ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

AFC استادیوم یادگار امام تبریز را تائید کرد


مدیر ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت : از نظر استادیوم و محل تمرین مورد تائید AFC قرار گرفته ایم و از این لحاظ هیچ مشکلی وجود ندارد.

ورزش سه: مدیر ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت : از نظر استادیوم و محل تمرین مورد تائید AFC قرار گرفته ایم و از این لحاظ هیچ مشکلی وجود ندارد.

اسبقیان در همین خصوص گفت: البته استادیوم یادگار نواقصی دارد که باید حل شود و البته در جهت تاکید شدن نقصی نداشته اند. تبریز به واسطه داشتن چندین هتل بزرگ بین المللی و 5 ستاره هیچ کمبودی را احساس نمی کند و همچنین می توان یکی از نقاط مثبت این میزبانی دانست.


ویدیو مرتبط :
استادیوم یادگار امام تبریز _ تراکتور سازی تبریز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اتفاق عجیب در یادگار امام تبریز (عکس)



ورزش شدید باد و گرد و خاک در ورزشگاه یادگار امام تبریز باعث تاخیر در آغاز نیمه دوم این بازی شده است.

به گزارش "ورزش سه"، نیمه دوم بازی تیم های تراکتورسازی و پدیده با دقایقی تاخیر آغاز شد، پس از حضور بازیکنان و عوامل دو تیم در زمین برای آغاز بازی، باد شدید و گرد و خاکی در ورزشگاه گرفت و همین موضوع باعث فرار بازیکنان دو تیم به سوی رختکن شد و دقایقی پس از این موضوع و با آرام شدن وضعیت جوی بازیکنان دو تیم به زمین آمدند تا بازهم بازی آغاز شود.

 

اخبار ورزشی,خبر های ورزشی,ورزشگاه یادگار امام تبریز


پس از آمدن بازیکنان دو تیم آغاز بازی، تنها دو دقیقه لازم بود تا بازهم بازی با سوت داور میدان متوقف شود و بازیکنان برای فرار از این وضعیت جوی عجیب به رختکن پناه ببرند.

 

اخبار ورزشی,خبر های ورزشی,ورزشگاه یادگار امام تبریز


اخبار ورزشی - ورزش سه