ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

"تولدی دیگر" برای مهدوی کیا



اخبار,مهدی مهدوی کیا,تیم پرسپولیس

"تولدی دیگر" برای مهدوی کیا

وحید هاشمیان می‌گوید، از خواندن خبر خداحافظی مهدی مهدوی‌کیا شوکه شده است.

به گزارش ایسنا، هاشمیان که هم‌اکنون در آلمان هدایت تیم فوتبال هالستنبک – رلینگن را برعهده دارد، اظهار کرد: «از خواندن خبر خداحافظی مهدی مهدوی‌کیا، شوکه شدم. برای مهدی عزیز آرزوی سلامتی و موفقیت در زندگی و فوتبال می‌کنم.»

هاشمیان که در تیم ملی و در باشگاه‌های هامبورگ و پرسپولیس با مهدوی‌کیا هم‌بازی بوده است ادامه داد: «خداحافظی مهدی پایانی بود برای شروعی دیگر در لباسی دیگر و تولدی دیگر. مهدی الگویی است برای تمامی نسل فوتبال ما در زندگی حرفه‌ای‌شان.»

وحید آخرین جمله‌اش را خطاب به مهدی مهدوی‌کیا این‌گونه بیان کرد: «گل زیبایت به آمریکا که شادی تمام مردم را به همراه داشت در خاطره‌ها ماندگار شد.»

وی همچنین درخصوص وضعیت کنونی تیمش اظهار داشت: «یکی از سنگین‌ترین برف‌های چندین سال اخیر در هامبورگ باریده و شرایط به‌گونه‌ای شده که مسابقات تعطیل شده است. فعلا فقط می‌دویم و در سالن تمرین می‌کنیم. با مساعدتر شدن شرایط جوی رقابت‌ها به صورت فشرده پیگیری خواهد شد و باید در یک ماه 8 بازی انجام دهیم.»/خبرگزاری ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افشین قطبی:مهدوی کیا باید در یک بازی بزرگ در تهران خداحافظی کند



 

افشین قطبی:مهدوی کیا باید در یک بازی بزرگ در تهران خداحافظی کند

 

مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد که نظر افشین قطبی برای دیدار خداحافظی مهدی مهدوی کیا، یک بازی تیم ملی در تهران است.

خسرو والی زاده درباره بازی خداحافظی مهدی مهدوی کیا گفت: ازسوی فدراسیون فوتبال با سرمربی تیم ملی تماس گرفته شده که مهدوی کیا در دیدار با برزیل از تیم ملی خداحافظی کند، اما قطبی معتقد است که این مراسم بهتر است در یک دیدار بزرگ ملی که در تهران برگزار می شود، صورت گیرد. نظر قطبی دیداری است که تیم ملی ایران قرار است 26 ابان ماه با یک تیم بزرگ در تهران برگزار کند.

سرمربی تیم ملی همچنین درباره دعوت از بازیکنان دیگری برای دیدار با برزیل گفت که برای آن مسابقه فقط جواد نکونام و مسعود شجاعی به تیم ملی اضافه خواهند شد و کلیه 20 بازیکن حاضر در اردن نیز به امارات خواهند رفت.

دیدار دوستانه تیم های ملی فوتبال ایران و برزیل قرار است ساعت 21 پنجشنبه 15 مهرماه جاری در ابوظبی برگزار شود.