ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

6 مدال حاصل تلاش نمایندگان در روز پنجم


کاروان تیم ایران در روز پنجم بازی‌های آسیایی موفق شد ۶ مدال کسب کند.

خبرگزاری تسنیم: ورزشکاران کاروان ایران در روز پنجم هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی در 11 رشته به رقابت پرداختند که حاصل این کار یک طلا، چهار نقره، یک برنز بود.

شنا

*مسابقات شنای 100 متر پروانه در بازی‌های آسیایی برگزار و در دور مقدماتی مهدی انصاری با رکورد 57.18 ثانیه در خط دوم گروهی ششم شد و در بین 23 نفر در رده نوزدهم ایستاد.

*آریا نسیمی‌شاد در مسابقات شنای 100 متر قورباغه با ثبت زمان یک دقیقه و 6 ثانیه و 2 صدم ثانیه در مجموع در رده بیست‌وچهارم قرار گرفت.

*تیم شنای ایران در ماده 4 در 100 متر آزاد تیمی در میان 7 تیم دور مقدماتی با ثبت زمان 3 دقیقه و 29 ثانیه و 65 صدم ثانیه پنجم شد.

تیراندازی

*در پایان مسابقات فینال تفنگ ماده 50 متر دراز کش زنان مه‌لقا جام بزرگ با ثبت رکورد 620،2 و تنها با اختلاف 0،4 نسبت به دو نفر بالاتر از خود چهارم شد، دینا فرزادخواه با ثبت رکود 610،5 سی‌ویکم و الهه احمدی با ثبت رکورد 609،8 سی‌وچهارم شدند.

قایقرانی

*عاقل حبیبیان، روئینگ‌سوار تیم ملی کشورمان در رقابت خود با حریفانی از هنگ‌کنگ، کره‌جنوبی، هند، کره‌شمالی و ازبکستان و با ثبت رکورد دقیقه و 27 ثانیه 67 صدم ثانیه به مقام چهارم رسید.

*قایق‌رانی روئینگ تیمی بانوان امروز (چهارشنبه) پیگیری شد که تیم بانوان کشورمان متشکل از حمیرا برزگر، نازنین ملایی، مهسا جاور و سولماز عباسی با ثبت رکورد 7 دقیقه و 37 ثانیه و 27 صدم ثانیه سوم شدند و به مدال برنز دست یافتند.

*تیم 4 نفره روئینگ آقایان کشورمان متشکل از سیاوش سعیدی، خشایار عباس‌آبادی، مسعود فتحی و صابر نادری در فینال روئینگ تیمی زمان 6 دقیقه و 42 ثانیه و 70 صدم ثانیه را ثبت کرد و پس از چین، کره‌جنوبی و قزاقستان به مقام چهارم رسید.

*نازنین رحمانی در فینال مسابقات روئینگ تک نفره بانوان به رقابت با ورزشکاران کره‌ای، هنگ کنگی و ویتنامی پرداخت و در نهایت با ثبت زمان 9 دقیقه و 34 ثانیه به مقام چهارم رسید.

بدمینتون

*ثریا آقایی، بدمینتون‌باز زن کشورمان در اولین مسابقه خود به مصاف حریف مغولستانی رفت و موفق شد با نتیجه 2 بر صفر (21-3 و 21 -7) به پیروزی برسد و به مرحله بعدی برود.

ووشو، ساندا

*الهه‌ منصوریان، نماینده کشورمان در فینال وزن 52-کیلوگرم ساندای بانوان در جدال با "ژانگ‌لوان" چینی با نتیجه 2 بر صفر مغلوب حریف قدرتمند خود شد و به مدال نقره رسید.

*محسن محمدسیفی، نماینده وزن 65ــ کیلوگرم ساندای مردان کشورمان با قدرت نماینده قزاق‌ها را شکست داد و بر سکوی قهرمانی بازی‌های آسیایی اینچئون ایستاد.

*حمیدرضا لادور، سانداکار وزن 75- کیلوگرم کشورمان با شکست مقابل حریف کره‌ای‌اش در فینال یک مدال نقره برای کاروان ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون کسب کرد.

بسکتبال

*تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین دیدار خود در بازی‌های آسیایی اینچئون، هند را با نتیجه 76 بر 41 شکست داد.

بوکس

*فروتن گل‌آرا نماینده 60 کیلوگرم بوکس کشورمان در اولین مبارزه‌اش مقابل "آردای سایلو" از تایلند شکست خورد و حذف شد.

هندبال

*تیم ملی هندبال ایران در نخستین بازی مرحله دوم مسابقات هندبال بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون و در گروه دوم این مسابقات با نتیجه 26 بر 25 از عمان شکست خورد.

شمشیربازی

*شمشیربازان سابر کشورمان با ترکیب مجتبی عابدینی، فرزاد باهر، علی پاکدامن و محمد رهبری در فینال به مصاف شمشیربازان کره‌جنوبی رفتند که نتیجه پایانی این دیدار 45 بر 26 به سود سابریست‌های کشور میزبان بود و تیم ایران به مدال نقره رسید.

وزنه‌برداری

*در رقابت‌های وزنه‌برداری دسته 85 کیلوگرم وزنه‌بردار چینی با 381 کیلوگرم اول شد و مدال طلا گرفت، رستمی با مجموع 380 کیلوگرم دوم و صاحب مدال نقره شد، وزنه بردار ازبکستانی با مجموع 369 کیلوگرم به برنز رسید و تقیان نیز با مجموع 368 چهارم شد.

ژیمیناستیک

*سعیدرضا کی‌خواه در فینال مسابقات خرک حلقه بازی‌های آسیایی به مصاف حریفان خود رفت و در این بخش با امتیاز 13.566 در بین 8 فینالیست، آخر شد.

*هادی خناری‌نژاد در فینال بخش دارحلقه بازی‌های آسیایی اینچئون هشتم شد


ویدیو مرتبط :
نتایج نمایندگان ایران در روز پنجم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رضا یزدانی طلا گرفت/ ۳ مدال طلا حاصل تلاش شاگردان خادم در پایان روز اول



اخبار ورزشی,خبر های ورزشی,رضا یزدانی

نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم کشورمان با پیروزی در فینال رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا مدال طلا را بر گردن آویخت.

به گزارش فارس، در ادامه رقابت‌های چهار وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی آسیا که از صبح امروز (شنبه) در شهر بانکوک تایلند در حال برگزاری است، رضا یزدانی نماینده وزن 94 کیلوگرم کشورمان با پیروزی در دیدار فینال صاحب مدال طلا شد.

در وزن 97 کیلوگرم رضا یزدانی در دور اول با نتیجه 10 بر صفر جانی اکاپوینگ از تایلند را شکست داد و در دور بعد نیز مقابل سهراب‌جان مکرم اف از ازبکستان با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی رسید و راهی نیمه نهایی شد. وی برای حضور در فینال نیز با نتیجه 7 بر صفر خودربولگا دورجخاند از مغولستان را شکست داد و راهی دیدار نهایی شد.

یزدانی برای کسب مدال طلا با ماگومد موسی‌ئف، دارنده مدال‌های طلا و نقره آسیا از قرقیزستان روبرو شد که پیش از پایان وقت اول مسابقه این حریف را با ضربه فنی شکست داد و طلا گرفت. یزدانی در فینال بازی های آسیایی سال  2014 این کشتی‌گیر را شکست داده بود.

پیش از این میثم نصیری و مصطفی‌ حسین‌خانی در اوزان 65 و 74 کیلوگرم ایران را صاحب مدال طلا کرده بودند. یونس سرمستی هم در 57 کیلو پنجم شد.

مسابقات چهار وزن دوم از ساعت 6:30 فردا به وقت ایران آغاز می‌شود که احسان‌پور، نادی، لشگری و هادی به مصاف حریفان خواهند رفت.

اخبار ورزشی - فارس