ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیروزی خفیف شیاطین سرخ در لندن



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس

پیروزی خفیف شیاطین سرخ در لندن

تیم فوتبال منچستریونایتد با پیروزی برابر فولام جایگاه خود در صدر جدول را تثبیت کرد.

به گزارش  فارس، در آخرین بازی امشب از هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال منچستر یونایتد در ورزشگاه کراون کوتاژ لندن مهمان فولام بود و توانست این تیم را با نتیجه خفیف یک بر صفر شکست دهد.

تک گل این دیدار در دقیقه 79 توسط وین رونی به ثمر رسید.

منچستر یونایتد با این پیروزی 62 امتیازی شد و فاصله خود با رقیب همشهری را به عدد 10 رساند. فولام نیز با 28 امتیاز به رده سیزدهم سقوط کرد.

در 2 بازی باقیمانده از هفته بیست و پنجم فردا شب منچسترسیتی میزبان لیورپول است و وست برومویچ از تاتنهام پذیرایی می‌‌کند.

هفته بیست و سوم سری آ ایتالیا

تورینو و سمپدوریا به تساوی رضایت دادند

تیم فوتبال تورینو در هفته بیست و سوم سری آ ایتالیا برابر سمپدوریا به تساوی رسید.

در ادامه رقابت‌های هفته بیست و سوم سری آ ایتالیا، تیم فوتبال تورینو در ورزشگاه خانگی و در حضور 14000 تماشاگر میزبان سمپدوریا بود که بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

تورینو با این تساوی 28 امتیازی شد و در رده دوازدهم جدول رده‌بندی باقی ماند و سمپدوریا با 25 امتیاز سیزدهم است./فارس

 


ویدیو مرتبط :
نبرد شیاطین سرخ و شیرهای لندن (HD)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی خفیف شیاطین سرخ در خانه نوریچ


سی‌و‌هفتمین هفته از لیگ برتر انگلیس، با پیروزی خفیف شیاطین سرخ در خانه نوریچ و کم شدن فاصله شیاطین سرخ با همشهری آبی‌پوش‌شان در رده چهارم جدول آغاز شد.

خبرگزاری تسنیم: در نخستین بازی از هفته سی‌و‌هفتم لیگ برتر انگلیس امروز (شنبه) تیم فوتبال منچستریونایتد میزبان خود نوریچ را با نتیجه یک بر صفر شکست داد که تنها گل این بازی را خوان ماتا در دقیقه 71 به ثمر رساند.

منچستریونایتد با این پیروزی 63 امتیازی شد و اگرچه در رده پنجم جدول باقی ماند، اما فاصله خود را با منچسترسیتی رده چهارمی که فردا در دیداری سخت باید به مصاف آرسنال برود، به یک امتیاز کاهش داد تا شانس خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده افزایش دهد. این در حالی است که مردان لوئیز فن‌خال یک بازی کمتر انجام داده‌اند. نوریچ هم با قبول شکست خانگی 31 امتیازی و در رده نوزدهم جدول 20 تیمی لیگ برتر ماند تا احتمال سقوطش به دسته اول فوتبال انگلیس افزایش پیدا کند.

هفته سی‌و‌هفتم لیگ برتر انگلیس امروز با برگزاری پنج دیدار همزمان از ساعت 18:30 دنبال می‌شود که در مهمترین آنها چلسی میهمان ساندرلند است و نیوکاسل به خانه استون‌ویلا می‌رود. در بازی‌های دیگر بورنموث میزبان وست‌برومویچ است، کریستال‌پالاس از استوک‌سیتی پذیرایی می‌کند و سوانزی به خانه وستهام می‌رود.

همچنین از ساعت 21 لسترسیتی، قهرمان زودهنگام رقابت‌ها در آخرین بازی خانگی این فصل خود میزبان اورتون است.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، لسترسیتی 77 امتیازی، تاتنهام 70 امتیازی و آرسنال 67 امتیازی اول تا سوم هستند.