ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

"خالکوبی‌ کعبی را با چسب می‌پوشاندیم"



اخبار,اخبارورزشی,باشگاه استقلال خوزستان

 

 اخبار ورزشی -  قائم مقام استقلال خوزستان:
"خالکوبی‌ کعبی را با چسب می‌پوشاندیم"

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در انتقاد از صحبت‌های حسین کعبی گفت: این صحبت‌های یک فرد جوان و کم‌سواد است که نمی‌توان کاری انجام داد.

علی پورکیانی در گفت‌وگو با فارس، در مورد دیدار هفته چهارم تیمش مقابل خوزستان گفت: آماده این بازی هستیم خوشبختانه محروم و مصدوم نداریم و با تمرینات خوبی که انجام دادیم و احترام به فولاد خوزستان می‌خواهیم بازی تماشاگر‌پسندی را به نمایش بگذاریم.
 
وی در مورد وضعیت دروازه‌بان اهل مالی استقلال خوزستان که گفته می‌شود بیماری هپاتیت دارد اظهار داشت: این مسئله هنوز مسجل نشده است ما کارهای مهمتری داریم و به این موارد فکر نمی‌کنیم. این بازیکن در لیست 18 نفره ما حضور دارد و فردا می‌تواند بازی کند. او در سلامت کامل است و کارت بازی خود را هم دریافت کرده است.
 
قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در پاسخ به سوالی در مورد اظهارات حسین کعبی علیه عبدالله ویسی اظهار داشت: کعبی سال قبل به خانه ویسی رفت و التماس کرد که به استقلال خوزستان بیاید. وقتی مینیسک پای او پاره شده بود با درخواست ویسی هزینه‌های عمل او را پرداخت کردیم اما امسال به خاطر سن بالا و عمل مینیسک کعبی توانایی بازی کردن نداشت. این رسم مردانگی نیست که اکنون این حرف‌ها بیان شود. قسم می‌خورم ویسی از سالمترین مربیان ایران است و او کعبی را به خاطر مسائل فنی نپسندید. او بازیکن بسیار ناسازگاری است و هرجا رفته مشکلاتی را به وجود آورده.
 
وی افزود: کعبی بیشتر به فکر تغییر بصیرت خود است. او با مینیسک پاره به باشگاه آمد و ما را فریب داد اما با این وجود هزینه‌هایش را پرداخت کردیم. تنها جایی که تمام پول کعبی را پرداخت کردند باشگاه استقلال خوزستان بوده است. سال قبل یکی از مشکلات ما این بود که با چسب جای خال‌های این بازیکن را بپوشانیم و دائم این مشکل را داشتیم. او نه به سن خود و نه با شناسنامه خود فوتبال بازی می‌کند. او با سن شناسنامه‌ای 35 سال و مینیسک پاره می‌خواهد با جنجال باز هم با جای دیگری قرارداد ببندد.
 
پورکیانی در ادامه تصریح کرد: او گفته پورکیانی با دمپایی به تمرین آمده و عضو باشگاه فولاد خوزستان بوده است. بله من 12 سال خالصانه در فولاد خوزستان فعالیت کردم و با خوبی از این تیم جدا شدم. ما در استقلال خوزستان مدیر‌عامل باشخصیتی داریم که از همه ما ورزشی‌تر است. کادر فنی ما بسیار سالم است و بهمن روشنایی سرپرست تیم هم یکی از سالمترین افراد است. اگر ما به دلیل مسائل فنی با این بازیکن قرارداد نبستیم و این مسئله باب میل او نبوده بهتر است این صحبت‌ها را مطرح نکنند. امیدوارم کعبی مهربانی‌های مرا زمان حضورش در بیمارستان‌ الزهرا اصفهان فراموش نکند. من هرگز با دمپایی به تمرین نرفتم اما اگر این کار را هم کرده باشم باید بپرسیم واقعا این کار خجالت دارد یا اینکه انسان دائم به دنبال تغییر بصیرت خود باشد!
 
قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان در مورد اینکه کعبی گفته بعد از انتقال ایمان مبعلی در سال گذشته به استقلال اتفاقاتی افتاد که ویسی مجبور شد با استقلالی‌ها به مکه برود اظهار داشت: مبعلی توسط ویسی به استقلال نرفت بلکه رضایتنامه او را مدیریت باشگاه صادر کرد. ما به خاطر مسائل ملی و هم‌نام بودن با استقلال به این کار رضایت دادیم وگرنه ویسی راضی به این کار نبود. می‌توانید این مورد را از خود مبعلی سوال کنید. امیدوارم افرادی که مینیسک‌شان پاره است و سن بالایی دارند به دیگران تهمت نزنند. کعبی هر تیمی بوده مسئله‌ساز شده است. این صحبت‌های یک فرد جوان و کم‌سواد است که نمی‌توان کاری انجام داد.
 
وی افزود: او هرچه گفته کذب است. ویسی مورد حمایت باشگاه ما قرار دارد و به خوبی به وظایف ما عمل می‌کند. مصاحبه‌های یک سال گذشته کعبی را بخوانید و ببینید او چقدر از ویسی تعریف کرده است. کعبی وقتی فهمید در استقلال خوزستان با 35 سال سن جایی ندارد این صحبت‌های کذب را انجام داد. او به یاد بیاورد زمانی که به دلیل دعوا و نزاع در بیمارستان الزهرا اصفهان بستری شد و این من بودم که او را حفظ کردم. امیدوارم این مسائل را فراموش نکند. هرجا دعوایی شده و نزاعی صورت گرفته یکی از طرفین دعوا کعبی بوده است. تو با برادرت هم قطع رابطه کرده‌ای. دیگر چه توقعی از ما می‌رود.
 
پور‌کیانی در ادامه تاکید کرد: باشگاه استقلال خوزستان از راس مدیریت و هیأت مدیره و کادر فنی و بازیکنان همه صادق و شفاف هستند. تمام وصله‌هایی که حسین کعبی اظهار کرده به دلیل ناتوانی بوده و امیدوارم او به مصاحبه‌های یک سال گذشته خود رجوع کند. او حتی با اسطوره فوتبال ایران علی دایی هم در راه‌آهن نتوانست سازگاری داشته باشد و از این تیم اخراج شد. کارنامه او در حاشیه‌سازی برای عموم فوتبال ایران مشخص است. باز هم تاکید می کنم امیدوارم او دعوای خود در اصفهان و فردی که در بیمارستان الزهرا به بالینش حاضر شد را فراموش نکند. امیدوارم برای خودش فکری کند و با 35 سال سن و مینیسک عمل شده بداند که دیگر نمی‌تواند فوتبال بازی کند.
 
وی در پایان گفت: خودت پرچم سفید را بالا ببر و به جای تهمت زدن بگو فوتبالم تمام شده است. امیدوارم سالی که او از فولاد خوزستان رضایتنامه می‌خواست و این کار انجام نشد خطای پنالتی‌ای که در دقیقه 80 مقابل شموشک نوشهر در شهرستان آبادان انجام داد و منجر به باخت فولاد خوزستان شد عمدی نبوده باشد.


 اخبار ورزشی - فارس


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زنی چشمش را با چسب قطره ای چسباند



 

زنی چشمش را با چسب قطره ای چسباند

 

یك زن اهل ایالت «آریزونا» در آمریكا كه به اشتباه از چسب قطره ای به جای قطره چشم استفاده كرده بود، دچار چسبیدگی چشمش شد.

 


یك زن اهل ایالت «آریزونا» در آمریكا كه به اشتباه از چسب قطره ای به جای قطره چشم استفاده كرده بود، دچار چسبیدگی چشمش شد.

 

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این زن كه «ایرم گارد هولم» اهل منطقه «گلن دیل» در ایالت آریزونا در آمریكا است، یك سال قبل تحت عمل جراحی قرنیه قرار گرفت و پس از آن باید روزانه از قطره چشمی استفاده می كرد.

 

این زن در مصاحبه ای با رسانه های دولتی این كشور، خاطر نشان كرد: ظرف های قطره چشمی و چسب قطره ای هر دو شبیه هم بودند.به همین دلیل، به اشتباه چسب قطره ای را برداشته و درون چشم ریختم، اما به یكباره سوزش عجیبی را احساس كردم و متوجه چسبندگی چشمم شدم.

 

این زن ادامه داد: سعی كردم چشمم را بشویم، اما چسب به شدت در چشمم نفوذ كرده بود.

 

پزشكان بیمارستان «گلن دیل» پس از شست و شوی چشم این زن یادآور شدند كه وضعیت وی وخیم نیست.

منبع:isna.ir