ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

"سارا ارانی" ایرانی نیست!+عکس



"ارانی" ایرانی نیست!»

در حالی برخی رسانه‌ها "سارا ارانی" یکی از بهترین تنیس بازهای زن جهان را ایرانی الاصل می‌نامند و حتی نام خانوادگی او را "ایرانی" تلفظ می‌کنند، این تنیس‌باز ایتالیایی است و نسبیتی با ایران ندارد.

 

سارا ارانی,عکس سارا ارانی,بیوگرافی سارا ارانی

به گزارش ایسنا، رقابتهای تنیس اوپن فرانسه که یکی از چهار مسابقه گرند اسلم تنیس جهان است، با پیروزی سارا ارانی نفر پنجم رده بندی زنان جهان از ایتالیا آغاز شد اما برخی رسانه‌ها وی را ایرانی الاصل می‌نامند و حتی نام خانوادگی او که Errani است را ایرانی تلفظ می‌کنند اما در بیوگرافی این تنیس باز هیچ سندیتی در مورد ایرانی بودنش وجود ندارد، بلکه سارا ارانی (sara Errani) متولد بولونیای ایتالیا بوده و پدر وی "جرجیو" و مادرش "فولویا" نام دارند.

پدرش میوه فروش و مادرش داروساز هستند و در بولونیای ایتالیا اقامت دارند. همچین برادر وی "دیوید" نام دارد که یک فوتبالیست حرفه‌ای است.

 

ارانی سال قبل در مسابقات اوپن فرانسه دوم شد و تا به حال بیش از شش میلیون دلار از مسابقات تنیس جایزه برده است.

سارا ارانی,عکس سارا ارانی,بیوگرافی سارا ارانی

ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس موفقیت پرشكوه یك جوان ایرانی!


موفقیت پرشكوه یك جوان ایرانی!