ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

58 کشوری که در جام جهانی حضور ندارند


تاکنون 58 کشور جهان رویای حضور در جام جهانی 2018 روسیه را از دست داده‌اند.

خبرگزاری ایسنا: تاکنون 58 کشور جهان رویای حضور در جام جهانی 2018 روسیه را از دست داده‌اند.

هر چه به آغاز بیست و یکمین دوره جام جهانی که قرار است کمتر از هزار روز دیگر در روسیه برگزار شود نزدیک می‌شویم غربال انتخابی جام جهانی کشورهای زیادی را از حضور در بزرگ‌ترین رویداد فوتبالی جهان حذف می‌کند.

تاکنون که بیش از یک سال از پایان جام جهانی 2014 می‌گذرد، 58 کشور از رسیدن به جام جهانی 2018 باز مانده‌اند و این تیم‌ها قطعا در روسیه حضور نخواهند داشت.

رقابت‌های انتخابی جام جهانی در قاره آسیا زودتر از همه قاره‌های دیگر شروع شد و تاکنون نیز تیم‌های مغولستان، ماکائو، سریلانکا، برونئی، نپال و پاکستان تیم‌هایی بودند که در دور نخست انتخابی جام جهانی حذف شدند. در دور دوم انتخابی جام جهانی که بازی‌های آن در حال برگزاری است و قرار است روز سه‌شنبه نیز با برگزاری چند دیدار دیگر ادامه داشته باشد کشورهایی چون بوتان، هند، کامبوج، یمن، تاجیکستان، مالدیو، مالزی، تیمور شرقی، لائوس و بنگلادش حذف‌شان از جام جهانی قطعی شده است.

در قاره آفریقا که رقابت‌های آن نیز در حال برگزاری است کشورهایی چون سومالی، سودان جنوبی، گامبیا، سائوتومه، پریسیپه، سیرالئون، لسوتو، اریتره، سیشل، گینه بیسائو، آفریقای مرکزی، موریتوس، مالاوی و جیبوتی حذف شدند.

در قاره آمریکای شمالی و حوزه دریای کارائیب نیز تاکنون تیم‌هایی چون جزایر ورجین، کایکوس، آنگویلا، باهاماس، جزایر کایمند، جزایر بریتیش ورجین و مونسرات از تیم‌های گمنامی بودند که همان ابتدا حذف‌شان از انتخابی جام جهانی روسیه قطعی شد. در ادامه نیز تیم‌های پورتوریکو، جمهوری دومینیکن، دومینیکا، سنت لوییز، گویان، برمودا، باربادوس، سنت کیتس و نویست، سورینا و کوبا تیم‌هایی بودند که حذف شدند و در ادامه نیز باربودا، آروبا، نیکاراگوئه، گرانادا، بلیز و کوراکائو به جمع آنها پیوستند تا تیم‌های باقیمانده در این منطقه رقابت‌ها بسیار محدود شوند. اکثرا در این قاره دو تیم مکزیک و آمریکا مدعی صعود هستند که در کنار چند تیم دیگر از جمله هندوراس و جامائیکا و ترینیداد برای صعود تلاش می‌کنند.

در قاره اقیانوسیه نیز رقابت‌های انتخابیه برگزار شده و سه تیم حذف‌شان از جام جهانی قطعی شده است. ساموآی آمریکایی، جزایر کوک، تونگا حذف شدند.

همچنین به این فهرست باید کشور زیمبابوه را نیز اضافه کرد که از طرف فیفا به دلیل پرداخت نکردن حق و حقوق سرمربی سابق خود از حضور در جام جهانی محروم شده است. همچنین کشور اندونزی نیز از طرف فیفا محروم شده است و به دلیل تبانی و مشکلات عدیده در فدراسیون این کشور حق حضور در جام جهانی را ندارد.

به نظر می‌رسد این فهرست در هفته جاری بیشتر شود و چندین تیم دیگر به حذف شده‌های جام جهانی اضافه شوند. جام جهانی 2018 قرار است در روسیه برگزار شود.


ویدیو مرتبط :
به نظر شما بهترین حضور ایران در ادوار جام جهانی ؟؟؟؟؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برای حضور در جام جهانی/ فهرست نهایی تیم ملی فوتسال ایران اعلام شد



برای حضور در جام جهانی

اسامی بازیکنان تیم ملی فوتسال اعلام شد
خبرگزاری فارس: فهرست نهایی تیم ملی فوتسال کشورمان برای حضور در هفتمین دوره مسابقات جام جهانی اعلام شد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از  سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی صانعی، سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان فهرست نهایی این تیم را برای حضور در مسابقات فوتسال جام جهانی 2012 تایلند اعلام کرد.
براساس اعلام امیرحسین پورمحمد، مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتسال فهرست نهایی این تیم برای حضور در جام جهانی به شرح زیر است:
1- علیرضا صمیمی (ملی حفاری اهواز)، 2- علی کیایی (شهید منصوری قرچک)، 3- علی رهنما (شهید منصوری قرچک)، 4- محمد کشاورز (گیتی پسند اصفهان)، 5- حمید احمدی (شهید منصوری قرچک)، 6- افشین کاظمی (گیتی پسند اصفهان)، 7- علی اصغر حسن‌زاده (صبای قم)، 8- مصطفی طیبی (شهید منصوری قرچک)، 9- مسعود دانشور (لبنیات ارژن شیراز)، 10- محمد طاهری (شهید منصوری قرچک)، 11- حسین طیبی (گیتی پسند اصفهان)، 12- مصطفی نظری (دبیری تبریز)، 13- احمد اسماعیل‌پور (گیتی پسند اصفهان) و 14 - سپهر محمدی (گیتی پسند اصفهان)
شماره درج شده مقابل نام بازیکنان شماره پیراهن آنها در مسابقات جام جهانی خواهد بود.
بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال می بایست ساعت 12 روز شنبه 29 مهر ماه در محل کمپ تیم های ملی خود را به کادر فنی معرفی کنند. همچنین تمرینات تیم ملی فوتسال از ساعت 17 همان روز آغاز خواهد شد.
هفتمین دوره مسابقات جام جهانی فوتسال از یک تا 18 نوامبر 2012 (11 تا 28 آبان 1391) به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد./فارس