ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ITC بازیکن بوسنیایی پیکان صادر شد


بازیکن بوسنیایی تیم فوتبال پیکان ICTاش را دریافت کرد و برای دیدار مقابل استقلال مشکلی برای بازی کردن ندارد.

خبرگزاری فارس: سوراکا هافبک بوسنیایی که به تیم فوتبال پیکان پیوسته بود ITC خود را دریافت کرد و برای دیدار مقابل استقلال که فردا برگزار خواهد شد مشکلی نخواهد داشت.

این بازیکن 26 ساله سابقه 6 بازی ملی دارد و توانسته در دیدار دوستانه بوسنی پیش از آغاز جام جهانی مقابل الجزایر گل تیمش را به ثمر برساند.

دیدار تیم‌های فوتبال پیکان و استقلال در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر عصر فردا از ساعت 19 و 10 دقیقه در ورزشگاه تختی برگزار خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
دریافت فوق العاده بازیکن پیکان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش بازیکن فولاد به جعلی بودن کارت معافیتش/ اظهارنظر نصیرزاده درباره احتمال تغییر در نتایج فولاد و پیکان



اخبار,اخبار ورزشی,سرمربی پرسپولیس


 اخبار ورزشی - واکنش بازیکن فولاد به جعلی بودن کارت معافیتش

بازیکن فولاد خوزستان گفت: «من همین الان هم دانشجو هستم و حتی اگر کارت معافیت هم نداشتم می‌ توانستم از معافیت تحصیلی ام استفاده کنم.»

 خبرهایی از گوشه و کنار حاکی از آن است که نزدیکان باشگاه پرسپولیس به دنبال آن هستند با توجه به آنکه شواهدی از مشکلات کارت معافیت و پایان خدمت برخی از بازیکنان فولاد را دارد با مسئولان رده بالای کشور دیدار خواهد داشت تا بتواند امتیازی از فولاد کم کند.

یکی از این بازیکنان که گفته می‌ شود سرمربی پرسپولیس نسبت به کارت معافیت او مدارک جمع می کند ساسان انصاری است. این بازیکن می گوید این خبر صحیح نیست.

* وضعیت معافیت ات چگونه است، گفته می‌ شود که علی دایی نسبت به کارت معافیت تو و چند از بازیکنان حساس شده است؟
- برایم خیلی جالب است و اصلا باورم نمی‌ شود که کسی چطور ممکن است به کارت معافیت من شک داشته باشد. متاسفانه من 2 سال پیش پدرم را از دست دادم و پس از آن به دلیل اینکه برادرم سال ها بود که ازدواج کرده سرپرستی خانواده ام را برعهده گرفتم. من حدود یک سال پیش تمامی مدارکم را به نظام وظیفه ارسال کردم و به طریق کاملا قانونی توانستم کارت معافیت خودم را بگیرم.

 

به شما اطمینان می‌ دهم که معافیتم ذره ای غیرقانونی نیست و تمامی مراحل قانونی را برای گرفتن آن طی کردم و تمامی مدارک آن در نظام وظیفه موجود است. در ضمن من همین الان هم دانشجو هستم و حتی اگر کارت معافیت هم نداشتم می‌ توانستم از معافیت تحصیلی ام استفاده کنم.

* در مورد معافیت و پایان خدمت برخی از بازیکنان دیگر فولاد هم شایعاتی است در این زمینه چه نظری داری؟
- من به هیچ وجه از وضعیت معافیت سایر بازیکنان اطلاعی ندارم و فکر می‌ کنم که در این باره بهتر باشد از خود آنها سوال کنیم ولی بعید می‌ دانم چنین چیزی اصلا صحت داشته باشد زیرا باشگاه فولاد از ساختار مناسبی برخوردار است که تمامی این موارد را کنترل می‌ کند.

* از بازی آینده در برابر السد در قطر بگو؟
- چند روزی است که تمریناتمان را در اهواز آغاز کردیم و تمامی بازیکنان و اعضای تیم از آمادگی خوبی برخوردارند، من هم خدا را شکر در بهترین وضعیت خودم هستم. امسال وضعیتم به گونه ای بود که هر چه فصل رو به پایان رفت میزان آمادگی ام افزایش یافت و از سوی مربی تیم بیشتر مورد استفاده قرار گرفتم فکر می‌ کنم اگر مشکل خاصی پیش نیاید به راحتی می‌ تواند از سد السد عبور کنیم.
 
* حسین فرکی سال بعد در این تیم می‌ ماند، زیرا در این چند شایعات زیادی درباره رفتن او شنیده می‌ شود؟
- من فکر می‌ کنم سال بعد حسین فرکی در باشگاهی غیر از فولاد کار نخواهد کرد و تنها حالتی که او از فولاد برود این است که سرمربی تیم‌ملی‌ شود. حسین فرکی در این دو سال برای این تیم خیلی زحمت کشیده و فکر می‌ کنم به دنبال آن باشد در سال سوم نتیجه زحماتش را با ادامه درخشش در رقابت های آسیایی بیش از پیش ببیند.


                                            ..........................................


 اظهارنظر نصیرزاده درباره احتمال تغییر در نتایج فولاد و پیکان

یك كارشناس حقوقی فوتبال کشورمان گفت: «اگر بازیكنان تخلف كرده‌ باشند به باشگاه‌ها مرتبط نمی‌شود و مانند دوپینگ باید بازیكنان را جریمه كرد.»

به گزارش  جام نیوز، موضوع جعل كارت پایان خدمت از طرف بازیكنان فولاد و پیكان خیلی زود بین خبرنگاران و رسانه‌ها پیچیده و حالا به نظر می‌رسد دست‌هایی در این موضوع دخیل شده‌اند تا این موضوع در حد گسترده‌ای پخش شود و حتی شنیده شده هدف اصلی منتشر كنندگان خبر بازگرداندن پیكان به لیگ یك است!

هوشنگ نصیرزاده در این باره گفت: «هیچ تغییری در نتایج تیم فولاد و پیكان ایجاد نخواهد شد و این موضوع برای این باشگاه‌ها مشكلی ایجاد نخواهد كرد.»

 بعد از هوشنگ نصیرزاده سراغ یك كارشناس حقوقی دیگر رفتیم كه او در این باره گفت: «این جور شكایات در جریان مسابقات قابل پیگیری است نه هنگامی كه لیگ اتمام یافته. بعد هم اگر بازیكنان تخلف كرده‌ باشند به باشگاه‌ها مرتبط نمی‌شود و مانند دوپینگ باید بازیكنان را جریمه كرد. اگر هم نظام وظیفه كارت جعلی صادر كرده كه باز هم باید با آنها برخورد كرد نه با باشگاه فولاد و پیكان.»

 گفته می‌شود اگر هم چنین موضوعی صحت داشته باشد، بازیكنان متخلف جریمه خواهند شد.
 اخبار ورزشی -آی اسپورت, جام نیوز