ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیروزی چلسی و منچستر‌سیتی و شکست لیورپول در لیگ برتر



 چلسی و منچستر‌سیتی

 

اخبار ورزشی - پیروزی چلسی و منچستر‌سیتی و شکست لیورپول در لیگ برتر

با برتری چلسی و منچستر‌سیتی و شکست لیورپول هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با برگزاری 3 دیدار به پایان رسید.

چلسی در دیداری حساس در خانه به دیدار ساوت‌همپتون رده چهارمی رفت و در پایان موفق شد با نتیجه 3 بر یک به پیروزی برسد تا به رده دوم جدول صعود کند.

در این دیدار ابتدا جی رودیگز در ثانیه 12 روی اشتباه مرگبار میشل اسین دروازه چلسی را باز کرد تا یکی از زودترین گل‌های فصل لیگ برتر رقم بخورد.

در ادامه درخشش بروک دروازه‌بان ساوت‌همپتون باعث شد تا نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر مهمان به پایان برسد.

در نیمه دوم بازیکنان چلسی سراپا حمله شدند و موفق شدند در دقیقه 56 توسط گری کاهیل به گل برسند. جان تری در دقیقه 62 موفق شد گل دوم چلسی را نیز به ثمر برساند. در ادامه دمبا با موفق شد در دقایق پایانی تیر خلاص را شلیک کند تا چلسی این دیدار را بات نتیجه 3 بر یک پیروز شود تا شاگردان مورینیو 3 امتیاز ارزشمند این دیدار را به حساب خود ثبت کنند.

لیورپول در دیگر دیدار با دیدار هال سیتی رفت و در پایان با نتیجه 3 بر یک شکست خورد. برای لیورپول استیون جرارد دقیقه 27 گلزنی کرد و برای هال سیتی نیز در این دیدار جک لیورمور، دیوید میلر و مارتین اشکرتل (گل‌به خودی) توانستند گلزنی کنند. لیورپول با این شکست از کورس صدرنشینان بازماند.

منچستر‌سیتی در دیگر دیدار به مصاف سوآنزی رفت و موفق شد با نتیجه 3 بر صفر به برتری دست یابد. برای سیتی در این دیدار آلوارو نگردو (8)، سمیر نصری ( 77و 58) گلزنی کردند.

در جدول رده‌بندی آرسنال با 31 امتیاز در صدر قرار دارد و تیم های چلسی با 27 و منچستر‌سیتی با 25 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند.

هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس سه‌شنبه و چهاشنبه همین هفته برگزار خواهد شد که در مهم‌ترین بازی‌ها آرسنال میزبان هال‌سیتی است و چلسی در خانه ساندرلند به دیدار این تیم خواهد رفت.

اخبار ورزشی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
منچستر سیتی - لیورپول / لیگ برتر انگلستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توقف لیورپول مقابل چلسی در آنفیلد/شکست منچستر سیتی



لیگ برتر انگلیس,نتایج لیگ برتر انگلیس,نتایج لالیگا

شکست دور از خانه سیتی مقابل تاتنهام

تیم فوتبال تاتنهام در دیداری خانگی مقابل منچستر سیتی به برتر رسید.

در یک بازی از هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس تیم فوتبال تاتنهام در ورزشگاه خانگی خود وایت هارت لین میزبان منچستر سیتی رده دومی بود و موفق شد این تیم را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد.

به نقل از فارس، گل اول بازی را سمیر نصری در دقیقه 5 برای سیتی به ثمر رساند اما در حالی که منچستری‌ها تا دقیقه 75 از حریف خود پیش بودند این دمپسی بود که گل مساوی را وارد دروازه سیتی کرد و در ادامه میزبان دو بار دیگر توسط دفو 79 و گرت بیل 82 به گل رسید تا منچستر سیتی عملا از کورس قهرمانی باز بماند.

سیتی با این شکست 68 امتیازی ماند و در صورت پیروزی یونایتد در بازی فردا شب مقابل استون‌ویلا این تیم قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

تاتنهام نیز با این برد با 61 امتیاز در رده پنجم ماند اما وضعیت خود را برای صعود به لیگ قهرمانان بهتر کرد.

توقف لیورپول مقابل چلسی در آنفیلد

تیم فوتبال لیورپول در دیداری خانگی مقابل چلسی متوقف شد.

در آخرین بازی امشب از هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس تیم فوتبال لیورپول در ورزشگاه آنفیلد میزبان چلسی بود و مقابل آبی‌های لندن تن به تساوی 2 بر 2 داد.

اسکار 26 و هازارد 57 (پنالتی) برای چلسی گلزنی کردند و استوریج 52 و سوارز 96 برای میزبان موفق به گلزنی شدند.

چلسی با این تساوی 62 امتیازی شد و در مکان چهارم باقی ماند و لیورپول نیز 51 امتیازی شد

پیروزی ناپولی و تثبیت جایگاه دوم

نتایج هفته سی و سوم سری آ ایتالیا

تیم فوتبال ناپولی که در رده دوم جدول رده بندی سری آ قرار دارد مقابل حریف خود به پیروزی رسید.

در ادامه رقابت‌های هفته سی و سوم سری آ ایتالیا شش بازی برگزار شد که در مهم‌ترین مسابقه تیم فوتبال ناپولی میزبان کالیاری بود که این مسابقه در پایان با نتیجه 3 بر 2 به سود ناپولی به پایان رسید.

به گزارش فارس، آستوری 48 (گل به خودی)، کاوانی 64 و اینسینی 90 گل‌های ناپولی را زدند و ایبارتو 18 و سائو 71 برای کالیاری گلزنی کردند.

ناپولی با این تساوی 66 امتیازی شد و جایگاه خود در رده دوم جدول رده بندی را تثبیت کرد و کالیاری 42 امتیازی ماند.

سایر نتایج به شرح زیر است:

سیه‌نا 0 کیه‌وو 1

کاتانیا 1 پالرمو 1

رم 1 پسکارا 1

بولونیا 1 سمپدوریا 1

فیورنتینا 4 تورینو 3

اینتر میلان 1 پارما 0

ورزش3