ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

8 نفر فرم ثبت نام گرفتند/ کفاشیان، هاشمی‌طبا و شهنازی هم هستند



مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک, سازمان تربیت بدن

8 نفر فرم ثبت نام گرفتند/ کفاشیان، هاشمی‌طبا و شهنازی هم هستند

رئیس پیشین سازمان تربیت بدنی، و عضو جدید هیات مدیره ژیمناستیک، دو عضو فعلی هیات اجرایی کمیته ملی المپیک همراه با پنج نفر از روسای فدراسیون ها نسبت به دریافت فرم ثبت نام حضور در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک اقدام کردند. البته هنوز این افراد فرم لازم را تکمیل و ارائه نکرده اند.

 مصطفی هاشمی‌طبا (رئیس پیشین سازمان تربیت بدنی و عضو جدید هیات مدیره ژیمناستیک)، شاهرخ شهنازی و مهدی هاشمی، دو عضو فعلی هیات اجرایی کمیته ملی المپیک همراه با علی کفاشیان (رئیس فدراسیون فوتبال)، فضل الله باقرزاده (رئیس فدراسیون شمشیربازی)، مجید شایسته (رئیس فدراسیون تنیس)، محمد زارع پور (رئیس فدراسیون تنیس روی میز) و علیپور (رئیس فدراسیون ورزش های همگانی) افرادی هستند که تا به امروز سه شنبه نسبت به دریافت فرم ثبت نام حضور در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک اقدام کرده اند.

مهلت ثبت‌نام حضور در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک از روز شنبه به طور رسمی آغاز شد و تا 9 آذر یعنی 15 روز کاری ادامه خواهد داشت تا به امروز که چهارمین روز از مهلت اعلام آمادگی کاندیداها است، هیچ فردی ثبت نام نهایی خود را انجام نداده است فقط اینکه این افراد نسبت به دریافت فرم لازم برای ثبت نام اقدام کرده اند، اما هنوز فرم تکمیل شده را ارائه نکرده اند.

پیش از این، 25 آذر ماه برای برگزاری مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک تعیین شده بود، اما به احتمال زیاد این زمان به تعویق خواهد افتاد.
/مهر

 


ویدیو مرتبط :
‫2 هزار نفر از کارکنان الیتالیا در استانه اخراج قرار گرفتند‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علی‌آبادی: هاشمی‌طبا ثبت نام نکرده است!


رییس کمیته ملی المپیک در ساعات پایانی ثبت نام از کاندیداها، برای ریاست و دبیر کلی این کمیته نام نویسی کرد.

خبرآنلاین: محمد علی آبادی رییس کمیته ملی المپیک که در ساعات پایانی ثبت نام از کاندیداها، برای ریاست و دبیر کلی این کمیته نام نویسی کرد، در گفت‌و‌گو با خبرآنلاین گفت: «همانطور که گفته بودم قبل از نامزد شدن با مسئولان وزارت ورزش صحبت کردم. آقای صالحی امیری به من گفتند برای اینکه کسی از ورزش حذف شود نیامده و می خواهد همه را به هم وصل کند. مضمون صحبت‌های آقای گودرزی هم این بود که قصد دخالت کردن ندارد.»

او ادامه داد: «دولت به هیچ عنوان قصد دخالت در انتخابات را ندارد. همانطور که می دانید از 62 نفر در مجمع 40 نفر ثبت‌نام کرده اند که این نشان می دهد همه چیز پاک و عادلانه پیش می رود.»

علی آبادی در واکنش به ثبت نام مصطفی هاشمی‌طبا و حضور دو نماینده از فدراسیون ژیمناستیک در انتخابات کمیته ملی المپیک گفت: «تا جایی که من می دانم ایشان ثبت نام نکرده اند. شاید تنها مدارکشان را ارائه داده اند اما ثبت نام نشده اند. به هر حال آقای درویش‌زاده از آن فدراسیون ثبت نام کرده اند و جایی که آب هست تیمم باطل است.»

رییس کمیته ملی المپیک گفت: «بعضی از افراد همچنان برای ثبت نام مشکل دارند که باید تا روز رای گیری مشکلات را برطرف کنند. مثلا آقای افشارزاده به عنوان یک بازنشسته برای حضور در انتخابات باید از هیئت دولت مجوز بگیرد.»

محمد علی آبادی در پایان گفت:‌ «در حال حاضر هیچ نشانی از تقلب نیست و امیدوارم یک انتخابات سالم برگزار شود.»