ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

AFC: خاکپور حق نشستن روی نیمکت را ندارد


رییس کمیته‌ فنی و توسعه فدراسیون فو‌تبا‌ل می‌گوید پس از آن که مدارک محمد خاکپور به AFC برای معرفی ارسال شده است، در پاسخ نامه آمده که او نمی‌تواند روی نیمکت بنشیند.

خبرگزاری ایسنا: مرتضی محصص در پاسخ به این سوال که سرنوشت رای AFC مبنی بر تطبیق مدارک محمد خاکپور در آسیا با توجه به این که او مدارکش را در آمریکا اخذ کرده است به کجا انجامید؟ اظها‌ر کرد: AFC گفته که خاکپور نمی‌تواند روی نیمکت بنشیند. این تصمیمی است که آنها اتخاذ کرده‌اند و باید ببینیم که از چه راهی می‌توانیم کار را پیش ببریم.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: پیش از این افشین قطبی نیز با همین مدرک توانست به عنوان سرمربی تیم ملی فو‌تبا‌ل ایران کار خود را ادامه دهد، اما یک سال و نیم بعد قوانین تازه‌ای در AFC جایگزین شده است و مربیانی که در آسیا مدرک مربیگری گرفته اند در اولویت قرار دارند. بنا‌بر‌این AFC نظر داده است که با توجه به وضع موجود خاکپور نمی‌تواند بر روی نیمکت سرمربیگری تیم المپیک بنشیند.

رییس کمیته‌ فنی و توسعه فدراسیون فو‌تبا‌ل با بیان این که روز گذشته (سه‌شنبه) تا پایان شب جلسه کمیته‌ فنی و توسعه فدراسیون فو‌تبا‌ل در سه محور دنبال شد که یکی از آنها حضور محمد خاکپور بود، بیا‌ن‌ کرد: با محمد خاکپور و حبیب کاشانی در مورد تیم ‌ملی امید و بر‌نامه‌ریزی های لازم صحبت کردیم. خاکپور نیز با توجه به این که دو مربی تیم امید (حاج قاسم و صالح) از تیم امید کناره‌گیری کرده‌اند تماس‌هایی برقرار کرده تا جایگزین‌های آنها را انتخاب کند.

محصص افزود: کلاس‌های مربیگری در آمریکا به گونه‌ای است که هر سه سال یک بار باید مدارک اخذ شده در آن تمدید شود و پس از سه سال اعتباری ندارد. خاکپور تمدید مدارک خود را انجام داده است، اما با توجه به تغییرات موجود در AFC در حال‌ حاضر نشستن او بر روی نیمکت امکان پذیر نیست. اگر بخواهیم منطقی به این موضوع فکر کنیم شاید تصمیم درستی برای AFC باشد، در نهایت هم اگر لازم باشد خاکپور کلاس‌های A مربیگری در آسیا را می‌تواند در ایران پشت سر بگذارد.

کمبود دیدارهای تدارکاتی برای تیم ‌ملی بانوان زیر 16 سال

وی همچنین درباره دو محور دیگر موضوعات مورد بحث در جلسه روز گذشته کمیته‌ فنی و توسعه فدراسیون فو‌تبا‌ل، بیا‌ن‌ کرد: یکی دیگر از مسائل مورد بحث تیم ملی زیر شانزده سال بانوان بود. در این رده به دلیل این که حریفان برای بانوان بسیار کم هستند قرار شده است تماس‌هایی با برخی از تیم‌ها همچون ملوان و سپاهان گرفته شود تا بتوانیم دیدارهای تدارکاتی مناسبی برای بانوان زیر شانزده سال تیم ‌ملی رقم بزنیم.

انتخاب خبیری و یاوری به عنوان اعضای جدید کمیته‌ فنی

رییس کمیته‌ فنی و توسعه فدراسیون فو‌تبا‌ل به انتخاب دو عضو جدید این کمیته‌ اشاره کرد و گفت: قرار شده است محمود یاوری و دکتر محمد خبیری به عنوان اعضای جدید کمیته‌ فنی کار خود را با ما آغاز کنند. خبیری در دوره‌های مختلف همچون نوآموز، صفایی و دادگان نایب رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل بوده است و رزومه یاوری نیز مشخص است. در حال‌ حاضر به دلیل این که برخی از اعضا شرایط دائم حضور در جلسات کمیته‌ فنی را ندارند این دو عضو نیز انتخاب شده‌اند و در مجموع هم اکنون بنده، معینی، احسانی، طالبی، مجیدی و خبیری اعضای کمیته‌ فنی و توسعه فو‌تبا‌ل هستیم.


ویدیو مرتبط :
سومین جشنواره نمایشنامه خوانی نیمکت. متین خاکپور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باقری، منافی، ‌غلامپور، فروزانی و دایی در آستانه نشستن روی نیمکت پرسپولیس



دایی دستیارانش را معرفی کرد

باقری، منافی، ‌غلامپور، فروزانی و دایی در آستانه نشستن روی نیمکت پرسپولیس

علی دایی نام دستیاران خود را به باشگاه پرسپولیس معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی دایی سرمربی تیم پرسپولیس دستیاران خود را بالاخره معرفی کرد.

دستیاران دایی شامل کریم باقری، بهزادغلامپور، فروزانی،‌جواد منافی و محمد دایی هستند.

همچنین به احتمال فراوان مولایی نیز برای همکاری دعوت خواهد شد. این دستیاران امروز به باشگاه معرفی شده و قرار است مقدمات قرارداد آنها آماده شود تا قبل از تمرینات سه‌شنبه به امضای طرفین برسد./فارس