ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برد پرگل بارسلونا مقابل رایو وایه‌کانو/خودنمایی نیمار با ۴ گل



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مدافع عنوان قهرمانی رقابتهای فوتبال دسته اول اسپانیا در هفته نهم این مسابقات برابر رایو وایه‌کانو با درخشش ستاره برزیلی خود به بردی پرگل دست یافت.

 آبی اناری‌ پوشان بارسلونا شنبه شب در چارچوب هفته هشتم رقابتهای لالیگای اسپانیا در ورزشگاه نیوکمپ میزبان رایو وایه‌کانو بودند که در پایان این تیم را با شکست ۵ بر ۲ بدرقه کردند.

نیمار در غیاب مسی ستاره تیم بارسلونا بود که چهار گل به ثمر رساند. هر دو گل اول وی در دقایق ۲۲ و ۳۳ از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. این ستاره برزیلی در دقایق ۶۹ و ۷۰ نیز دو گل دیگر وارد دروازه حریف کرد. گل پنجم بارسا هم توسط لوئیس سوارز(۷۷) به ثمر رسید. در آن سوی میدان خاوی گوئررا (۱۵) و خوزابد (۸۶) برای تیم وایه کانو گلزنی کردند.



  این پیروزی جمع امتیازات شاگردان انریکه را به عدد ۱۸ رساند تا این تیم با رئال مادرید هم امتیاز شود و بخاطر تفاضل گل ضعیف‌تر در رده جدول رده‌بندی قرار گیرد.

در دیگر بازی تیم ایبار میزبان سویا بود که این دیدار با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

اخبار ورزشی- مهر

 


ویدیو مرتبط :
حرکات نیمار در مقابل رایو وایه کانو (4 گل و 1 پاس گل)HD

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رئال مادرید به تیم ۹ نفره رایو وایه‌کانو ۱۰ گل زد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تیم فوتبال رئال مادرید در هفته شانزدهم رقابتهای دسته اول اسپانیا برابر رایو وایه کانو جشنواره گل به راه انداخت.

تیم فوتبال رئال مادرید یکشنبه شب در چارچوب هفته شانزدهم رقابتهای لالیگای اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف رایو وایه‌کانو رفت و با ارایه یک بازی برتر حریف خود را با حساب ۱۰ بر ۲ شکست داد.

دانیلو (۳)، گرث بیل (۲۵، ۴۱، ۶۱ و ۷۰)، کریستیانو رونالدو (۳۰ - پنالتی و ۵۴) و کریم بنزما (۴۸، ۸۰ و ۹۰) گل های تیم رئال مادرید را به ثمر رساندند. در آنسوی میدان نیز آنتونیو آمایا (۱۰) و یوزابد (۱۲) دو گل تیم مهمان را به ثمر رساندند. این نتیجه در حالی به دست آمد که رایو وایه کانو در همان نیمه نخست تیتو (۱۵) و رائول بائنا (۲۹) را بخاطر دریافت کارت قرمز از دست داد تا بیش از ۶۰ دقیقه را ۹ نفره بازی کند.

تیم رئال مادرید با این برد ۳۳ امتیازی شد اما نتوانست به رده دوم جدول صعود کند. بارسلونا و اتلتیکو مادرید هر کدام با ۳۵ امتیاز اول و دوم هستند.

 

اخبار ورزشی - مهر