ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

8 بازیکن استقلال در فهرست خروجی


تیم فوتبال استقلال با توجه به محدودیت های فهرست 18 نفره سیمای تازه ای را در فصل جدید به خود خواهد دید.

ورزش سه: تیم فوتبال استقلال با توجه به محدودیت های فهرست 18 نفره سیمای تازه ای را در فصل جدید به خود خواهد دید.

از جمع بازیکنان فعلی که به عنوان کادر استقلال به حساب می آیند 23 بازیکن سن بالای 23 سال دارند که منصوریان لاجرم باید 5 نفر از آنها را کنار بگذارد. آرش برهانی، حنیف عمران زاده و وحید طالب لو 3 بازیکنی هستند که به طور قطع از استقلال جدا خواهند شد. از این بین حنیف عمران زاده و آرش برهانی به انتهای قرارداد با استقلال رسیده اند ولی وحید طالب لو یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارد.  به جز این سه نفر عادل شیحی و پروپجیچ دو بازیکن خارجی ناموفق استقلال هم باید کار خود را با تیم سال گذشته تمام شده ببینند. در عین حال میلاد فخرالدینی، محمدرضا خرسندنیا و مهدی مومنی 3 بازیکن دیگری هستند که جا را برای چهره های جدید باز می کنند.

با جدایی این 8 بازیکن استقلال برای جذب 3 بازیکن بزرگسال دیگر جا دارد که وحید امیری و احتمالا 2 یا 3 بازیکن از جمع مجتبی جباری، پژمان منتظری، قاسم حدادی فر و کاوه رضایی به تیم منصوریان اضافه خواهند شد تا استقلال این فصل را پرستاره و پرامید آغاز کند.

علیرضا منصوریان سرمربی استقلال خود نقل و انتقالات را زیرنظر گرفته تا تیمی جذاب را برای استقلال ببندد.


ویدیو مرتبط :
ریوالدو باربوسا، بازیکن جدید استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

۱۵ بازیکن جدید در فهرست خرید استقلال



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم فوتبال استقلال

سرمربی تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه اسامی بازیکنان مورد نظرش را به مسئولان نقل و انتقال این باشگاه ارائه کرده است گفت: برای فصل آینده فهرستی از ۱۵ بازیکن مورد نظرم را ارائه داده‌ام.

 پرویز مظلومی که نخستین روز حضور رسمی اش به عنوان سرمربی استقلال را سپری می کند، برای چندمین بار در همین یک روز مصاحبه کرد و حرف های قبلی اش را تکرار کرد. وی از هواداران این تیم خواست صبور باشند و اجازه دهند کادر فنی بازیکنان مورد نظرش را جذب کند.

وی همچنین از تلاش کادر فنی برای بستن تیمی قدرتمند و در شان استقلال خبر داد و گفت: استقلال نام بزرگی است و طبیعتا هواداران انتظار دارند این تیم به جایگاه گذشته‌اش برگردد و نتایج قابل قبولی کسب کند. به همین خاطر تمام تلاش کادر فنی این خواهد بود که این بازیکنان را به خدمت بگیرد.

سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال همچنین از ارائه فهرست بازیکنان مورد نظرش به مسئولان باشگاه خبر داد و گفت: در این فهرست اسامی ۱۵ بازیکن قرار دارد که البته نمی‌توانم اسامی آنها را اعلام کنم. این بازیکنان ترکیبی از جوانان و با تجربه ها هستند که طبیعتا استقلالی بودن در اولویت ماست.

پرویز مظلومی همچنین از جذب بازیکن خارجی برای فصل آینده خبر داد و گفت: ما در فهرستی که ارائه کرده ایم نام چند بازیکن خارجی را هم قرار داده ایم چرا که در هر پست به بازیکنان خوب و تاثیرگذار نیاز داریم. البته جذب بازیکنان خارجی بستگی به توان مالی باشگاه استقلال دارد.

اخبار ورزشی - مهر