ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نتایج دیدارهای امشب لیگ برتر انگلیس , بوندس لیگا



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

پیروزی لندنی ها

نتایج دیدارهای امشب لیگ برتر انگلیس

چلسی، تاتنهام و آرسنال به پیروزی رسیدند تا منچسترسیتی احساس خطر کند. در آغاز دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر شش دیدار برگزار شد که در مهمترین آنها تیم های لندنی تاتنهام، چلسی و آرسنال مقابل حریفان به پیروزی رسیدند.

تاتنهام با درخشش گرت بیل، نیوکاسل را از پیش رو برداشت، چلسی با نتیجه 4-1 ویگان را در هم کوبید و آرسنال هم با یک گل در خانه ساندرلند به پیروزی رسید.

نتایج کامل دیدارهای امشب:

تاتنهام 2-1 نیوکاسل

چلسی 4-1 ویگان

نوریچ 0-0 فولام

استوک سیتی 2-1 ردینگ

ساندرلند 0-1 آرسنال

سوانسی 4-1 کوئینزپارک رنجرز

نتایج دیدارهای امشب بوندس لیگا

با این نتایج، بایرن می تواند امشب فاصله اش را با نزدیک ترین تعقیب کننده هایش افزایش دهد.

در آغاز دیدارهای هفته بیست و یکم بوندس لیگا، دقایقی پیش شش دیدار برگزار شد که در مهمترین دیدار، بوروسیا دورتمود، نزدیک ترین تعقیب کننده بایرن، در خانه مقابل هامبورگ با نتیجه عجیب 4-1 مغلوب شد. در این دیدار زیبا، تیم میزبان نمایش خیره کننده ای ارائه داد و در نهایت به یک پیروزی پرگل رسید.

در دیگر دیدار مهم، تیم های مونشن گلادباخ و بایرلورکوزن به تساوی 3-3 رسیدند تا دورتموند علی رغم این شکست سنگین، جایگاهش دررتبه دوم را حفظ کند.

نتایج کامل دیدارهای امشب:

بوروسیا دورتموند 1-4 هامبورگ

مونشن گلادباخ 3-3 بایر لورکوزن

فرانکفورت 0-0 نورنبرگ

گروترفورت 0-1 وولفسبورگ

هانوفر 1-0 هوفنهایم

اشتوتگارت 1-4 وردربرمن

ورزش3

 


ویدیو مرتبط :
20گل برتر بوندس لیگا(لیگ المان)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نتایج هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس/ نتایج دیدارهای هفته بیستم بوندس لیگا



اخبار,لیگ برتر انگلیس,تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و بروسیا دورتموند

 

اخبار ورزشی - نتایج هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس

تیم فوتبال چلسی به صدر جدول لیگ برتر انگلیس تکیه زد.

در ادامه رقابت‌ها از هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس، شش دیدار برگزار شد که در مهم‌ترین مسابقه تیم فوتبال چلسی در ورزشگاه خانگی خود استمفورد بریج با نتیجه 3 بر صفر از سد نیوکاسل گذشت و با توجه به شکست سنگین امروز آرسنال مقابل لیورپول و توقف منچستر سیتی، با 56 امتیاز صدرنشین جدید لیگ برتر انگلیس لقب گرفت. هازارد در این دیدار برای چلسی هت‌تریک کرد و در دقایق 27، 34 و 63 (پنالتی) برای آبی‌های لندن گلزنی کرد.

در دیدار حساس دیگر تیم فوتبال منچستر سیتی در خانه نوریچ سیتی به تساوی بدون گل رضایت داد تا فرصت صدرنشینی دوباره را از دست بدهد. شاگردان پیگرینی با این تساوی 54 امتیازی شدند و به رده سوم جدول سقوط کردند.

در سایر دیدارها نتایج زیر به دست آمد:
استون ویلا 0 وستهام 2
کریستال پالاس 3 وست برومویچ 1
ساوتهمپتون 2 استوک سیتی 2
ساندرلند 0 هال‌سیتی 2

 

-----------------------

 

نتایج دیدارهای هفته بیستم بوندس لیگا

تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و بروسیا دورتموند مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

از هفته بیستم بوندس لیگا آلمان، پنج دیدار به طور همزمان برگزار شد که در مهم‌ترین مسابقه تیم فوتبال بایرن مونیخ در خانه نورنبرگ به پیروزی 2 بر صفر رسید تا با 56 امتیاز ضمن حفظ صدرنشینی فاصله 13 امتیازی خود با تیم دوم جدول را حفظ کند. مانژوکیچ در دقیقه 18 و فیلیپ لام 49 برای باواریایی‌ها در این دیدار گلزنی کردند.

در دیدار دیگر تیم فوتبال بروسیا دورتموند که در رده سوم جدول جای دارد در خانه وردربرمن به پیروزی پرگل 5 بر یک دست یافت. لواندوفسکی در دقایق 26 و 85 ، میختاریان 41 و 62 و فردریش 48 برای دورتموند گلزنی کردند. تک گل میزبان را نیز آیچیچک در دقیقه 89 به ثمر رساند. دورتموند با این برد پرگل 39 امتیازی شد و جایگاه سوم خود را تثبیت کرد.

همچنین اینتراخت برانشوایگ با حضور دانیل داوری دروازه‌بان ایرانی‌اش در خانه اینتراخت فرانکفورت با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد تا با 12 امتیاز همچنان در قعر جدول باقی بماند. فرانکفورت نیز با این برد 21 امتیازی شد.

در دو دیدار دیگر نتایج زیر رقم خورد:
ولفسبورگ 3 ماینس 0
فرایبورگ 1 هوفن‌هایم

اسپانیا لالیگا
والنسیا    5 - 0    بتیس
اخبار ورزشی - ورزش 3