ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

Nike اسپانسر پوشاک تیم ملی می‌شود


شرکت نایکی آمریکا ابراز علاقه‌مندی کرده بود که به عنوان اسپانسر پوشاک تیم ملی در صورت لغو تحریم‌ها فعالیت کند.

ایسنا: شرکت نایکی آمریکا ابراز علاقه‌مندی کرده بود که به عنوان اسپانسر پوشاک تیم ملی در صورت لغو تحریم‌ها فعالیت کند.

عباس ترابیان دبیر کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه یک ماه قبل با یکی از افراد بسیار موثر در بخش پوشاک ورزشی ملاقاتی داشتیم، گفت: شرکت نایکی آمریکا عنوان کرده بود که علاقه‌مند است به عنوان اسپانسر پوشاک تیم ملی فعالیت کند اما به واسطه فشار دولت آمریکا به دلیل وجود تحریم‌ها نمی‌تواند در این زمینه فعالیت کند.

وی ادامه داد: علاوه بر این شرکت‌هایی همچون پوما، آدیداس و کاپا ابراز علاقه‌مندی کرده بودند که به عنوان اسپانسر پوشاک تیم ملی فعالیت کند اما زمانی که قرار بود بحث جدی شود، به دلیل وجود تحریم‌ها کنار می‌کشیدند.

دبیر کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه پس از لغو تحریم‌ها هم‌اکنون باید با تامل بیشتری در رابطه با اسپانسرهای تیم ملی اقدام کنیم گفت: در حال حاضر تیم ملی فوتبال ایران در رتبه اول آسیا قرار دارد و با توجه به تفاهم انجام شده در سطح بین‌المللی و لغو تحریم‌ها، قطعا پیشنهادات بیشتری برای اسپانسرینگ پوشاک تیم ملی ارائه خواهد شد.

ترابیان خاطرنشان کرد: در حالی یک ماه پیش جلسه‌ای درخصوص شرکت نایکی داشتیم که آن‌ها ابراز علاقه‌مندی کرده بودند پس از لغو تحریم‌ها و در صورت انجام تفاهم با تیم ملی فوتبال ایران به منظور تهیه پوشاک همکاری کنند.


ویدیو مرتبط :
ورود تیم ملی فوتبال لبنان به شهر مشهد برای دیدار با تیم ملی ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اسپانسر پوشاک تیم ملی تغییر می‌کند


سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان از تغییر حامی پوشاک این تیم پس از دیدار با مالدیو خبر داد.

سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان از تغییر حامی پوشاک این تیم پس از دیدار با مالدیو خبر داد.
   
عباس ترابیان عصر چهارشنبه در حاشیه تمرین تیم ملی به خبرنگاران گفت: کیفیت لباس های تیم ملی مناسب نیست و ما این موضوع را به فدراسیون فوتبال اعلام کرده ایم. فکر می کنم که شرکت لگیا به تعهداتش عمل نکرده و لباس هایش کیفیت مناسبی ندارد.

ترابیان ادامه داد: نمی دانم دقیقا چه اسپانسری را برای پوشاک تیم ملی انتخاب خواهیم کرد اما آنچه مسلم است پس از دیدار با مالدیو این اسپانسر تغییر خواهد کرد.

منبع: ورزش3