ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

"نفرین" پرسپولیس در زمین درفشی‌فر!



هواداران كریمی در محل تمرین تجمع كردند/ "نفرین" پرسپولیس در زمین درفشی‌فر!

تعدادی از هواداران پرسپولیس با تجمع در پشت درهای ورزشگاه درفشی فر به حمایت از علی كریمی پرداختند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

تمرین امروز (سه شنبه) صبح پرسپولیس از ساعت 9:30 در ورزشگاه «درفشی فر» آغاز شد. یحیی گل محمدی در این تمرین برای نخستین بار به همراه كادر فنی سرخپوشان كار بازیكنان را زیر نظر گرفت و به همراه ژوزه تمرین را هدایت كرد.

مهرداد پولادی،‌ امیر حسین فشنگچی و غلامرضا رضایی با دویدن به دور زمین تمرین‌های اختصاصی انجام دادند.

همچنین حمیدرضا علی عسگر همراه با بدنساز تیم در كلینیك باشگاه حاضر شد.

تعدادی از هواداران پرسپولیس پشت درهای ورزشگاه تجمع كرده بودند. آنها كه در مقاطعی یك صدا علی كریمی را تشویق می‌كردند با در دست داشتن بنری كه روی آن نوشته شده بود «بر روی نام سرخت قلم سرخ كشیدند، اما نمی‌توانند نامت را از دل‌های ما خط بزنند» به حمایت از شماره «8» تیمشان پرداختند.

هواداران پرسپولیس كه مانند همیشه پشت درهای ورزشگاه ایستاده بودند درباره شرایط پرسپولیس با یكدیگر صحبت می‌كردند كه سوژه اصلی بحث‌های آنها كنار گذاشته شدن علی كریمی از تمرین‌های پرسپولیس بود.

البته این تصمیمی است كه ژوزه دیروز و امروز گرفته است و مشخص نیست كه در روزهای آینده كریمی در تمرین‌های پرسپولیس شركت خواهد كرد یا خیر.

یكی از نكات جالب این تمرین صحبت‌های یك مرد مسن بود كه در اطراف ورزشگاه با خبرنگاران صحبت می‌كرد. این فرد كه از اهالی منطقه اطراف ورزشگاه بود می‌گفت «این زمین پیش از آن كه به یك ورزشگاه تبدیل شود و به نام پرسپولیس در آید، متعلق به مردم بوده است. این زمین نفرین شده است، شاید به همین خاطر است كه پرسپولیس نتیجه‌ نمی‌گیرد».

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال پرسپولیس پنجشنبه این هفته‌ در دهمین بازی خود در رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان آلومینیوم هرمزگان است./ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
بازیکنان پرسپولیس کاشان در درفشی فر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرمربی جدید پرسپولیس رسما مشخص شد/ معارفه درخشان در درفشی فر



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - سرمربی جدید پرسپولیس رسما مشخص شد/ معارفه درخشان در درفشی فر

حمید درخشان به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس معرفی شد.

به گزارش جام نیوز، پس از تشکیل جلسه در باشگاه پرسپولیس حمید درخشان به عنوان سرمربی پرسپولیس و جانشین علی دایی انتخاب شد.وی قرار است تا پایان فصل هدایت پرسپولیس را برعهده بگیرد.

دایی با وجود مخالفت رحیمی، با نظر حمید رضا سیاسی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس از سمت خود کنار گذاشته شد.

از طرفی گفته می‌شود قرار است امروز حمید درخشان در ورزشگاه درفشی‌فر معرفی شود.

اخبار ورزشی - جام نیوز