ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نتایج هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس



اخبار,اخبار ورزشی , لیگ برتر انگلیس

 

اخبار ورزشی - شکست فولام مقابل کاردیف در حضور دژاگه
نتایج هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس

هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر انگلیس با شکست خارج از خانه تیم فولام در خانه کاردیف ولز پیگیری شد.

هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس امشب (شنبه) با برگزاری 3 دیدار پیگیری شد که در مهم‌ترین آنها تیم فولام در خانه تیم کاردیف ولز با نتیجه 3 بر یک تن به شکست داد.

 

در این بازی که اشکان دژاگه در ترکیب اصلی فولام قرار داشت و در دقیقه 50 تعویض شد، استیون کالکر 2 بار در دقایق 45 و 67 و ساشا ریتر، بازیکن فولام که در دقیقه 71 به اشتباه دروازه خودی را باز کرد، گل‌های کاردیف را به ثمر رساندند و تک گل فولام را هم لوئیز هولتبی در دقیقه 59 زد. فولام با قبول این شکست با 21 امتیاز در قعر جدول رده‌بندی لیگ برتر باقی ماند.

 

اشکان دژاگه که روز چهارشنبه هفته گذشته در دیدار دوستانه مقابل گینه تیم ملی کشورمان را همراهی کرده بود،‌ در فاصله 40 دقیقه به پایان بازی کاردیف - فولام جای خود را به جورجیوس کاراگونیس داد.

در دیگر بازی‌های امشب نتایج زیر رقم خورد:
کریستال پالاس صفر- ساوتهمپتون یک
نوریچ سیتی یک - استوک سیتی یک

در آخرین و مهم‌ترین بازی امشب، در دربی لندن چلسی از ساعت 21 به وقت تهران میزبان تاتنهام است. در جدول رده‌بندی لیگ برتر، چلسی با 63 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های لیورپول و آرسنال هر 2 با 59 امتیاز و برحسب تفاضل گل در رده‌های دوم و سوم ایستاده‌اند.
اخبار ورزشی - ورزش 3

 


ویدیو مرتبط :
نتایج هفته نخست لیگ برتر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نتایج هفته سی‌وسوم لیگ برتر انگلیس/ نتایج هفته بیست‌ونهم بوندس‌لیگا



لیگ برتر انگلیس,بوندس لیگا

فرار توپچی‌ها از شکست، تساوی لیورپول با قعرنشین

نتایج هفته سی‌وسوم لیگ برتر انگلیس

تیم فوتبال آرسنال در دیدار مقابل نوریچ در چارچوب هفته سی‌وسوم لیگ برتر انگلیس به پیروزی رسید.

در آغاز هفته سی‌وسوم لیگ برتر انگلیس 5 دیدار برگزار شد که اورتون و آرسنال توانستند مقابل حریفان خود به برتری دست یابند و سایر دیدارها به تساوی رسید.

به گزارش فارس، لیورپول رده هفتمی میهمان ردینگ قعرنشین بود که بازیکنان این تیم هر چند موقعیت‌های زیادی را روی دروازه حریف خود خلق کردند اما نتوانستند توپ را از خط دروازه عبور دهند و در پایان بازی به تساوی بدون گل رسید.

در دیگر دیدار آرسنال رده پنجمی میزبان نوریچ بود. تیم میهمان در دقیقه 56 توسط میشائیل ترنر به گل رسید، اما در دقایق پایانی آرسنال توانست نتیجه را از آن خود کند. مایکل آرتتا 85 از روی نقطه پنالتی، سباستین باسانگ (گل به خودی) 89 و پودولسکی 1+90 برای توپچی‌ها گلزنی کردند تا در پایان آرسنال با این پیروزی 59 امتیازی شود و به رده سوم صعود کند.

نتایج سایر مسابقات امروز به شرح زیر است:

استون‌ویلا یک - فولام یک

ساوتهمپتون یک - وستهام یک

اورتون 2 - کوئینز پارک صفر

برتری پرگل قهرمان در دربی باواریا

نتایج هفته بیست‌ونهم بوندس‌لیگا

تیم فوتبال بایرن‌مونیخ توانست دربی باواریا را با پیروزی پرگل از آن خود کند.

در ادامه هفته بیست‌ونهم بوندس‌لیگای آلمان 5 دیدار برگزار شد که در مهمترین دیدار تیم فوتبال بایرن‌مونیخ که قهرمانی‌اش در این فصل از رقابت‌ها مسجل شده میزبان نورنبرگ بود که در پایان با نتیجه 4 بر صفر به برتری رسید. جرومی بواتنگ 5، ماریو گومز 17، رافینا 24 و ژردان شقیری 56 برای بایرن‌مونیخ گلزنی کردند.

به نقل از فارس، در دیگر دیدار نیز دورتموند میهمان گریتر فورت بود که در پایان با نتیجه 6 بر یک به پیروزی رسید و با 58 امتیاز در رده دوم باقی ماند. گریتر فورت نیز با 15 امتیاز در قعر جدول باقی ماند. ماریو گوتزه 12 و 44، ایلکای گوندوگان 15 و 33، رابرت لواندووسکی 80 و 81 گل های دورتموند را به ثمر رساندند و ادگار پریپ 71 تک گل گریتر فورت را وارد دروازه تیم میهمان کرد.

نتایج سایر بازی ها به شرح زیر است:

دوسلدورف 2 - وردربرمن 2

ماینتس یک - هامبروگ 2

ولفسبورگ یک - هافن‌هایم

ورزش3