از قدرتمندترین و محبوب ترین شرکت های تولید نرم افزارهای امنیتی دنیای IT می باشد که توانسته است با تولید نرم افزار امنیتی مختلف برای انواع سیستم عامل ها از جمله اندروید، آیفون و… گام مهمی را در زمینه ی امنیت و حفظ حریم خصوصی برای کاربران بردارد. آنتی ویروس شرکت معروف کسپرسکای با نام Kaspersky Internet Security منتشر شده است که از آخرین فن آوری امنیتی برای محافظت از گوشی های هوشمند در مقابل ویروس ها، تهدیدات اینترنتی، سایت های فیشینگ، جاسوس افزارها و هرزنامه ها استفاده می کند.

از ویژگی های آنتی ویروس کسپرسکای که برای هر کاربری حیاتی است حفظ حریم خصوصی شما هنگام دزدیده شدن و یا گم شدن گوشی شماست که امکان دسترسی به اطلاعاتتان را به هیچ شخصی نخواهد داد و از جهت حفظ حریم خصوصی خیالتان راحت خواهد بود.

اگر از افرادی هستید که روزانه ساعات زیادی از وقت خود را به وبگردی می پردازید این آنتی ویروس با یک فایروال آتشین قوی محافظ اطلاعات شخصی شماست و به محض ورود به سایت های فیشینگ و ویروسی آن ها را بلوک می کند و دسترسی رفتن به آن سایت را به شما نخواهد داد.

با نصب Kaspersky Internet Security برروی اسمارت فون اندرویدی خود علاوه بر اینکه گام مهمی در بخش امنیت برای گوشیتان بر می دارید، می توانید برنامه های نصب شده و حافظه را به صورت خودکار ویروس یابی کرده و کرم ها و تروجان ها را از گوشی شما حذف کند.

سرعت و قدرت اسکن برنامه ها و فایل های با آنتی ویروس فوق بسیار سریع است و امکان بلوکه کردن تماس ها و پیامک ها را نیز به شما خواهد داد. ناگفته نماند که Kaspersky Internet Security  هم اکنون در مارکت اندروید با قیمت چیزی در حدود ۱۵ دلار به فروش می رسد و با این ویژگی های بی نظیر قطعا ارزش خرید را خواهد داشت!

دانلود آنتی ویروس Kaspersky Internet Security برای اندروید دانلود آنتی ویروس Kaspersky Internet Security برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید