ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

6 کلین شیت تا شکست رکورد رحمتی



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,مظاهری

رشید مظاهری اگر بتواند 6 کلین شیت دیگر در رقابت های امسال انجام دهد رکورد مهدی رحمتی را خواهد شکست.

به گزارش ورزش سه، رشید مظاهری روز گذشته بازهم برابر نفت تهران کلین شیت کرد تا شانزدهمین کلین شیت این فصلش را ثبت کند، البته مظاهری در بازی با نفت تهران به مانند همیشه نبود و شاید اگر دقت مهاجمان نفت بیشتر بود این کلین شیت را به دست نمی آورد.

این دروازه‌بان ١2 بار در لیگ برتر، ٢ بار در جام حذفی و ٢ بار در لیگ قهرمانان کلین شیت کرده است و آقای کلین شیت امسال ایران لقب گرفته است. مظاهری یکی از گزینه‌های جدی دعوت به تیم ملی برای ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی است.

سیدمهدی رحمتی در فصل 92-1391 توانست در مسابقات لیگ برتر، جام حذفی وجام باشگاه های آسیا 21 کلین شیت به نام خود ثبت کند و رکورددار این عرصه شود.

ذوب 8 بازی در لیگ، 1 بازی در جام حذفی، 4 بازی در مرحله گروهی آسیا دارد و از این 13 بازی اگر مظاهری 6 کلین شیت به نام خودش ثبت کند رکورد رحمتی را خواهد شکست، البته در صورت صعود ذوب آهن به مرحله بعد این تعداد بازی ها بیش از پیش خواهند شد.

 

اخبار ورزشی - ورزش سه


ویدیو مرتبط :
کلین شیت رحمان احمدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رقابت دورادور داوری و مهدی رحمتی/ دانیال به رکورد ۱۰ کلین شیت در بوندسلیگای ۲ رسید



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

رقابت دورادور داوری و مهدی رحمتی/ دانیال به رکورد ۱۰ کلین شیت در بوندسلیگای ۲ رسید

 سنگربان ایرانی تیم اینتراخت برانشوایگ آلمان موفق شد برای دهمین بار در فصل جاری دروازه خود را بسته نگه دارد.

به گزارش خبرآنلاین؛ در آغاز هفته بیست و دوم رقابت های بوندسلیگا 2 تیم فوتبال اینتراخت برانشوایگ میزبان تیم یان رگنسبورگ بود که این دیدار در نهایت با یک گل به سود یاران دانیال داوری به پایان رسید.

جالب اینجاست که در این بازی دانیال داوری سنگربان ایرانی برانشوایگ موفق شد برای دهمین بار در طول فصل جاری دروازه خود را بسته نگه دارد.

داوری که با بازی های درخشان خود مورد توجه کارلوس کروش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هم قرار گرفته است، برای 3 دیدار حساس باقیمانده در راه رسیدن به جام جهانی 2014 تیم ملی ایران را همراهی خواهد کرد.

در حال حاضر تیم آینتراخت برانشوایگ با 51 امتیاز در صدر جدول بوندسلیگا 2 قرار دارد و از شانس های اصلی صعود به بوندسلیگا 1 به شمار می رود.

از طرفی دیگر مهدی رحمتی سنگربان استقلال که حالا باید او را بازیکن سابق تیم ملی بنامیم، با بسته نگه داشتن دروازه خود در بازی روز گذشته آبی پوشان مقابل فجر بیست و یکمین «کیلین شیت» خود را در این فصل پشت سر گذاشت تا رکوردی خارق العاده از خود به جا بگذارد.

هر چند سطح رقابتی که این دو سنگربان در آن حضور دارند کیلومترها با هم فاصله دارد اما با توجه به مسائل اخیر پیرامون پیراهن شماره یک تیم ملی، رقابت این دو دروازه بان خوب کشورمان در ادامه مسابقات باشگاهی می تواند جالب توجه باشد./خبرآنلاین