ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیش بازی المپیاکوس - آرسنال


دو تیم آرسنال و المپیاکوس، امشب در حساس ترین دیدار چمپیونزلیگ، در ورزشگاه گورجس کارایکاکی شهر پیرئاس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

ورزش سه: دو تیم آرسنال و المپیاکوس، امشب در حساس ترین دیدار چمپیونزلیگ، در ورزشگاه گورجس کارایکاکی شهر پیرئاس به مصاف یکدیگر خواهند رفت. آرسنال برای صعود به دور بعد، باید المپیاکوس را با اختلاف حداقل 2 گل شکست دهد.

المپیاکوس

المپیاکوس با 9 امتیاز در رده ی دوم جدول قرار گرفته و برای صعود به دور بعد، تنها به یک تساوی نیاز دارد. آنها امیدوارند حمایت هوادارانشان بتواند در این راه کمکشان کند. المپیاکوس در 5 بازی اخیرش، 4 پیروزی و 1 شکست کسب کرده و در فرم خوبی قرار دارد. همچنین آنها مقابل آرسنال همواره نتایج خوبی به ثبت می‌رسانند و هیچگاه در موقعیت ضعف قرار نگرفته اند. در 5 بازی اخیر دو تیم، 3 پیروزی برای المپیاکوس و 2 پیروزی برای آرسنال به ثبت رسیده که این خود نشان می‌دهد که آرسنال کار سختی برای صعود خواهد داشت.

آرسنال

شاگردان آرسن ونگر با کسب 6 امتیاز از 5 بازی در رده ی سوم جدول گروهشان قرار گرفته اند. آنها در 5 بازی اخیر خود، 2 تساوی، 2 پیروزی و 1 شکست کسب کرده و نسبت به اوایل فصل دچار افت شده اند. حال حساس‌ترین دیدار فصل تا به اینجای کار، پیش روی ونگر و شاگردانش است. آنها که در رقابت‌های اروپایی به هیچ وجه خوب کار نکرده اند، حال آخرین فرصت جبران را پیش روی خود می‌بینند. آرسنال باید المپیاکوس 9 امتیازی را با اختلاف 2 گل شکست داده تا بتواند هم امتیاز با این تیم شود و با تفاضل گل بهتر به دور بعد صعود کند. سانتی کازورلا هفته گذشته مصدوم شد و قادر به همراهی تیمش نخواهد بود، در عوض آرون رمزی در هفته های اخیر آمادگی خود را به دست آورده و می‌تواند در بازی امروز به میدان برود.

ترکیب احتمالی

پیش بازی المپیاکوس - آرسنال


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی آرسنال 2-3 المپیاکوس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: خلاصه بازی آرسنال - نیوکاسل


یک ورزش:



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید